تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :معرفی بازی های Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands Cheats و UNO Mobile Codes

  • کد خبر : 2598214
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
لورس :معرفی بازی های Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands Cheats و UNO Mobile Codes
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :بازی های ژانر اکشن و انلاین محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمر های سراسر دنیا دارند. در اینجا به بررسی بازی Uno Mobile که یک بازی انلاین چند نفره است و بازی اکشن Ghost Recon: Wildlands می پردازیم. برای تجربه بهتر این بازی ها می توانید از Cheats […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازی های ژانر اکشن و انلاین محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمر های سراسر دنیا دارند. در اینجا به بررسی بازی Uno Mobile که یک بازی انلاین چند نفره است و بازی اکشن Ghost Recon: Wildlands می پردازیم.

برای تجربه بهتر این بازی ها می توانید از Cheats های معرفی شده نیز استفاده کنید. این Cheat Codes ها به شما کمک می کند آیتم های پولی و قفل شده بازی را بدست آورید و تجربه بهتری در بازی داشته باشید.

معرفی بازی UNO Mobile Codes

UNO Mobile Codesیک بازی کارتی هیجان انگیز است که توسط Mattel163 Limited برای اندروید و iOS توسعه یافته است. چه در حال بازی با دوستان یا خانواده باشید، UNO Mobile به شما امکان می دهد قوانین خانه خود را تنظیم کنید و در مسابقات سری جهانی و رویدادهای ویژه برای برنده شدن جوایز رایگان شرکت کنید. مهارت های خود را با بالا رفتن از تابلوی امتیازات نشان دهید و هر روز چرخ را برای جوایز اضافی بچرخانید.

معرفی بازی

به‌روزرسانی‌های منظم و پوشش جامعی را در مورد آخرین UNO Mobile Gift Codes ارائه می‌ شود.بازخرید این کدها جوایز رایگانی مانند الماس و سکه را به شما اعطا می کند که می تواند برای بهبود تجربه بازی خود استفاده شود. به یاد داشته باشید، کدهای موبایل UNO معمولا عمر مفید محدودی دارند، بنابراین مهم است که به طور منظم کدهای جدید را بررسی کنید. با UNO Mobile آماده شوید تا بازی های کارت تلفن همراه خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

مرور کلی بازی Ghost Recon Wildlands

Ghost Recon: Wildlands بازیکنان را به سفری همه جانبه در مناظر جذاب بولیوی در آمریکای جنوبی می برد. این کشور زیبا دارای جنگل های سرسبز، بیابان های وسیع و متأسفانه بدنام ترین کارتل های مواد مخدر در جهان است. با وجود جنایات گسترده این کارتل ها که منجر به شکنجه و مرگ هزاران نفر شده است، جامعه بین المللی تا حد زیادی چشم خود را بسته است. با این حال، هنگامی که یک مامور سیا قربانی وحشیگری کارتل می شود، ایالات متحده یک نیروی نظامی نخبه معروف به تیم ارواح را به بولیوی اعزام می کند.

داستان Wildlands پیچیدگی خاص خود را دارد بنابراین Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands Cheats راهی مناسب برای بدست اوردن ویژگی هایی مانند سلامتی نامحدود، شلیک نامحدود، افزایش سرعت و ده ها مورد دیگر می باشد.

یوبی سافت

یوبی سافت به بازیکنان آزادی کامل در انجام ماموریت های اصلی و فرعی داده است و اگر هیچ کدام از آنها را دوست ندارید، می توانید به سادگی به نقطه دیگری از نقشه رفته و به تیم دیگری از سانتا بلانکا بپیوندید و قسمت های عملیاتی آن را از بین ببرید. کارتل ماموریت های داستانی شامل یک سری دستگیری و بازجویی، جاسوسی و در نهایت، برخی خرابکاری ها برای بیرون راندن اربابان و رؤسای سانتا بلانکا همراه با ویدئوهای زیبا است.

 

به عنوان رهبر این تیم چهار نفره، ماموریت شما کاملاً واضح است: کارتل سانتا بلانکا را از هسته اصلی آن جدا کنید. عملیات این کارتل در بولیوی به چهار بخش کلیدی تقسیم می شود: امنیت، قاچاق، تولید و نفوذ. هر یک از این دامنه ها تحت کنترل یکی از همکاران مورد اعتماد ال سوینو است. این افراد شبکه ای از زیردستان خود را دارند که در مناطق مختلف بولیوی پراکنده شده اند. هر شخصیت دارای ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فردی است که از طریق کات سین‌های جذاب آشکار می‌شود.

انواع ماموریت ها

دنیای بازی گسترده است و شما باید ۴-۶ ماموریت را در هر منطقه انجام دهید تا در نهایت رئیس منطقه را پیدا کنید. باز کردن این ماموریت ها اغلب یک تلاش چالش برانگیز است که نیازمند اطلاعات ارزشمندی است که با نفوذ به پناهگاه های سانتا بلانکا جمع آوری می شود.

با این حال، مایه تاسف است که خود مأموریت ها فاقد تنوع هستند. بیشتر آنها حول محور بازجویی از اعضای بلندپایه کارتل، دستگیری یا از بین بردن انبارهای کوکائین می چرخند. ماموریت های جانبی نیز از کمبود تنوع رنج می برند و زودتر از حد انتظار یکنواخت می شوند. با این وجود، این شما هستید که باید خلاقیت و تنوع را در این ماموریت ها تزریق کنید.

دو ماموریت با هدف مشابه دستگیری یکی از اعضای کارتل را در نظر بگیرید. در هر دو سناریو، هدف شما در یک پایگاه سانتا بلانکا به شدت محافظت می شود. با این حال Wildlands به شما آزادی کامل در نزدیک شدن و اجرای این ماموریت ها می دهد.

نکاتی برای بازی بهتر

بازی بهتر

این بازی گزینه‌های ارتقای مختلفی را ارائه می‌دهد که شامل پیشرفت‌های کلی سلاح، ارتقاء ویژگی‌های بازیکن، ارتقاء آیتم‌ها، بهبود هواپیماهای بدون سرنشین و ارتقاء همراهان می‌شود. هر دسته دارای بخش های مجزایی است که بیشتر به زیربخش های مختلفی تقسیم می شوند. این امکان شخصی سازی گسترده شخصیت ها و گیم پلی را فراهم می کند. به عنوان مثال، می توانید ظرفیت مهمات خود را افزایش دهید، پس زدگی سلاح را کاهش دهید، استقامت بدنی خود را افزایش دهید تا خستگی را به تعویق بیندازید، مقاومت در برابر گلوله و انفجار را بهبود بخشید، به مین ها و مواد منفجره دسترسی پیدا کنید، همراهان خود را با هوش مصنوعی پیشرفته تقویت کنید، قابلیت های پهپاد خود را افزایش دهید. دید در شب و دید حرارتی، و دوام وسایل نقلیه خود را با زره بدن بهبود یافته تقویت کنید. این امر به ویژه در تعقیب و گریزها یا مأموریت‌های پرمخاطره که شامل سرقت کاروان‌های زرهی سنگین دشمن است، ارزشمند است.

نکات منفی بازی Ghost Recon: Wildlands

متأسفانه، یک ایراد در گیم پلی این است که نمی توانید کنترل سرنوشت خود را در صورت ناتوانی در دست بگیرید. برخلاف بازی قبلی یوبی‌سافت، The Division، که در Ghost Recon: Wildlands این امکان را داشتید که به زندگی شخصیت خود پایان دهید و در مکانی امن‌تر دوباره به کار بگیرید، باید روی زمین دراز بکشید تا زمانی که کسی به کمک شما بیاید. علاوه بر این، هیچ گزینه خودکشی در دسترس نیست.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها