تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :معامله‌گران بیت‌کوین کش به سمت سود حرکت می‌کنند، اما آیا این رالی می‌تواند ادامه یابد؟

  • کد خبر : 2605424
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
لورس :معامله‌گران بیت‌کوین کش به سمت سود حرکت می‌کنند، اما آیا این رالی می‌تواند ادامه یابد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

معامله‌گران بیت‌کوین کش به سمت سود حرکت می‌کنند، اما آیا این رالی می‌تواند ادامه یابد؟ به گزارش زوم ارز، از آنجایی که قیمت بیت کوین و بازار کلی کریپتو افزایش یافته و منجر به افزایش بسیار ضروری قیمت شده است، سرمایه گذاران بیت کوین کش (BCH) بار دیگر در مسیر سودآوری قرار گرفته اند. اکثر سرمایه گذاران در حال حاضر به دنبال افزایش دو رقمی آن در هفته گذشته در سبز هستند. اما اکنون سوال مطرح شده این است که آیا قیمت BCH همچنان این افزایش را حفظ خواهد کرد؟
دارندگان بیت کوین کش کوتاه مدت و بلند مدت از سود لذت می برند در یک پست پنجشنبه، پلتفرم ردیابی داده های زنجیره ای Santiment نشان داد که دارندگان کوتاه مدت و بلندمدت بیت کوین کش در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی دارند. نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب نشان داد که میانگین بازده برای دارندگان ۳۰ روزه و ۳۶۵ روزه بالاتر از میانگین قیمت تمام شده آنها بوده است.
مطالب مرتبط: پیروزی در مقیاس خاکستری باعث افزایش نرخ بهره باز بیت کوین پس از رسیدن به پایین ترین سطح یک ساله می شود این بدان معناست که سرمایه‌گذارانی که در ماه گذشته وارد دارایی دیجیتال شده‌..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

معامله‌گران بیت‌کوین کش به سمت سود حرکت می‌کنند، اما آیا این رالی می‌تواند ادامه یابد؟

به گزارش زوم ارز، از آنجایی که قیمت بیت کوین و بازار کلی کریپتو افزایش یافته و منجر به افزایش بسیار ضروری قیمت شده است، سرمایه گذاران بیت کوین کش (BCH) بار دیگر در مسیر سودآوری قرار گرفته اند. اکثر سرمایه گذاران در حال حاضر به دنبال افزایش دو رقمی آن در هفته گذشته در سبز هستند. اما اکنون سوال مطرح شده این است که آیا قیمت BCH همچنان این افزایش را حفظ خواهد کرد؟

دارندگان بیت کوین کش کوتاه مدت و بلند مدت از سود لذت می برند

در یک پست پنجشنبه، پلتفرم ردیابی داده های زنجیره ای Santiment نشان داد که دارندگان کوتاه مدت و بلندمدت بیت کوین کش در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی دارند. نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب نشان داد که میانگین بازده برای دارندگان ۳۰ روزه و ۳۶۵ روزه بالاتر از میانگین قیمت تمام شده آنها بوده است.

بخوانید  مفهوم فری مارجین یا free margin در فارکس چیست؟

مطالب مرتبط: پیروزی در مقیاس خاکستری باعث افزایش نرخ بهره باز بیت کوین پس از رسیدن به پایین ترین سطح یک ساله می شود

این بدان معناست که سرمایه‌گذارانی که در ماه گذشته وارد دارایی دیجیتال شده‌اند، و همچنین آن‌هایی که برای یک سال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، در حال حاضر به خوبی کار می‌کنند. همچنین این اولین بار در ۱۰ هفته است که این گروه از سرمایه گذاران BCH سود می بینند.

معامله‌گران بیت‌کوین کش به سمت سود حرکت می‌کنند، اما آیا این رالی می‌تواند ادامه یابد؟

معامله گران کوتاه مدت و بلند مدت BCH به سمت سود حرکت می کنند | منبع: Santiment on X

داده‌های Santiment نیز توسط ردیاب زنجیره‌ای دیگر IntoTheBlock پشتیبان‌گیری می‌شوند. بر اساس داده‌های این بانک در وب‌سایت خود، ۵۹ درصد از کل سرمایه‌گذاران BCH سبز می‌بینند در حالی که ۳۸ درصد در رنگ قرمز و ۳ درصد در قلمرو بی‌طرف نشسته‌اند. علاوه بر این، IntoTheBlock نشان می دهد که ۹۶٪ از دارندگان برای بیش از یک سال نگهداری می کنند، با ۳٪ نگهداری بین ۱-۱۲ ماه و ۱٪ برای کمتر از یک ماه.

بخوانید  ویتالیک بوترین: RAI می تواند یک فعال برای LSD ها باشد

ترکیب داده‌های هر دو ردیاب به ما می‌گوید که سرمایه‌گذاران بلندمدت بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت سود دارند. این واقعیت این باور دیرینه را تقویت می کند که خرید و نگهداری معمولاً بهترین راه برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است.

اما آیا BCH می تواند سود خود را حفظ کند؟

این واقعیت که بسیاری از دارندگان کوتاه مدت و بلندمدت در حال حاضر سود دارند را می توان به افزایش دارایی دیجیتال در هفته گذشته نسبت داد. به دنبال حکم Grayscale که شاهد افزایش بازار بود، قیمت BCH بیش از ۱۴ درصد افزایش یافت و ارزش آن را قبل از اصلاح به سطح ۲۲۰ دلار رساند. بیشتر این سودها تا کنون حفظ شده است، همانطور که درصد بالایی از دارندگان سود نشان می دهد.

مطالب مرتبط: آیا ویتالیک بوترین ذخیره ETH خود را می فروشد؟ بیایید نگاهی به معاملات او بیندازیم

با این حال، Santiment در گزارش خود اشاره می کند که برای ادامه رشد بیت کوین کش، این امر به نهنگ ها بستگی دارد. این به این دلیل است که در طول افزایش قیمت، فعالیت نهنگ در رابطه با توکن BCH افزایش یافت. بنابراین آنها احتمالاً در افزایش دارایی نقش داشتند.

بخوانید  افشاگری جدید: بوترین مانع افزایش قیمت شیبا اینو شد!

اگر نهنگ‌ها به فعالیت خود ادامه دهند و بر سکه فشار خرید وارد کنند، قیمت BCH می‌تواند همچنان افزایش یابد. با این حال، چرخش از خرید به فروش در میان این دارندگان بزرگ به سرعت باعث سقوط قیمت می‌شود، به‌ویژه از آنجایی که بازار در حال حاضر احساس سرخوشی احساس شده در اوایل این هفته را احساس می‌کند.

در حال حاضر، داده‌های Coinmarketcap نشان می‌دهد که بیت‌کوین کش با قیمت ۲۱۹ دلار معامله می‌شود که در هفته گذشته ۱۴.۵۷ درصد افزایش داشته است.

برای اطلاعات بازار، به‌روزرسانی‌ها، و توئیت‌های خنده‌دار گاه به گاه Best Owie را در توییتر دنبال کنید… تصویر برجسته از Wallpaper، نمودار از TradingView.com

منبع: newsbtc.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها