تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :متحول شدن اکوسیستم سولانا با ایردراپ جیتو

  • کد خبر : 2633006
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
لورس :متحول شدن اکوسیستم سولانا با ایردراپ جیتو
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » متحول شدن اکوسیستم سولانا با ایردراپ جیتو متحول شدن اکوسیستم سولانا با ایردراپ جیتو ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز به کار موفق توکن جیتو (JTO) تاثیر مثبتی روی پروژه های موجود در اکوسیستم سولانا از جمله توکن های رقیب آن مانند مرینید گذاشته است.
مرینید هم مانند Jito یک توکن استیکینگ به نام LST برای سرمایه گذاران سولانا منتشر کرده و این هفته توکن اصلی آن به نام MNDE به قله های جدیدی دست پیدا کرده است.
قیمت مرینید در یک رالی سریع تنها در عرض چند ساعت تا ۰.۵ دلار رشد کرد. این رشد همزمان با آغاز به کار و رالی توکن جیتو (JTO) بوده است.
شباهت جیتو و مرینید مرینید در مقایسه با جیتو ارزش بازار کمتری دارد. ارزش بازار مرینید حدودا ۵۰۰ میلیون دلار است در حالی که جیتو به ارزش بازار ۳.۵ میلیارد دلاری رسیده است. مقدار ارزش کل قفل شده که بزرگی یک پروژه کریپتو را نشان می دهد برای جیتو حدود ۴۶۰ میلیون دلار است در حالی که مرینید به عدد ۷۳۷ میلیون دلار دست پیدا کرده است.
ایردراپ موفق جیتو ایردراپ جیتو باعث شده سرمایه گذارانی که در حاشیه ایستاده بوده اند وارد گود شوند..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » متحول شدن اکوسیستم سولانا با ایردراپ جیتو متحول شدن اکوسیستم سولانا با ایردراپ جیتو ۱۹ آذر ۱۴۰۲

  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲

آغاز به کار موفق توکن جیتو (JTO) تاثیر مثبتی روی پروژه های موجود در اکوسیستم سولانا از جمله توکن های رقیب آن مانند مرینید گذاشته است.

مرینید هم مانند Jito یک توکن استیکینگ به نام LST برای سرمایه گذاران سولانا منتشر کرده و این هفته توکن اصلی آن به نام MNDE به قله های جدیدی دست پیدا کرده است.

قیمت مرینید در یک رالی سریع تنها در عرض چند ساعت تا ۰.۵ دلار رشد کرد. این رشد همزمان با آغاز به کار و رالی توکن جیتو (JTO) بوده است.

شباهت جیتو و مرینید

مرینید در مقایسه با جیتو ارزش بازار کمتری دارد. ارزش بازار مرینید حدودا ۵۰۰ میلیون دلار است در حالی که جیتو به ارزش بازار ۳.۵ میلیارد دلاری رسیده است. مقدار ارزش کل قفل شده که بزرگی یک پروژه کریپتو را نشان می دهد برای جیتو حدود ۴۶۰ میلیون دلار است در حالی که مرینید به عدد ۷۳۷ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

ایردراپ موفق جیتو

ایردراپ جیتو باعث شده سرمایه گذارانی که در حاشیه ایستاده بوده اند وارد گود شوند و شروع به خریدن این توکن آینده دار کنند. خروج لیدو از اکوسیستم سولانا هم فرصت مناسب را برای جیتو و مرینید فراهم کرده که سرمایه گذاران بیشتری را جذب کنند.

عرضه در گردش محدود جیتو حتی بعد از ایردراپ روز پنج شنبه تنها بخش کوچکی از عرضه کل آن است. بنابراین کمیاب بودن توکن های در گردش می تواند بر میزان دسترس بودن آن برای خرید یا فروش و در نهایت قیمت آن تاثیر بگذارد.

منبع:cryptosheadlines اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر فاطمه عباس زاده سردبیر بخش تحلیلی میهن سیگنال، مترجم و تحلیلگر در حوزه های مالی، اقتصادی و ارزهای دیجیتال مطالب مشابه صرافی هوبی یا HTX اعتماد کاربرانش را از دست داده است! میم کوین بانک مبتنی بر سولانا به به سومین میم کوین بزرگ تبدیل شد! شیبا اینو شاهد تجمع تریلیون ها توکن شیب توسط نهنگ های بزرگ است گوگل دستورالعمل های تبلیغات کریپتو را به روزرسانی کرد رالی ۲۷ درصدی کاردانو تنها در ۲۴ ساعت! همه شگفت زده شدند! چرا سولانا در بازار گاوی عملکرد بهتری نسبت به اتریوم خواهد داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633006

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها