تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :قیمت دلار و تتر در اوج ۳ ماهه اخیر؛ علت چیست؟

  • کد خبر : 2622122
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
لورس :قیمت دلار و تتر در اوج ۳ ماهه اخیر؛ علت چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با توجه به تنش‌های اخیر فلسطین و اسرائیل، نرخ تتر نیز پس از ۳ ماه در بالای ۵۱،۵۰۰ دلار معامله می‌شود. هر چند فعالان بازار امیدوارند آزادسازی ۱٫۷ میلیارد دلاری دیروز، به بازار کمک کند تا نوسانات کنترل شود.
فهرست مطالبجنگ علت اصلی افزایش قیمت دلار و تترآیا احتمال کاهش قیمت دلار و تتر وجود دارد؟تحلیل تکنیکال قیمت تتر و دلار جنگ علت اصلی افزایش قیمت دلار و تتر روز گذشته قیمت دلار و تتر سقف ۳ ماهه اخیر خود را شکست است و تتر امروز در زمان نگارش این مطلب، در بالاترین حد در محدوده ۵۲،۰۰۰ تومان معامله می‌شود.
بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر کدام است؟ با شدت گرفتن درگیری‌ها در نوار غزه، نرخ دلار آزاد از روند ثابت چندماه اخیر خارج شد. پس از اینکه از اواسط تیرماه به دلیل انتشار خبرهای مثبت درباره بهبود روابط خارجی و گشایش اقتصادی، نرخ دلار و تتر در محدوده ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان باقی مانده بود. اما با تشدید درگیری‌ها میان فلسطین و اسرائیل، فعالان بازار با مطرح کردن ریسک‌های نظامی حول محور جنگ در نوار غزه اقدام به نرخ‌دهی در سطوح قیمتی بالاتر کردند. و نرخ تتر از مرز ۵۱ هزار تومان گذشت.
آیا احتمال ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با توجه به تنش‌های اخیر فلسطین و اسرائیل، نرخ تتر نیز پس از ۳ ماه در بالای ۵۱،۵۰۰ دلار معامله می‌شود. هر چند فعالان بازار امیدوارند آزادسازی ۱٫۷ میلیارد دلاری دیروز، به بازار کمک کند تا نوسانات کنترل شود.

فهرست مطالب

  • جنگ علت اصلی افزایش قیمت دلار و تتر
  • آیا احتمال کاهش قیمت دلار و تتر وجود دارد؟
  • تحلیل تکنیکال قیمت تتر و دلار

جنگ علت اصلی افزایش قیمت دلار و تتر

روز گذشته قیمت دلار و تتر سقف ۳ ماهه اخیر خود را شکست است و تتر امروز در زمان نگارش این مطلب، در بالاترین حد در محدوده ۵۲،۰۰۰ تومان معامله می‌شود.

  • بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر کدام است؟

با شدت گرفتن درگیری‌ها در نوار غزه، نرخ دلار آزاد از روند ثابت چندماه اخیر خارج شد. پس از اینکه از اواسط تیرماه به دلیل انتشار خبرهای مثبت درباره بهبود روابط خارجی و گشایش اقتصادی، نرخ دلار و تتر در محدوده ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان باقی مانده بود. اما با تشدید درگیری‌ها میان فلسطین و اسرائیل، فعالان بازار با مطرح کردن ریسک‌های نظامی حول محور جنگ در نوار غزه اقدام به نرخ‌دهی در سطوح قیمتی بالاتر کردند. و نرخ تتر از مرز ۵۱ هزار تومان گذشت.

آیا احتمال کاهش قیمت دلار و تتر وجود دارد؟

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، با صدور رأی دیوان عالی کشور لوکزامبورگ، موانع قانونی دسترسی به حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های ارزی بانک مرکزی در این کشور برطرف شد. این دارایی‌ها از سال ۲۰۲۰ با شکایت برخی اتباع آمریکایی توقیف شده بود که با پیگیری‌های حقوقی بانک مرکزی، دیوان عالی لوکزامبورگ با اعتراض ایران موافقت کرد.

  • خرید تتر بدون پرداخت کارمزد در صرافی ایرانی

اکنون باید منتظر ماند و دید بانک مرکزی با توجه به این گشایش ارزی، چه واکنشی به رشد نرخ دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد. آیا قیمت دلار مجدداً به زیر ۵۰ هزار تومان باز خواهد گشت یا خیر؟ امید می‌رود با برنامه‌ریزی صحیح، ثبات مجدد به بازار بازگردد.

تحلیل تکنیکال قیمت تتر و دلار

اگر قیمت تتر بعد از شکست سقف ۳ ماه اخیر به محدوده ۵۲،۰۰۰ تومان رسیده است. در صورتیکه قیمت در این محدوده تثبیت شود، این احتمال وجود دارد که پس از شکست مقاومت روانی ۵۲،۰۰۰ تومان به ۵۲،۸۷۰ تومان و پس از آن به قیمت ۵۴،۷۰۰ تومان برسد. در غیر اینصورت اگر بانک مرکزی بتواند به کمک دلارهای آزاد شده قیمت ارز را کنترل کند، قیمت می‌تواند به محدوده ۵۰،۵۰۰ تومان بازگردد.

نمودار روزانه قیمت تتر به تومان

نوشته قیمت دلار و تتر در اوج ۳ ماهه اخیر؛ علت چیست؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها