تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :ماینرهای بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه‌ها هستند

  • کد خبر : 2616369
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
لورس :ماینرهای بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه‌ها هستند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ماینرهای بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه‌ها هستند در طول بازار صعودی سال ۲۰۲۱، بسیاری از شرکت‌های بزرگ ماینینگ، وام‌های هنگفتی برای خرید تجهیزات و زیرساخت‌های مناسب مورد نیاز برای استخراج ارزهای دیجیتال دریافت کردند. با این حال، سقوط صرافی FTX و سلسیوس باعث شد بسیاری از این شرکت‌ها اعلام ورشکستگی کنند.
بازار نزولی کنونی، همراه با نرخ هش بالای شبکه‌ی بیت‌کوین بالا و سود کم، دوباره صنعت کریپتو را به این فکر انداخته است که آیا ماینرها می‌توانند ضررهای خود را جبران کنند. در حالی که این موضوع سوال برانگیز است، بدیهی است که امروزه شرکت‌های ماینینگ بیشتر بر منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه‌ها، اطمینان از سود و در برخی موارد، کاهش اثرات زیست‌محیطی تمرکز می‌کنند.
فهرست مطالب
Toggle منابع انرژی جایگزین مورد استفاده ماینرهابرخی از منابع انرژی جایگزین بحث‌برانگیز هستندچالش‌های ماینرها ممکن است پذیرش بیتکوین را مختل کند منابع انرژی جایگزین مورد استفاده ماینرها استیون لوبکا، مدیر عامل شرکت خدمات مالی سوان، که متمرکز بر بیت کوین است، به کوین تلگراف گفت که در حالی که میانگی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ماینرهای بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه‌ها هستند

در طول بازار صعودی سال ۲۰۲۱، بسیاری از شرکت‌های بزرگ ماینینگ، وام‌های هنگفتی برای خرید تجهیزات و زیرساخت‌های مناسب مورد نیاز برای استخراج ارزهای دیجیتال دریافت کردند. با این حال، سقوط صرافی FTX و سلسیوس باعث شد بسیاری از این شرکت‌ها اعلام ورشکستگی کنند.

بازار نزولی کنونی، همراه با نرخ هش بالای شبکه‌ی بیت‌کوین بالا و سود کم، دوباره صنعت کریپتو را به این فکر انداخته است که آیا ماینرها می‌توانند ضررهای خود را جبران کنند. در حالی که این موضوع سوال برانگیز است، بدیهی است که امروزه شرکت‌های ماینینگ بیشتر بر منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه‌ها، اطمینان از سود و در برخی موارد، کاهش اثرات زیست‌محیطی تمرکز می‌کنند.

بخوانید  چگونه از نوسانگر مهیب برای یافتن سیگنال خرید و فروش استفاده کنیم؟

فهرست مطالب

Toggle

  • منابع انرژی جایگزین مورد استفاده ماینرها
  • برخی از منابع انرژی جایگزین بحث‌برانگیز هستند
  • چالش‌های ماینرها ممکن است پذیرش بیتکوین را مختل کند

منابع انرژی جایگزین مورد استفاده ماینرها

استیون لوبکا، مدیر عامل شرکت خدمات مالی سوان، که متمرکز بر بیت کوین است، به کوین تلگراف گفت که در حالی که میانگین نرخ استخراج یک بیت کوین حدود ۲۶,۰۰۰ دلار است، شرکت‌های استخراج که بر منابع انرژی تجدیدپذیر متمرکز هستند، بین ۵۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰ دلار به ازای هر بیت کوین هزینه می‌کنند.

سخنگوی Riot Blockchain، یک شرکت استخراج بیت کوین در ایالات متحده آمریکا، به کوین تلگراف گفت که انرژی باد و خورشیدی تولید شده در سراسر تگزاس به این شرکت کمک کرده است تا به کمترین هزینه برای استخراج بیت کوین دست یابد. او گفت: «همانطور که در گزارش سه‌ماهه دوم ما ذکر شد، استخراج ۱ بیت کوین برای این کمپانی ۸۳۸۹ دلار هزینه دارد.»

کنت هالیبرتون، رئیس و مدیر عامل Sazmining نیز گفت که بزرگ‌ترین هزینه برای استخراج، برق بوده است.

ماینرهای بیت کوین به طور طبیعی در تلاش هستند تا کمترین هزینه را برای استخراج پیدا کنند. برق مازاد کمترین قیمت را دارد. با انرژی‌های تجدیدپذیر، اغلب برق اضافی وجود دارد که آن را برای استخراج بیت کوین مناسب می‌کند.

هالیبرتون اضافه کرد که داده‌های مستقل از شورای استخراج بیت کوین نشان می‌دهد که شبکه بیت کوین ممکن است در واقع یکی از پایدارترین صنایع باشد. به گفته این منبع، ۵۹ درصد از عملیات استخراج بدون کربن بوده و با نرخی نزدیک به ۴٫۵ درصد در سال رشد می‌کند.

بخوانید  بهترین ماه سال برای خرید بیت کوین مشخص شد!

به نظر می‌رسد تغییر به سمت منابع انرژی جایگزین، روندی برای ماینرهایی است که به موفقیت بلندمدت فکر می‌کنند. فیل هاروی، مدیرعامل ارائه‌دهنده زیرساخت استخراج ارزهای دیجیتال Sabre56، به کوین تلگراف گفت که این شرکت در حال حاضر با ده‌ها شرکت ماینینگ برای راه‌اندازی ماشین‌ها در سه مرکز Sabre56 واقع در وایومینگ و اوهایو کار می‌کند.

هاروی توضیح داد که تاسیسات Sabre56 در ژیلت، وایومینگ – معروف به Bonepile – میزبان نزدیک به ۲۲۰۰ دستگاه استخراج است که با ترکیبی از منابع انرژی، از جمله انرژی‌های تجدیدپذیر، تغذیه می‌شوند. این سایت ۵۲۰۰ فوت مربعی از مجموعه انرژی ترکیبی Basin Electric استفاده می‌کند. بر اساس وب‌سایت Basin Electric، این شامل ۲۴٪ باد، ۰٫۶٪ انرژی بازیافتی و ۴٫۳٪ آبی است که نشان می‌دهد ۲۸٫۹٪ انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: استخراج خورشیدی یا سولار ماینینگ چیست و چطور انجام می‌شود؟

OceanBit، شرکتی که پلتفرم‌های انرژی تجدیدپذیر را توسعه می‌دهد، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. مایکل بنت، یکی از بنیانگذاران گفت که این شرکت در حال ادغام استخراج بیت کوین در طراحی نیروگاه انرژی حرارتی اقیانوسی خود است. به گفته بنت، انرژی حرارتی اقیانوس‌ها بزرگ‌ترین منبع انرژی استفاده نشده در این سیاره است که از اختلاف دمای آب اقیانوس‌ها برای تولید برق استفاده می‌کند.

بخوانید  هکوچین چیست؟ معرفی شبکه بلاکچین صرافی هیوبی HECO

ماینرهای بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه‌ها هستند

Newslatter Vector

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

برخی از منابع انرژی جایگزین بحث‌برانگیز هستند

شرکت استخراج ارز دیجیتال پنسیلوانیا Stronghold Digital Mining از زباله زغال‌سنگ برای تامین انرژی عملیات استخراج خود استفاده می‌کند.

این زباله – همچنین به عنوان Gob، Culm یا Boney شناخته می‌شود – نتیجه فرایند تصفیه استخراج زغال‌سنگ است. این تکه‌های تصفیه نشده زغال‌سنگ مخلوط با شیل، تخته‌سنگ یا سایر ناخالصی‌ها در هزاران هکتار از زمین‌های معادن متروکه در پنسیلوانیا انباشته شده‌اند.

Greg Beard، مدیر عامل شرکت Stronghold Digital Mining، گفت که شرکت او با وزارت حفاظت از محیط زیست پنسیلوانیا و مقامات محلی محیط زیست برای پاکسازی انبوه زغال‌سنگ زباله و استفاده از آنها برای تامین انرژی عملیات استخراج بیت‌کوین کار می‌کند.

بیرد افزود:

استخراج بیت کوین برای ادامه فعالیت‌های پاکسازی ضایعات زغال‌سنگ مورد نیاز است.

در حالی که این روشی برای پاکسازی تن‌های زباله زغال‌سنگ ارائه می‌کند، اما از منظر زیست‌محیطی، چیزی شبیه به Catch 22 است.

بخوانید  مصوبه جدید دولت برای استخراج ارزهای دیجیتال منتشر شد

کارخانه‌های ویژه‌ای که می‌توانند از زباله زغال‌سنگ استفاده کنند، هنوز هیدروکربن‌ها را می‌سوزانند. حتی ادعا می‌شود که کارخانه‌های زغال‌سنگ انباشته بیش از نیروگاه‌های زغال‌سنگ جدید آلودگی دارند.

چالش‌های ماینرها ممکن است پذیرش بیتکوین را مختل کند

در حالی که شرکت‌های استخراج کریپتو در تلاش هستند تا از منابع انرژی جایگزین استفاده کنند، چالش‌های خاصی می‌تواند مانع پذیرش آن شود. هالیبرتون ادعا کرد که اطلاعات غلط در مورد منابع انرژی جایگزین رایج است.

مردم محلی ممکن است موانعی را ایجاد کنند؛ زیرا متوجه نمی‌شوند که استخراج‌کنندگان بیت کوین از طریق ایجاد شغل و کسب درآمد از برق هدررفته یا اضافی، سود خالصی را برای جوامع محلی خود فراهم می‌کنند. ذخیره‌سازی برق بسیار گران است و اگر برق در زمان تولید استفاده نشود یا ذخیره نشود، هدر می‌رود – به معنای واقعی کلمه دور ریخته می‌شود.

سپس چالش آلودگی حرارتی مطرح می‌شود، زیرا هوای گرم از ماشین‌های استخراج به اتمسفر رها می‌شود، که کوین تلگراف از نزدیک در سایت Bonepile در وایومینگ شاهد آن بود. با توجه به این موضوع، برخی از شرکت‌های ماینینگ راه‌های منحصربه‌فردی برای استفاده مجدد از تولید گرما پیدا می‌کنند. به عنوان مثال، Genesis Digital Assets از هوای گرم تولید شده توسط تجهیزات استخراج، برای رشد سبزیجات در مناطق شمال اروپا استفاده می‌کند.

بخوانید  بازار رمزارزها/ خطر در کمین بیت‌کوین

ماینرهای بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه‌ها هستند

با در نظر گرفتن همه چیز، آینده عملیات ماینینگ احتمالاً به منابع تجدیدپذیر متکی خواهد بود. مارگی فنگ، رئیس بازاریابی در Bitmain – یک تولیدکننده پیشرو در تجهیزات ماینینگ کریپتو – به کوین تلگراف گفت که این شرکت سیاست خود را تغییر داده و در حال حاضر سخت در حال کار بر روی ترویج فناوری‌های خنک‌کننده آبی است، زیرا او معتقد است که تقاضا برای این نوع تجهیزات در آینده افزایش خواهد یافت.

فنگ اضافه کرد که Bitmain دریافته است که تقریباً یک‌چهارم تمام ماینرهای بیت‌کوین از آب برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می‌کنند، در حالی که باد و انرژی هسته‌ای به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616369

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها