تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :معرفی کامل ارز دیجیتال بیت گرت Bitgert (برایس Brise)

  • کد خبر : 2613060
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
لورس :معرفی کامل ارز دیجیتال بیت گرت Bitgert (برایس Brise)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت گرت یکی از توکن‌های پر طرفدار در بازار کریپتوکارنسی است که در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به خود جلب کرده است.
در این مقاله تصمیم داریم به طور کامل این توکن و پروژه‌ی آن را معرفی کنیم و در ادامه به آموزش خرید بیت‌گرت در اریترون می‌پردازیم.
صرافی ارز دیجیتال اریترون با ارائه بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال بستری امن برای معاملات ارز دیجیتال را فراهم کرده است و همچنین از معاملات بیت‌گرت پشتیبانی می‌کند، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
بیت گرت Bitgert چیست؟ بیت گرت Bitgert پروژه موفقی است که یک بلاک چین پرسرعت به نام Brise Chain با توان عملیاتی بیش از ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه (TPS) با کارمزد صفر توسعه داده است. اگرچه اکوسیستم Bitgert یک شرکت نسبتاً جدید در بازار ارز دیجیتال است، اما از زمان راه‌اندازی خود با پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در دسته‌ های DeFi، NFT و Web3 خیلی سریع رشد کرده است.
زنجیره بلاک چین Brise از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و جزو معدود بلاک‌چین‌های بدون هزینه در صنعت کریپتوکارنسی است و با کارمزد تراکنش کمتر از ۰…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت گرت یکی از توکن‌های پر طرفدار در بازار کریپتوکارنسی است که در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به خود جلب کرده است.

در این مقاله تصمیم داریم به طور کامل این توکن و پروژه‌ی آن را معرفی کنیم و در ادامه به آموزش خرید بیت‌گرت در اریترون می‌پردازیم.

صرافی ارز دیجیتال اریترون با ارائه بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال بستری امن برای معاملات ارز دیجیتال را فراهم کرده است و همچنین از معاملات بیت‌گرت پشتیبانی می‌کند، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیت گرت Bitgert چیست؟

بیت گرت Bitgert پروژه موفقی است که یک بلاک چین پرسرعت به نام Brise Chain با توان عملیاتی بیش از ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه (TPS) با کارمزد صفر توسعه داده است. اگرچه اکوسیستم Bitgert یک شرکت نسبتاً جدید در بازار ارز دیجیتال است، اما از زمان راه‌اندازی خود با پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در دسته‌ های DeFi، NFT و Web3 خیلی سریع رشد کرده است.

بخوانید  صرافی کوینکس هک شد

زنجیره بلاک چین Brise از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و جزو معدود بلاک‌چین‌های بدون هزینه در صنعت کریپتوکارنسی است و با کارمزد تراکنش کمتر از ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار به ازای هر تراکنش، شبکه Bitgert می تواند ۱۰۰ میلیون تراکنش را با هزینه یک دلار انجام دهد.

Brise Chain یک بلاک چین سازگار با ماشین مجازی اتریوم EVM است که می‌تواند از برنامه‌های غیر‌متمرکز dApp مبتنی بر اتریوم در زیرساخت خود پشتیبانی کند و به توسعه‌دهندگان و کاربران پلتفرمی سریع‌تر، مقیاس‌پذیرتر و ارزان‌تر ارائه دهد. علاوه بر این، این شبکه همچنین از انتقال و ارتباطات زنجیره‌ای متقابل داده‌ها و دارایی‌ها از سایر اکوسیستم‌های بلاک چین پشتیبانی می‌کند.

برایس Brise، توکن اختصاصی اکوسیستم بیت گرت Bitgert

معرفی کامل ارز دیجیتال بیت گرت Bitgert (برایس Brise)

توکن برایس با نماد Brise توکن اختصاصی شبکه ی Brise Chain و بطور کلی اکوسیستم بیت گرت است؛ این توکن در ابتدا به عنوان یک توکن BEP-20 بر بستر شبکه بی‌ان‌بی BNB راه اندازی شد و سپس به توکن اصلی شبکه Bitgert تبدیل شد. در حال حاضر از brise برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها استفاده می‌شود و همچنین می‌تواند در بلاک‌چین برای بهبود انعطاف‌پذیری و امنیت شبکه از طریق اعتبارسنجی‌ها به اشتراک گذاشته شود.

بخوانید  آیا اینترنت ایران دوباره قطع می‌شود؟

استیک کردن BRISE از طریق BNB Chain و Bitgert Chain امکان‌پذیر بوده و در هر دو مورد، می‌توانید برای استیکنیگ BRISE خود، پاداش BUSD دریافت کنید. استیکینگ برای دوره‌های ثابت ۳۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۸۰ روز در دسترس است که هر چه استیک شما طولانی‌تر باشد، نرخ بازدهی درصدی سالانه (APY) بالاتری را کسب می‌کنید. یکی از ویژگی‌های عالی شرایط استیکینگ برایس، عدم وجود حداقل مقدار برای استیک کردن رمز ارز Brise است، به‌ این صورت شما می‌توانید با کمترین مقدار استیکینگ را شروع کنید و پاداش دریافت کنید.

نحوه عملکرد شبکه ی برایس Brise Chain

زنجیره Brise با استفاده از مکانیزم اجماع Proof of Stake Authority) PoSA) ایمن می شود که ترکیبی از الگوریتم‌های اجماع اثبات سهام (PoS) و اجماع اثبات اعتبار (PoA) است.

Brise Chain با ماشین مجازی اتریوم EVM سازگار است به این صورت که این بلاک‌چین می‌تواند از تمام برنامه‌های غیر متمرکز طراحی شده و مستقر در بلاک چین اتریوم پشتیبانی کند؛ ماشین مجازی اتریوم تضمین می‌کند که هر قرارداد هوشمندی که برای اجرا در یک محیط EVM نوشته شده است، می تواند در زنجیره Brise نیز مستقر و اجرا شود. با این حال، طراحی کارآمدتر آن باعث می‌شود تا همان برنامه‌های غیر متمرکز dApps را سریع‌تر و در عین حال ارزان‌تر اجرا کنید. انجام سریع تراکنش ها در حدود ۱۵ ثانیه و هزینه‌های بسیار کم تراکنش، این بلاک‌چین را جایگزین جذاب‌تری برای شبکه اتریوم می‌کند.

بخوانید  آموزش دریافت رایگان ووچر پرفکت مانی

تاریخچه و بنیانگذاران بیت گرت Bitgert

سازمان مهندسی رمزارز Bitgert با راه‌اندازی زنجیره Bitgert در ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ به بازار کریپتو کارنسی ورود کرد و تیتر خبرها شد. پس از آن نسخه بتا صرافی Bitgert با عنوان اولین پلتفرم صرافی ارز دیجیتال با کارمزد معامله صفر راه‌اندازی شد.

از سپتامبر ۲۰۲۲، برنامه‌هایی که توسط تیم Bitgert پردازش می‌شود شامل توسعه Paybrise dApp، مشارکت‌های استراتژیک، راه‌اندازی بتا CEX در اندروید، راه‌اندازی یک بازار غیرمتمرکز و نقشه داده‌های جغرافیایی Web 3.0 می‌شوند.

بنیانگذاران بیت گرت انتخاب کرده‌اند که ناشناس بمانند، با این حال بیت گرت چندین کسب و کار را به عنوان شریک تاسیس و معرفی کرده است. تعدادی از شرکای پروژه Bitgert عبارتند از ChainList، Coinhub، Defi Llama، DEXTools، Guardian، NOW Payments و… . علاوه بر این، KuCoin نیز یکی از چندین شریک تبادل پروژه Bitgert است.

معرفی کامل ارز دیجیتال بیت گرت Bitgert (برایس Brise)

آیا بیت گرت گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است ؟

اگر می خواهید سبد خود را با توکن های جدید و متنوع پر کنید، بیت گرت (BRISE) می‌تواند یک ارز دیجیتال هیجان‌انگیز برای سرمایه‌گذاری باشد. توکن BRISE از زمان راه‌اندازی خود در اوایل سال ۲۰۲۲ دستاوردهای قابل توجهی داشته است و مورد توجه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

بخوانید  پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال پولکادات تا سال 2030

یکی از مهم‌ترین عواملی که آن را به یک سرمایه‌گذاری جذاب در حوزه کریپتو کارنسی تبدیل می‌کند، بلاک‌چین پرسرعت آن با توان عملیاتی بیش از ۱۰۰ هزار TPS و کارمزد تراکنش تقریباً صفر است، همچنین سازگاری با EVM و عملکرد زنجیره متقابل بومی، آن را به یک اکوسیستم بسیار همه کاره و توانا برای اجرای برنامه‌های غیر متمرکز dApp مقیاس‌پذیر و ایمن تبدیل کرده است.

مراحل خرید ارز Brise در اریترون :

  1. ثبت نام و احراز هویت:

ابتدا با استفاده از ایمیل یا شماره همراه در اریترون ثبت نام کنید و در صورت ثبت نام وارد حساب کاربری خود شوید.

(ورود / ثبت نام)

آموزش تصویری ثبت نام در اریترون

سپس سطح کاربری خود را به برنزی ارتقا داده تا امکان واریز و برداشت تومانی علاوه بر واریز و برداشت رمز ارز به حساب کاربری شما اضافه شود ، ارتقا به سطح برنزی فقط با ثبت مشخصات به صورت آنی تایید و انجام می شود و نیازی به ارسال عکس سلفی یا ویدئو نیست .

بخوانید  رشد شدید کارمزد در شبکه بیت کوین، خوشحالی ماینرها، ناراحتی کاربران!

( در سطح تریدر امکان واریز و برداشت رمز ارز و معامله وجود دارد اما برای واریز و برداشت تومانی احراز هویت سطح برنزی الزامی است.)

آموزش تصویری ارتقا به سطح برنزی

  1. افزایش اعتبار (واریز تومان یا رمز ارز):

بعد از ارتقا به سطح برنزی برای خرید رمز ارز لازم است موجودی حساب کاربری خود را افزایش داده و واریز تومان یا رمز ارز داشته باشید ; جهت افزایش اعتبار می توانید از قسمت واریز رمز ارز و یا تومان اقدام کنید .

افزایش موجودی در اریترون شامل هیچ گونه کارمزدی نبوده و بابت واریز ریالی یا واریز رمز ارز به اریترون هیچ کارمزدی کسر نمی‌شود . در صورت نیاز به توضیحات بیشتر از ویدئو های آموزشی استفاده کنید و یا به پشتیبانی چت آنلاین مراجعه کنید.

آموزش تصویری واریز تومانی آموزش تصویری واریز رمز ارز

  1. خرید ارز Brise

پس از واریز و افزایش اعتبار از ۳ روش امکان خرید و معامله ی ارز Brise را دارید که می‌توانید با توجه به نیاز و اولویت خود بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب کنید.

بخوانید  آیفون 15 رونمایی شد؛ چقدر بیت کوین برای خرید آیفون جدید لازم است؟

روش اول : صرافی ساده یا تبدیل

این روش سریعترین و راحت ترین راه برای خرید ارز دیجیتال در اریترون است که شما از این طریق می توانید مستقیما تومان یا هر رمز ارز دیگری را به رمز ارز مورد نظر تبدیل کنید .معاملات از این قسمت با قیمت لحظه ای ارز انجام می شوند.

روش دوم : بازار جهانی یا ترید

در این قسمت شما امکان انواع سفارش گذاری ، تعیین حد سود و ضرر و مشاهده چارت ارز را دارید و فضای حرفه ای تری را برای معامله تجربه می کنید .

معاملات در صفحه ی بازار جهانی فقط با تتر انجام می‌شوند و در صورتی که تومان یا رمز ارز دیگه ای دارید باید ابتدا به تتر تبدیل کرده و سپس برای خرید ارز مورد نظر اقدام کنید .

روش سوم : بازار ریالی

معاملات در بازار تومانی مشابه با بازار جهانی بوده و امکانات یکسانی دارند تنها با این تفاوت که معاملات با تومان انجام می‌شوند و لازم است موجودی حساب شما به صورت تومان باشد تا امکان خرید ارز داشته باشید.

بخوانید  جدیدترین تحلیل قیمت بیت کوین

آموزش انواع سفارش گذاری در اریترون

نوشته معرفی کامل ارز دیجیتال بیت گرت Bitgert (برایس Brise) اولین بار در بلاگ اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها