تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :معرفی و بررسی پلتفرم fundednext

  • کد خبر : 2619604
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
لورس :معرفی و بررسی پلتفرم fundednext
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زوم ارزی های عزیز
در این مطلب پلتفرم fundednext مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. در صورتی که تمایل به آشنایی با پلتفرم فوق دارید، پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید. ضمنا برای ورود به وب سایت به صورت مستقیم و ثبت نام در پلتفرم فوق، می توانید بر روی دکمه ذیل کلیک کنید.
جهت عضویت در fundednext

معرفی و بررسی پلتفرم fundednext اگر در بازارهای مالی مخصوصا فارکس فعالیت داشته باشید، متوجه هستید که اولین چیزی که یک تریدر به آن نیاز دارد، سرمایه اولیه برای ورود به بازار است. مدتی است که شرکت های بزرگ سرمایه گذاری (پراپ فرم ها) برای فراهم کردن سرمایه برای تریدرها و همچنین جذب تریدرهای مستعد به وجود آمده اند. در ادامه برخی مزیت های این شرکت ها را نسبت به حساب های شخصی تریدرها و همچنین سرمایه گذاران شخصی بیان می کنیم:
میزان تقسیم سود: در شرایطی که سرمایه گذاران شخصی در بهترین حالت تقسیم سود برای تریدر را ۵۰% در نظر می گیرند، پراپ فرم ها ۸۰% تا ۹۰% سود را به تریدر می دهند.
حجم سرمایه: سرمایه گذاران شخصی و یا حساب های شخصی تریدرها به زحمت به ۱۰ هزار دلار می رسد، در صورتی که پرا..

فهرست مطالب

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زوم ارزی های عزیز

در این مطلب پلتفرم fundednext مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. در صورتی که تمایل به آشنایی با پلتفرم فوق دارید، پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید. ضمنا برای ورود به وب سایت به صورت مستقیم و ثبت نام در پلتفرم فوق، می توانید بر روی دکمه ذیل کلیک کنید.

جهت عضویت در fundednext

معرفی و بررسی پلتفرم fundednext

اگر در بازارهای مالی مخصوصا فارکس فعالیت داشته باشید، متوجه هستید که اولین چیزی که یک تریدر به آن نیاز دارد، سرمایه اولیه برای ورود به بازار است. مدتی است که شرکت های بزرگ سرمایه گذاری (پراپ فرم ها) برای فراهم کردن سرمایه برای تریدرها و همچنین جذب تریدرهای مستعد به وجود آمده اند. در ادامه برخی مزیت های این شرکت ها را نسبت به حساب های شخصی تریدرها و همچنین سرمایه گذاران شخصی بیان می کنیم:

  • میزان تقسیم سود:

در شرایطی که سرمایه گذاران شخصی در بهترین حالت تقسیم سود برای تریدر را ۵۰% در نظر می گیرند، پراپ فرم ها ۸۰% تا ۹۰% سود را به تریدر می دهند.

  • حجم سرمایه:

سرمایه گذاران شخصی و یا حساب های شخصی تریدرها به زحمت به ۱۰ هزار دلار می رسد، در صورتی که پراپ فرم ها از ۵ تا ۲۰۰ هزار دلار برای تامین سرمایه تریدرها تدارک دیده اند.

  • جبران ضرر:

در حساب های شخصی ضررها تماما متوجه تریدر می باشد و در حالت سرمایه گذاری شخصی نیز، بنا به قرارداد از ۳۰% تا ۷۰% جبران ضرر به عهده تریدر است. اما در پراپ فرم ها هیچ ضرری متوجه حال تریدر نیست و شرکت ۱۰۰% ضرر را به عهده می گیرد.

  • روابط پیچیده:

سرمایه گذاران شخصی، ممکن است تریدر را مجبور به حضور در محل کار برای ساعاتی مشخص کنند و یا در ازای تحویل حساب به تریدر از او سند و یا سفته ضمانت دریافت کنند، در صورتی که پراپ فرم ها این کاغذ بازی های پیچیده را ندارند.

حال که با مزیت های پراپ فرم ها نسبت به سایر حساب ها آشنا شدید، اجازه بدید پراپ فرم FundedNext را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از نحوه ثبت نام و بخش های مختلف این پلتفرم مطلع بشویم.

آشنایی با پراپ فرم ها و بررسی وب سایت رسمی FundedNext

022

تاریخچه پلتفرم FundedNext:

تاریخچه پلتفرم FundedNext
تاریخچه پلتفرم FundedNext

پلتفرم FundedNext که دفتر مرکزی آن در دبی است، یکی از بزرگترین پراپ فرم های دنیا می باشد که بالغ بر ۵۶ هزار تریدر از ۱۹۵ کشور را تامین سرمایه کرده و میزبان میلیون ها تریدر از سراسر جهان می باشد. FundedNext تا کنون بیش از ۵۵ میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است، همچنین این شرکت گزارش های مالی از پرداخت سودها را به صورت هفتگی منتشر می کند که به صورت عمومی برای تمامی کاربرها ایمیل/جیمیل می شود. در نظر داشته باشید این پراپ فرم با بیش از ۳.۱ میلیون بازدید کننده در هر ماه یکی از پربازدیدترین پلتفرم های فعال در این حوزه می باشد.

همچنین این شرکت همکاری نزدیکی با برندهای بزرگی مانند MetaQuotes، Google و Meta دارد. خوب است بدانید FundedNext تاکنون جلسات جهانی مهمی را با شرکت معامله گران در چندین کشور مانند فیلیپین، تایلند و نیجریه برگزار کرده است. اما اجازه بدید در ادامه با دو فرد تاثیر گذار این شرکت بزرگ آشنا شویم:

بنیان گذار و مدیرعامل این پروژه آقای Abdullah Jayed می باشد، ایشان توانایی منحصر به فردی در مدیریت و دیجیتال مارکتینگ دارد. Jayed یک کارآفرین مطرح می باشد که شرکت های مهمی مانند Growth Alliance، MoneyBackFX و eComChef و Next Ventures را تاسیس و در ادامه به سود آوری مناسبی مدیریت کرده است.

اما دیگر فرد تاثیر گذار این شرکت آقای Syed Abdullah Galib می باشد. Syed Abdullah مدیر ارشد فروش در شرکت FundedNext است که توانایی های بالای ایشان در زمینه فروش و همچنین آشنایی ایشان با بازارهای مالی باعث شده استراتژی های خاصی را در جهت فروش محصولات در FundedNext پیاده سازی کند.

چگونه در وب سایت FundedNext ثبت نام کنم؟

چگونه در وب سایت FundedNext ثبت نام کنم

آموزش ویدیویی ایجاد حساب در FundedNext

با ما همراه باشید تا گام به گام مراحل ثبت نام در این پلتفرم را طی کنیم:

ابتدا از طریق لینک زیر وارد وب سایت رسمی این پلتفرم بشید:

https://fundednext.com/?fpr=fnpm

با ورود به این وب سایت با تصویر زیر روبه رو می شوید که باید از بخش client area برای ثبت نام و یا ورود به داشبورد خودتان اقدام کنید. اگر قصد ثبت نام دارید گزینه register را انتخاب کنید:

مراحل ثبت نام در وب سایت FundedNext

در بخش بعدی مانند تصویر زیر اطلاعات خودتان را وارد کنید:

مراحل ثبت نام در وب سایت FundedNext -2

بعد از ساخت حساب و ورود به داشبورد خودتان از بالا سمت راست می توانید به پروفایل خودتان دسترسی داشته باشید.

مراحل ثبت نام در وب سایت FundedNext -3

بعد از انتخاب گزینه my profile به این بخش می روید و می توانید از این بخش یک تصویر برای حساب خود انتخاب کنید و یا اطلاعات شخصی خود را ویرایش کنید و یا حتی رمز عبور حساب خود را تغییر دهید.

مراحل ثبت نام در وب سایت FundedNext -4

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext:

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext:

بررسی ویدیویی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext:

  • Account:

این بخش شامل سه قسمت مختلف می شود: اکانت های فعال، اکانت های غیرفعال و اکانت هایی که نقض قوانین کرده اند (اکانت های از دست رفته). لطفا گزینه Dashboard را انتخاب کنید تا به بخش های مختلف داشبورد دسترسی داشته باشید. همان طور که مشاهده کردید بعد از انتخاب گزینه داشبورد از بخش Account، گزینه های بیشتری در سمت چپ برای شما نمایش داده می شود که در بخش داشبورد آن ها را بررسی می کنیم.

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext-1

  • داشبورد:

بخش داشبورد از چندین قسمت مختلف تشکیل شده که هر کدام را به صورت جداگانه بررسی می کنیم:

Account Overview:

شما می توانید با استفاده از این بخش به اطلاعات کلی در مورد حساب ترید و چالشی که در آن شرکت کرده اید، دسترسی داشته باشید. این اطلاعات شامل نام کاربری و رمز عبور حساب، میزان سود/ضرر، تاریخ شروع/پایان چالش ها و …. می شود.

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext-2

Trading Overview:

با استفاده از این بخش شما می توانید به صورت جز به جز حساب معاملاتی خودتان را آنالیز کنید.

شما می توانید از بخش Detail Stats اطلاعاتی نظیر تاریخچه معاملاتی، معاملات فعال، موجودی حساب، میانگین سود، میانگین ضرر و… را بررسی و آنالیز کنید.

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext-3

از بخش Analytics نمودار رشد/کاهش حساب و همچنین با استفاده از نمودار گرافی که در اختیار شما قرارداده شده می توانید معاملات خودتان را به صورت دقیق و جز به جز بررسی و آنالیز کنید.

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext-4

Trading platform:

با استفاده از این بخش کاربران می توانند به حساب معاملاتی خود بدون نیاز به نرم افزار متاتریدر دسترسی داشته باشند و به تحلیل و بررسی و همچنین اجرای موقعیت معاملاتی اقدام کنند. خوب است بدانید FundedNext با همکاری tradingview این بخش را راه اندازی کرده است که شما با انتخاب گزینه Extend Chart می توانید به حساب معاملاتی خود از طریق tradingview متصل بشوید و همچنین از گزینه Manual می توانید به یک فایل راهنما دسترسی داشته باشید که به شما آموزش اتصال حساب را به صورت گام به گام آموزش می دهد.

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext-5

Top-up & Reset:

با استفاده از این بخش می توانید برای افزایش سرمایه در صورت واجد شرایط بودن (در بخش های بعدی شرایط افزایش سرمایه عنوان می شود) و همچنین دریافت تخفیف اقدام کنید. اگر شما یک حساب معاملاتی را در صورت نقض قوانین از دست بدهید، از ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حالتان می شود اگر بخواهید همان نوع پلن با همان بالانس را برای خرید انتخاب کنید.

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext-6

  • Billing:

بررسی ویدیویی پلن های مختلف پلتفرم FundedNext

یکی از مهم ترین بخش های این وب سایت بخش Billing است. این بخش از دو قسمت my plan و Payment History تشکیل می شود. بخش Payment History، تاریخچه ای از پرداختی های شما برای خرید حساب معاملاتی را نشان می دهد.

بررسی بخش های مختلف پلتفرم FundedNext-7

و بخش my plan برای بررسی و خرید انواع حساب های معاملاتی می باشد که این پلتفرم ارائه می دهد. در ادامه حساب هایی که این پلتفرم ارائه می دهد را به صورت تکی بررسی و در نهایت آن ها را با یکدیگر مقایسه می کنیم، اما قبل از آن اجازه دهید با برخی از اصطلاحات دنیای فارکس آشنا شویم:

Drawdown: به سری معاملات ضرر ده متوالی یک تریدر که باعث افت حساب می شود را Drawdown می گویند. برای مثال شما یک حساب ۱۰۰۰۰$ دلاری دارید و شروع به معامله می کنید، حال اگر بعد از یک سری معاملات ۱۰۰۰$ از سرمایه خود را از دست بدهید، شما ۱۰% Drawdown خورده اید.

Daily Drawdown: مقدار ضرری که شما در انتهای یک روز معاملاتی داشته اید را Daily Drawdown می گویند.

Overall Drawdown (maximum Drawdown): حداکثر ضرری که شما روی یک حساب معاملاتی می توانید داشته باشید را Overall Drawdown گویند.

Swap: اگر یک تریدر در انتهای روز معاملاتی بخواهد معامله خود را برای فردا باز نگه دارد، باید swap بپردازد. پرداخت swap در قالب دلار از حساب شما در زمان بسته شدن آن معامله کسر می شود.

حال با دانستن مفاهیم فوق به بررسی انواع حساب های معاملاتی می پردازیم:

Stellar Challenge:

قبل از بررسی Stellar Challenge لازم است بدانید که، بدون شک پلن معاملاتی Stellar یک تحول عظیم در بین پراپ فرم ها می باشد. می توان گفت پلن های Stellar تمامی ویژگی های مناسب سایر پلن ها را نیز در خود گنجانیده است. شما با انتخاب این پلن می توانید انتخاب کنید که از چالش تک مرحله ای استفاده کنید یا دو مرحله ای. همچنین بعد از پاس کردن چالش ها، علاوه بر اصل سرمایه ای که برای خرید چالش پرداخت کردید، ۱۵ درصد از سودی که در چالش ها کسب کردید به شما پاداش داده می شود و در نهایت یکی از مهم ترین فاکتورها در پلن های Stellar این است که هیچ محدودیت زمانی شامل حال تریدر نمی شود که تمامی این موارد باعث می شود، تریدر بدون استرس و با انگیزه بیشتر برای نمایش توانایی ‌های خود شروع به ترید کند.

Stellar Challenge
Stellar Challenge

همان طور که در تصویر زیر می بینید، موجودی هر حساب و قیمت خرید آن حساب در سمت چپ و نوع حساب در سمت راست مشخص است. در این جا ما یک حساب ۶۰۰۰$ از نوع تک مرحله ای (تک چالشی) را انتخاب کردیم که قیمت این حساب ۵۹$ می باشد. همچنین قوانین این مدل حساب به شرح زیر است:

فانددنکست

  • نوع چالش: تک مرحله ای.
  • Daily Drawdown (حداکثر ضرری که تریدر در یک روز معاملاتی مجاز است داشته باشد): ۳%.
  • Overall Drawdown (حداکثر ضرری که تریدر در مجموع می تواند روی یک حساب داشته باشد): ۶%.
  • Minimum Trading Days (حداقل روز معاملاتی که تریدر باید معامله انجام داده باشد): ۵ روز.
  • Target (سودی که برای پاس کردن در چالش نیاز است): ۱۰%.
  • Profit Share from Challenge Phase (مقدار سودی که از پاس کردن چالش به کاربر تعلق می گیرد): ۱۵%. برای مثال اگر شما یک حساب ۶۰۰۰$ داشته باشید باید ۱۰% (۶۰۰$) سود کسب کنید تا چالش را پاس کنید. حال ۱۵% از ۶۰۰$ را که کسب کرده اید به شما تعلق می گیرد (۹۰$).
  • تقسیم سود: بعد از پاس کردن چالش و دریافت حساب رییل، سود حاصل شده در حساب رییل ۸۰% برای تریدر و ۲۰% برای شرکت می باشد. این تقسیم سود تا ۹۰% به نفع تریدر نیز قابل ارتقاء است.
  • بدون محدودیت زمانی.

دوستان توجه داشته باشید در صورت صلاح دید، می توانید از حساب هایی استفاده کنید که Swap ندارد. اما باید بدانید که این حساب ها کمی گران تر از حساب های معمولی است. (این مدل حساب ها مناسب تریدرهایی می باشد که از روش سویینگ استفاده می کنند و معاملات آن ها ممکن است چندین روز باز بماند.)

فانددنکست-1

اما حساب های Stellar نوع دیگری نیز دارد که به شما معرفی می کنیم:

فانددنکست-2

  • نوع چالش: دو مرحله ای.
  • Daily Drawdown: 5%.
  • Overall Drawdown:10%.
  • Minimum Trading Days: 5 روز.
  • Profit Share from Challenge Phase: 15%.
  • Target: چالش اول ۸% و چالش دوم ۵%.
  • تقسیم سود: ۸۰% تریدر _۲۰ % شرکت.
  • بدون محدودیت زمانی.

همان طور که ملاحظه کرده اید این دو نوع حساب (تک مرحله ای و دو مرحله ای) از نظر قیمتی با یکدیگر تفاوتی ندارند اما در حساب دو مرحله ای تریدر باید دو مرحله چالش را پشت سر بگذارد و همچنین در این مدل، تریدر می تواند ریسک بیشتری را در نظر بگیرد زیرا فرصت ضرر بیشتری به او داده می شود.

“دوستان همان طور که ملاحظه می کنید، تریدر می تواند از متاتریدر ۴ و یا ۵ به صلاح دید خود استفاده کند که هیچ تاثیری در قیمت و یا نوع حساب نخواهد داشت.”

Evaluation Model:

حساب Evaluation تنها یک مدل دارد که در ادامه به قوانین آن می پردازیم:

فانددنکست-3

  • نوع چالش: دو مرحله ای.
  • Daily Drawdown: 5%.
  • Overall Drawdown: 10%.
  • Minimum Trading Days: 5 روز.
  • Profit Share from Challenge Phase: 15%.
  • Target: چالش اول ۱۰% و چالش دوم ۵%.
  • تقسیم سود: ۸۰% تریدر _۲۰ % شرکت.
  • مدت زمان: تفاوت مهم دیگر این طرح آن است که این طرح محدودیت زمانی دارد. به بیان ساده تریدر در چالش اول باید ۱۰% سود را در ۴ هفته و در چالش دوم ۵% سود را در ۸ هفته کسب کند.

Express model:

پلن های Express دو حالت consistency و Non-Consistency دارند، که ابتدا حالت Consistency را بررسی می کنیم.

فانددنکست-4

طرح های consistency کمی ارزان تر هستند اما تریدرها علاوه بر قوانین مدیریت سرمایه باید قوانین “پایداری و ثبات” را نیز رعایت کنند. در ادامه این قوانین را بررسی می کنیم:

  • نوع چالش: تک مرحله ای.
  • تارگت: ۲۵%.
  • Profit Share from Challenge Phase: 15%.
  • Daily Drawdown: 5%.
  • Overall Drawdown: 10%.
  • تقسیم سود: از ۶۰% شروع می شود و تا ۹۰% افزایش می یابد.
  • :Minimum Trading Day 10 روز.
  • بدون محدودیت زمانی.
  • محدودیت ها: باز نگه داشتن معامله برای هفته بعد و همچنین ترید روی اخبار ممنوع می باشد.
  • الزامات: باید قوانین پایداری رعایت شود، این قوانین از سه رکن اصلی: تعداد روزهای معاملاتی، تعداد معاملات و سایز معاملات تشکیل می شوند. در پایان هر هفته میانگینی از سه فاکتور ذکر شده گرفته می شود و حداکثر Total x 2 و حداقل Total/2 را برای حساب کاربران اعمال می کنند. به بیان ساده، هفته اول: آزادانه و بدون هیچ قانون پایداری می توانید ترید کنید. هفته دوم: میانگین تعداد معاملات و لات هایی که در هفته ۱ انجام می دهید، قوانین پایداری شما را برای هفته ۲ تعیین می کند. هفته سوم: قوانین پایداری شما برای هفته ۳ با میانگین تعداد معاملات و حجم هایی که در هفته های ۱ و ۲ گرفته اید تعیین می شود. هفته چهارم: ثبات شما برای هفته ۴ با میانگین تعداد معاملات و حجم هایی که در هفته های ۱، ۲ و ۳ گرفته اید تعیین می شود.

اجازه بدید با یک مثال قوانین پایداری را بررسی کنیم:

هفته ی اول که شروع به ترید می کنید:

در روز اول، ۱۰ معامله با حجم کل ۱۲ لات انجام دادید، در روز دوم، ۱۵ معامله با ۱۱ لات انجام شد و در روز سوم، دارای ۱۹ معامله با مجموع ۱۵ لات و در روز چهارم، دارای ۲۶ معامله با ۱۸ لات است.

بنابراین، شما در مجموع ۴ روز معامله کرده اید، کل معاملات شما در هفته ۷۰ و اندازه کل لات برای این هفته ۵۶ است. محاسبه میانگین تعداد معاملات (تعداد کل معاملات انجام شده / تعداد روزهای معامله شده) = ۷۰/۴، که ۱۷.۵ تعداد معاملات است و میانگین حجم معامله شده (تعداد کل لات های استفاده شده / تعداد روزهای معامله شده) = ۵۶/۴، که ۱۴ لات است.

حال قوانین پایداری برای هفته دوم شما به این ترتیب است:

برای معاملات: حداکثر (میانگین تعداد معاملات انجام شده در هفته اول x 2) = 17.5 x 2 = 35

حداقل (میانگین تعداد معاملات انجام شده در هفته اول / ۲) = ۱۷.۵ / ۲ = ۸.۷۵

و برای حجم معاملات: حداکثر (متوسط تعداد لات های گرفته شده در هفته اول x 2) = 14 x 2 = 28

حداقل (متوسط تعداد لات های گرفته شده در هفته اول / ۲) = ۱۴ / ۲ = ۷.

به بیان ساده، میانگین حجم معاملاتی شما باید بین ۷ تا ۲۸ باشد و تعداد معاملات شما باید بین ۹ تا ۳۵ باشد. به همین ترتیب، برای هفته سوم، میانگین هفته های یک و دو گرفته می شود و سپس در دو ضرب می شود تا حداکثر حد تعیین شود و برای تعیین حداقل حد برای حجم معاملات و تعداد معامله، آن را بر دو تقسیم می کنیم.

توجه داشته باشید که در صورت نقض قوانین، نماینده شرکت حساب شما را بررسی می ‌کند و در صورت تایید تخلف، سود حاصله به شما پرداخت نمی شود اما حساب از شما گرفته نمی شود و در شروع چرخه بعدی به موجودی اولیه شما برگشت داده می شود و می توانید شروع به ترید کنید.

در طرح Non-Consistency قیمت کمی گران تر است اما قوانین پایداری وجود ندارد و تنها قوانین عمومی فعال است که آن ها را عنوان می کنیم:

فانددنکست-5

  • نوع چالش: تک مرحله ای.
  • تارگت: ۲۵%.
  • Profit Share from Challenge Phase: 15%.
  • Daily Drawdown: 5%.
  • Overall Drawdown: 10%.
  • تقسیم سود: از ۶۰% شروع می شود و تا ۹۰% افزایش می یابد.
  • Minimum Trading Day: 10 روز.
  • بدون محدودیت زمانی.
  • محدودیت ها: ترید روی اخبار ها ممنوع است.

اما برای انتهای این بخش اجازه بدید جدول مقایسه پلن های مختلف را باهم بررسی کنیم. همان طور که در تصویر زیر مشخص است، هر ستون نشان دهنده سه پلن Evaluation، Express، Stellar می باشد و هر ردیف نیز حاوی اطلاعات مربوط به آن چالش است. در ادامه برای درک بهتر، هر ردیف را به اختصار توضیح می دهیم:

Challenge Phase: تعداد مراحل چالش در هر سه پلن.

Challenge Phase Profit Share: میزان سودی که از پاس کردن چالش ها به کاربران تعلق می گیرد.

Profit Target: میزان سود تعیین شده که کاربر برای پاس کردن چالش ها باید به آن دست یابد.

Maximum Daily Loss: حداکثر ضرری که کاربر در طول روز مجاز است ریسک کند.

Maximum Overall Loss: حداکثر ضرری که کاربر در کل روی حساب می تواند ریسک کند.

Drawdown Type: نوع محاسبه Drawdown از اصل حساب می باشد. برای مثال شما یک حساب ۱۰۰ هزار دلاری Evaluation دارید، میزان ضرر روزانه شما فارق از این که حساب شما در سود باشد یا ضرر ۵ هزار دلار (۵%) است و ضرر کلی حساب شما ۱۰ هزار دلار (۱۰%) می باشد.

Time Limit: محدودیت زمانی روی چالش ها در هر پلن.

Minimum Trading Day: حداقل روز معاملاتی که تریدر باید انجام داده باشد.

Commission: کمیسیون به ازای هر لات ۳ دلار است. به بیان ساده زمانی که شما با حجم یک لات وارد معامله شوید و هر زمانی که نتیجه معامله مشخص شود، سه دلار از سود معامله شما کسر و یا سه دلار به ضرر معامله شما اضافه خواهد شد.

Profit Split Upto: میزان تقسیم سود روی هر حساب تا سقف ۹۰% امکان افزایش دارد.

Trading Leverage: اهرم مجاز روی هر حساب.

News Trading: امکان ترید کردن در زمان اخبار مهم.

Weekend Holding: امکان باز نگه داشتن معامله برای هفته بعد.

Expert Advisors: امکان استفاده از اکسپرت ها (ربات های معامله گر).

Trade Copier: امکان استفاده از کپی ترید.

Reset Discount: اگر تریدری نقض قوانین کند، حساب از او گرفته خواهد شد. اما در صورت تمایل خرید حساب دیگر، به او تخفیف داده می شود.

Consistency Rule: قوانین پایداری که باید رعایت شود.

First Payout: پس از ورود به حساب رییل و کسب درآمد، اولین برداشت سود در برخی حساب ها از شروع اولین ترید شما، یک ماه خواهد بود و در برخی دیگر یک هفته.

Subsequent Payouts: این ردیف زمان مجاز برای برداشت های بعدی را نشان می دهد که در برخی به صورت ماهانه و برخی نیز هفتگی است.

فانددنکست-6

فانددنکست-7

برای جمع بندی بهتر، از جدول های زیر کمک بگیرید:

میزان تقسیم سود را در تصویر زیر می بینید که از ابتدا حساب Express با ۶۰% شروع می شود و تا ۹۰% هم افزایش پیدا می کند، این در حالی است که حساب های Evaluation و Stellar با ۸۰% شروع شده و تا ۹۰% تقسیم سود نیز افزایش پیدا می کند.

فانددنکست-8

همان طور که متوجه شدید، در پلن Express در اولین برداشت ۶۰% از سود و در برداشت دوم ۷۵% و در برداشت های بعدی ۹۰% از سود به تریدر تعلق می گیرد.

اما در پلن های Evaluation و Stellar شرایط افزایش دریافت سود به چه صورت است؟

افزایش سود در این دو پلن با افزایش سرمایه در آن ها همراه است، به همین دلیل شرایط افزایش سرمایه به طور رایگان را بررسی خواهیم کرد.

قبل از هر چیزی خوب است بدانید کاربر تا سقف ۳۰۰ هزار دلار می تواند حساب معاملاتی خریداری کند و بعد از آن بنا به شرایطی می تواند تا سقف ۴ میلیون دلار به طور رایگان افزایش سرمایه داشته باشد.

اما شرایط افزایش سرمایه چیست؟

افزایش سرمایه ۳ قانون ساده دارد:

  1. حساب معاملاتی در ۴ ماه گذشته حداقل ۱۰% سود کسب کرده باشد.
  2. تریدر حداقل دو برداشت موفق در این ۴ ماه داشته باشد.
  3. حساب معاملاتی در آخرین ماه در سود باشد.

” تیم فنی FundedNext حساب ‌های معاملاتی کاربران را در بازه های زمانی چهار ماهه بررسی می کند و به معامله گرانی که تمامی قوانین را رعایت کرده باشند، با افزایش ۴۰ درصدی موجودی حساب آن ها تا حداکثر مبلغ ۴ میلیون دلار پاداش داده می ‌شوند.”

در تصویر زیر برای درک بهتر یک مثال روی حساب ۱۰۰ هزار دلاری عنوان شده است.

فانددنکست-9

همین طور در تصویر زیر، مقدار ضرری که تریدر می تواند در طول روز روی پلن های مختلف یک حساب متحمل شود را به صورت یک جا می بینید:

فانددنکست-10

همچنین ضرر های کلی روی هر حساب در پلن های مختلف:

فانددنکست-11

  • Competitions:

آموزش ویدیویی شرکت در مسابقات FundedNext به طور رایگان

یکی از جذاب ترین بخش های FundedNext را می توان بخش مسابقات این پلتفرم دانست. این رقابت به صورت ماهانه برگزار می شود و جوایز وسوسه برانگیزی نیز دارد. برای ثبت نام تنها کافیست گزینه register را فشار دهید و برای اطلاع از جوایز و قوانین مسابقات از گزینه details استفاده کنید.

فانددنکست-12

اما اجازه بدید جوایز این مسابقه را عنوان کنیم:

  • نفر اول: $۷,۰۰۰ پاداش نقدی و یک حساب معاملاتی ۳۰۰ هزار دلاری دو مرحله ای استلار.
  • نفر دوم: $۳,۰۰۰ پاداش نقدی و یک حساب معاملاتی ۲۰۰ هزار دلاری دو مرحله ای استلار.
  • نفر سوم: $۲,۰۰۰ پاداش نقدی و یک حساب معاملاتی ۱۰۰ هزار دلاری دو مرحله ای استلار.
  • نفرات چهارم و پنجم: $۱,۰۰۰ پاداش نقدی و یک حساب معاملاتی ۵۰ هزار دلاری تک مرحله ای استلار.
  • نفرات ششم تا دهم: $۳۰۰ پاداش نقدی و یک حساب معاملاتی ۲۵ هزار دلاری تک مرحله ای استلار.
  • نفرات یازدهم تا بیست ام: $۲۰۰ پاداش نقدی و یک حساب معاملاتی ۲۵ هزار دلاری تک مرحله ای استلار.
  • نفرات بیست و یک تا هفتاد: یک حساب معاملاتی ۱۵ هزار دلاری تک مرحله ای استلار.
  • نفرات هفتاد و یک تا صد: : یک حساب معاملاتی ۱۵ هزار دلاری Express Consistency.

فانددنکست-13

اما قوانین این مسابقه به چه صورت است:

  1. Drawdown از موجودی حسابی که در ابتدا در اختیار تریدر گذاشته می شود (۱۰۰ هزار دلار)، محاسبه خواهد شد.
  2. ضرر مجاز روزانه ۵% (۵۰۰۰$) می باشد.
  3. ضرر مجاز کلی ۱۰% (۱۰۰۰۰$) می باشد.
  4. تریدر باید حداقل ۵ روز معاملاتی داشته باشد.
  5. ترید روی اخبار مجاز است.
  6. باز نگه داشتن معامله برای فردا و یا هفته دیگر مجاز است.
  7. تمامی حساب ها بدون swap هستند.
  8. استفاده از ربات های معامله گر مجاز نیست.
  9. حداکثر حجم برای جفت ارزها ۵ لات و شاخص ها، کالا ها و فلزات ۳ لات می باشد.
  10. تریدرها می توانند حداکثر ۵ معامله باز را هم زمان داشته باشند.
  11. هر شخص تنها می تواند یک حساب داشته باشند.
  12. امکان معامله تنها از شروع تا پایان تاریخ مقرر امکان پذیر است.
  • Certificates:

معرفی ویدیویی سایر بخش های FundedNext

دوستان این پلتفرم برای تریدرهایی که چالش ها را با موفقیت پشت سر می گذارند و یا در مسابقات موفق می شوند و حتی کسانی که برداشت داشته اند، یک گواهی نامه صادر می کند.

فانددنکست-14

  • Utilities:

در این بخش ابزارها و کتاب الکترونیکی و همچنین ویدیوهای آموزشی وجود دارد که تریدرها می توانند به طور رایگان از آن استفاده کنند.

فانددنکست-15

در ادامه هرکدام از این بخش ها را به شما معرفی می کنیم:

Trader Sync:

TraderSync یک نرم افزار ژورنال است که برای کمک به معامله گران برای بهبود عملکرد آن ها طراحی شده است. این پلتفرم به صورت آزمایشی و کاملا رایگان به مدت ۷ روز برای تمامی کاربران ارائه می شود و از دارایی های مختلفی مانند سهام، Options ، فارکس، Futures و کریپتو پشتیبانی می کند. همچنین کاربرانی که دارای حساب معاملاتی در شرکت فاندد نکست هستند، می توانند به مدت ۲ ماه به طور رایگان از این ابزار استفاده کنند.

Supply And Demand Indicator:

با استفاده از این اندیکاتورشما می توانید ناحیه عرضه و تقاضا را مشاهده کنید و با استفاده از این نواحی تریدر می تواند موقعیت های معاملاتی مناسبی را تشخیص دهید.

فانددنکست-16

FundedNext Trading Journal:

چیزی که هر تریدری به آن نیاز دارد ژورنال نویسی است. پلتفرم FundedNext یک قالب ژورنال آماده برای تریدرها آماده کرده که با استفاده از آن تریدرها می توانند جزییات معاملات خود را ثبت کنند، تا نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص و بهبود ببخشند.

فانددنکست-17

۵&FundedNext MT4:

کاربران می توانند فایل متاتریدر۴ و ۵ مخصوص به پلتفرم FundedNext را از این قسمت دانلود و نصب کنند.

FundedNext Trade Manager:

با استفاده از این ابزار، تریدر می تواند معامله خود بهتر و آسان تر مدیریت کند. امکاناتی مانند بستن بخشی از معامله، تعیین حد ضرر و حد سود، بستن تمامی معاملات در سود و بستن تمامی معاملات در ضرر و …… .

فانددنکست-18

Prop Trader Secrets:

این بخش شامل یک کتاب الکترونیکی می باشد که پلتفرمFundedNext با تحلیل و بررسی تمامی تریدرهای خود آماده کرده و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده و در آن نکات بسیار مهم آموزشی را به کاربران می آموزد تا بتوانند چالش های این مجموعه را پاس کنند و درآمد مستمری داشته باشند.

Videos:

در این بخش ویدیویی ها آموزشی برای محاسبه درادون و همچنین ارتقا حساب تا ۴ میلیون دلار و سایر ویدیوهای آموزشی موجود می باشد که می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

  • Newscalendar:

از این بخش می توانید تمامی رویدادهای مهم اقتصادی را به تفکیک بررسی کنید و متناسب با آن ها موقعیت معاملاتی مناسبی را مدیریت کنید. می توان گفت این بخش جایگزین مناسبی برای forexfactory می باشد که شما می توانید ارزهای متفاوت و همچنین درجه اهمیت اخبار و سایر فاکتورهای دیگر را شخصی سازی کنید.

فانددنکست-19

بررسی ویدیویی رقبا، ویژگی های مهم FundedNext و پاسخ به برخی پرسش ها

ویژگی های FundedNext:

ویژگی های FundedNext
ویژگی های FundedNext

در این بخش برخی ویژگی های منحصربه فرد پلتفرم FundedNext را عنوان می کنیم:

  • تیم با تجربه و منسجم.
  • برگزاری فستیوال های مختلف در برخی کشورها.
  • ارائه پلن های مختلف و متنوع.
  • برگزاری مسابقات رایگان و طرح های تشویقی برای تریدرها.
  • ارائه حساب های معاملاتی با اسپرد مناسب و کمیسیون بسیار پایین.
  • حمایت و پیگیری از طرف متخصصین فنی این پلتفرم به صورت ۲۴ ساعته در طول هفته.
  • پرداخت سودها با میانگین زمانی ۵ ساعته.
  • رشد حساب ها تا ۴ میلیون دلار.
  • ارائه پلن های معاملاتی بدون محدودیت زمانی.
  • ارائه ۱۵% از سود کسب شده در چالش ها به عنوان پاداش.
  • ارائه حساب های معاملاتی با کمترین اسلیپیج.
  • ارائه تخفیف های متنوع و با ارزش.
  • رشد تقسیم سود تا ۹۰% به نفع تریدر.
  • ارائه ابزارهای رایگانی برای ارتقا دانش تریدرها.

معرفی رقبای FundedNext:

معرفی رقبای FundedNext
معرفی رقبای FundedNext

در این بخش دو رقیب مهم FundedNext یعنی FTMO و FOREX FUND را با یکدیگر مقایسه می کنیم.

تقسیم سود در چالش ها:

پلتفرم FundedNext 15% از سود کسب شده در چالش ها را به تریدر می دهد، این در حالی است که FOREX FUND 2% و FTMO هیچ سودی پرداخت نمی کند.

برگزاری مسابقات رایگان:

پراپ فرم FundedNext برای جذب تریدرهای مستعد مسابقات رایگان با جوایز ارزشمندی ترتیب داده است اما FTMO و FOREX FUND چنین نیستند.

چالش های تک مرحله ای:

FundedNext در مقایسه با دو پراپ فرم دیگر، تنها پراپی است که چالش های تک مرحله ای به کاربران خود پیشنهاد می دهد.

طرح های تشویقی برای تریدرها:

FundedNext بر خلاف دو پراپ دیگر، به تریدرهای خود که در حساب رییل هستند اهمیت ویژگی می دهد و به سه تریدر برتر خود، مجموعا ۱۰ هزار دلار پاداش می دهد.

حوزه ی قضایی (رگوله شدن):

شرکت FundedNext در امارات ثبت و توسط قانون گذاران اماراتی نظارت و تایید شده است. اما FTMO در Czech Republic و FOREX FUND در Canada ثبت شده اند.

ارزان ترین طرح پیشنهادی:

پراپ فرم FundedNext حساب ۶ هزار دلاری را با قیمت ۴۹$ عرضه می کند، این در حالی است که کوچک ترین حساب FTMO حساب ۱۰ هزار دلاری است که قیمت آن ۱۶۹$ می باشد و همچنین FOREX FUND حساب ۵ هزار دلاری را ۴۹$ به کاربران خود پیشنهاد می دهد.

پرسش های متداول:

پرسش های متداول
پرسش های متداول
  • آیا پراپ فرم FundedNext به کاربران ایرانی سرویس می دهد؟

بله. پراپ فرم FundedNext بدون هیچ محدودیتی به کاربران ایرانی سرویس می دهد.

  • در صورت قطع همکاری با تریدرهای ایرانی، چه اتفاقی رخ می دهد؟

در صورت قطع همکاری با کاربران ایرانی، حساب جدیدی به کاربران ایرانی تحویل داده نمی شود اما حساب کاربران قدیمی گرفته نمی شود و تا زمانی که نقض قوانین نکرده باشند، می تواند ترید کنند. در نظر داشته باشید تمامی واریزی ها و برداشتی ها برای کاربران ایرانی با استفاده از کریپتوها امکان پذیر است.

  • واریز و برداشت سود برای کاربران ایرانی که شامل تحریم ها هستند به چه صورت است؟

قطعا تحریم ها باعث می شود که استفاده از حساب های بانکی وجود نداشته باشد. اما کاربران می توانند برای خرید حساب از تتر و برای برداشت سود نیز از تتر استفاده کنند. به این ترتیب تحریم ها بی اثر می شود.

  • آیا احراز هویت در FundedNext الزامی است؟ برای این کار چه مدارکی نیاز است؟

برای کاربرانی که در مسابقات واجد دریافت جایزه و یا تریدرهایی که درخواست برداشت سود می دهند، احراز هویت الزامی است. برای این کار یک مدرک هویتی مانند کارت ملی، پاسپورت و یا گواهی نامه که تاریخ اعتبار داشته باشد، نیاز است.

  • آیا استفاده از پراپ فرم ها در ایران قانونی است؟

فعالیت در بازارهای مالی به دلیل تحریم بانک های ایرانی و عدم پذیرش قوانین FATF وضعیتی خاکستری را به وجود آورده است. به بیان ساده این کار نه قانونی است و نه غیرقانونی اما کاربرانی که در این حوزه فعالیت می کنند باید محتاط رفتار کنند که دچار مشکل نشوند.

  • آیا اطلاعات هویتی من در پراپ فرم FundedNext ایمن خواهد بود؟

بله. پراپ فرم FundedNext اطلاعات هویتی شما و همچنین تاریخچه واریز و برداشت های شما را ایمن نگه خواهد داشت.

  • سبک معاملاتی و یا استفاده از حد سود و ضرر به چه صورت است و یا حتی هج کردن در FundedNext مجاز است؟

FundedNext به تمامی تریدرها آزادی عمل در استفاده کردن و یا نکردن از حد ضرر و حد سود و همچنین سبک معاملاتی را می دهد.

  • استفاده از ربات ترید و یا کپی ترید در FundedNext مجاز است؟

استفاده از ربات ترید و یا کپی تریدینگ روی تمامی حساب ها مجاز است.

  • آیا FundedNext پشتیبان فارسی راه اندازی خواهد کرد؟

در حال حاظر وب سایت رسمی این پروژه زبان فارسی را پشتیبانی می کند و در آینده ی نزدیک نیز امکان راه اندازی بخش پشتیبانی به زبان فارسی نیز وجود دارد.

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها