تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :معرفی ۱۰ ابزار مناسب برای ترید در دکس یا صرافی غیرمتمرکز

  • کد خبر : 2613521
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
لورس :معرفی ۱۰ ابزار مناسب برای ترید در دکس یا صرافی غیرمتمرکز
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارزهای معروف را فراموش کنید، سود در ارزهای ناشناخته است. چقدر به این جمله اعتقاد دارید؟ اگر به‌دنبال ترید ارزهای ناشناخته هستید پس باید بدانید بسیاری از این ارزها در صرافی‌ها بزرگ لیست نشده و صرافی‌های غیرمتمرکز هم اطلاعاتی از آنها ارائه نمی‌کنند. پس باید خودتان دست به‌کار شوید و به همین دلیل در مقاله امروز قصد داریم تا ۱۰ ابزار موردنیاز برای یافتن ارزهای کوچک را معرفی کنیم. با ما در مقاله ۱۰ ابزار برای دکس تریدرها همراه باشید.
فهرست مطالب۱- Artemis2- L2BEAT3- Bubblemaps4- Token Unlocks5- DeBank6- Lunar Crush7- Token Terminal8- Santiment9- Dune10- Token Snifferسخن پایانیسوالات متداول ۱- Artemis دکس تریدر به کسانی گفته می‌شود که در صرافی‌های غیرمتمرکز ترید کرده و همه کارها برای بررسی ارز ازجمله بررسی توکنومیک، تورم، قرارداد هوشمند و … را خودشان انجام می‌دهند. آرتمیس یکی از ابزارهای ضروری است چرا که در این پلتفرم می‌توانید ارزهای مختلف را تحلیل و بررسی کنید. با استفاده از ابزار Chart Builder آرتمیس می‌توانید هر داده‌ای را به نمودار تبدیل کنید تا اطلاعات شفاف‌تر و بهتری داشته باشید و حتی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارزهای معروف را فراموش کنید، سود در ارزهای ناشناخته است. چقدر به این جمله اعتقاد دارید؟ اگر به‌دنبال ترید ارزهای ناشناخته هستید پس باید بدانید بسیاری از این ارزها در صرافی‌ها بزرگ لیست نشده و صرافی‌های غیرمتمرکز هم اطلاعاتی از آنها ارائه نمی‌کنند. پس باید خودتان دست به‌کار شوید و به همین دلیل در مقاله امروز قصد داریم تا ۱۰ ابزار موردنیاز برای یافتن ارزهای کوچک را معرفی کنیم. با ما در مقاله ۱۰ ابزار برای دکس تریدرها همراه باشید.

فهرست مطالب

  • ۱- Artemis
  • ۲- L2BEAT
  • ۳- Bubblemaps
  • ۴- Token Unlocks
  • ۵- DeBank
  • ۶- Lunar Crush
  • ۷- Token Terminal
  • ۸- Santiment
  • ۹- Dune
  • ۱۰- Token Sniffer
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول
بخوانید  احتمال افزایش قیمت بیت کوین طی چند روز آینده

۱- Artemis

دکس تریدر به کسانی گفته می‌شود که در صرافی‌های غیرمتمرکز ترید کرده و همه کارها برای بررسی ارز ازجمله بررسی توکنومیک، تورم، قرارداد هوشمند و … را خودشان انجام می‌دهند. آرتمیس یکی از ابزارهای ضروری است چرا که در این پلتفرم می‌توانید ارزهای مختلف را تحلیل و بررسی کنید. با استفاده از ابزار Chart Builder آرتمیس می‌توانید هر داده‌ای را به نمودار تبدیل کنید تا اطلاعات شفاف‌تر و بهتری داشته باشید و حتی نمودارها را با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت می‌توان گفت Artemis متولد شده تا همه کاربران دسترسی شفاف‌تری به اطلاعات و داده‌ها داشته باشند.

نمونه از نمودارهای آرتمیس، تعداد آدرس‌های فعال پروژه Zora

۲- L2BEAT

بسیاری از ارزهای جدید روی پلتفرم‌های لایه ۲ راه‌اندازی می‌شوند و به همین دلیل برای بررسی اطلاعات آنها به داده‌های شبکه‌های لایه ۲ نیاز دارید. L2BEAT علاوه‌بر آخرین اخبار و اطلاعات این شبکه‌ها، داده‌های فاندامنتال را نیز در اختیار شما می‌گذارد. به عنوان مثال می‌توانید ارزش کل قفل شده شبکه‌های مختلف ازجمله اتریوم، آربیتروم، OP و … را در آن بررسی کنید. اما بهترین ویژگی L2BEAT بررسی ریسک سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های مختلف است تا بتوانید پیش از سرمایه‌گذاری تمام وجه‌های یک پلتفرم را درنظر گرفته و بهترین تصمیم را بگیرید.

بخوانید  تاریخ هاوینگ بعدی بیت کوین چه زمانی است؟

۳- Bubblemaps

همه ما از اهمیت داده‌های On-Chain آگاه هستیم اما درک و استفاده از آنها مقداری دشوار است و به همین دلیل از کنار آنها گذر می‌کنیم. Bubblemaps اولین ابزار بررسی اطلاعات توکن‌های دیفای و NFT است و با استفاده از حباب‌های رنگارنگ درک اطلاعات را برای شما هموار می‌سازد. با حباب‌های این پلتفرم می‌توانید کیف پول‌ها را بررسی کرده، از ارتباطات نهنگ‌ها مطلع شوید و ترندهای بلاکچین را پیش از ترند شدن شناسایی کنید. آماده باشید تا با کمک این پلتفرم به جهان داده‌ها سفر کرده و از آنها برای ترید بهتر و سود بیشتر استفاده کنید.

۴- Token Unlocks

توکنومیک به معنای توزیع عرضه کل ارز است و پیش از سرمایه‌گذاری باید حتما آن را درنظر بگیرید. توکنومیک نامناسب شانس ارز برای جذب سرمایه‌گذار را کاهش داده و روند رشد آن را متوقف می‌کند. با استفاده از پلتفرم Token Unlocks می‌توانید توکنومیک همه ارزها را بررسی کرده و از ریز جزئیات تخصیص ارزها مطلع شوید. علاوه‌بر بررسی نموداری، توکن آنلاک توکنومیک ارزها را تحلیل کرده که برخی از آنها رایگان هستند اما برای برخی دیگر باید اشتراک این پلتفرم را خریداری کنید. اگر نسبت به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تردید دارید و سوال‌های مختلفی در ذهن‌تان وجود دارد، مقاله پاسخ به سوالات تریدرها به همه سوالات شما جواب می‌دهد.

بخوانید  اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۶ مرداد ۱۴۰۲)
Token Unlocks
نمونه‌ای از نمودارهای توکن آنلاکز؛ توکنومیک ارز Euler

۵- DeBank

DeBank پیام‌رسانی بلاکچینی و پنجمین مورد از ۱۰ ابزار برای دکس تریدرها است اما امروز کاری با این ویژگی نداریم. علاوه‌بر امکان پیام دادن به کاربران بلاکچینی، با استفاده از DeBank می‌توانید سبد سرمایه‌گذاری و هر ارزی که بخواهید را ردیابی کرده و آن را بررسی کنید. همچنین DeBank اطلاعاتی از مجموعه‌های NFT، فعالیت نهنگ‌ها و بازیکنان بزرگ بازار نیز ارائه کرده تا بتوانید همه کارهای خود را در یک پلتفرم انجام دهید.

۶- Lunar Crush

اگر از ما بپرسید بازار ارزهای دیجیتال بر چه اساس حرکت می‌کند، یکی از پاسخ‌های‌مان موج‌ها و ترندها در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود. لونار کراش دقیقا برای همین مورد راه‌اندازی شده تا بتوانید ارزهای ترندی که مردم در شبکه‌های اجتماعی ازجمله توییتر، ردیت و … درباره آنها صحبت می‌کنند را شناسایی کنید. این پلتفرم بینش هوشمندانه‌تری از میلیون‌ها مکالمه برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به ساعت‌ها وقت گذاشتن آنچه مردم درباره آن صحبت می‌کنند را کشف کنید. برای بررسی اطلاعات لونار کراش می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن آنها استفاده کنید.

  • دانلود برنامه اندرویدی لونار کراش
  • دانلود برنامه iOS لونار کراش
بخوانید  به گفته تحلیلگران، اتریوم خرید بهتری نسبت به بیت کوین است

۷- Token Terminal

اگر فکر می‌کنید برای ترید فقط به تحلیل تکنیکال نیاز دارید پس باید بدانید که سخت در اشتباه هستید. در واقع در سرمایه‌گذاری در ارزهای ناشناخته تحلیل فاندامنتال کاربرد بیشتری نسبت به تکنیکال دارد. توکن ترمینال پلتفرمی برای بررسی کلیه داده‌های فاندامنتال ارزهای دیجیتال و وب ۳ است. Token Terminal داده‌های فاندامنتال از ارزها، بلاکچین‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز را جمع‌آوری کرده و در یک پلتفرم به شما ارائه می‌کند تا نیازی به چندین بار سرچ کردن نداشته باشید.

۸- Santiment

حتی اگر دکس تریدر نباشید هم احتمالا نام سانتیمنت را شنیده‌اید. سانتیمنت یک پلتفرم هوشمند از داده‌های On-Chain و ترندهای شبکه اجتماعی است و بیش از ۲۵۰۰ ارز را پوشش می‌دهد و به همین دلیل ما آن را در لیست ۱۰ ابزار برای دکس تریدرها قرار می‌دهیم. در این پلتفرم آنچه را می‌بینید که هرکسی قادر به دیدن آن نیست و ما هم بارها از داده‌های سانتیمنت در مقاله‌ها استفاده کردیم. با استفاده از Santiment و آنالیز رفتار نهنگ‌ها می‌توانید شفافیت را در بازار تجربه کرده و بر اساس داده‌ها و چشم‌اندازها سرمایه‌گذاری کنید. سانتیمنت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون رقابت جذابی بین آنها و گلس نود برای ارائه داده‌های On-Chain شکل گرفته است.

بخوانید  تحلیل بایننس کوین | بررسی قیمت BNB

۹- Dune

یک جامعه قدرتمند از نان شب برای پروژه‌ها واجب‌تر است. جوامع ارز دیجیتالی ضامن پیشرفت ارزها و حمایت از آنها هستند و بدون آنها ارزها قادر به حرکت نیستند. یک جامعه مناسب در بازارهای خرسی و افت قیمت وحشتناک از ارز خود حمایت کرده و از سقوط بیشتر آن جلوگیری می‌کند. به همین دلیل حتما باید جامعه ارز موردنظر که در ردیت، تلگرام، توییتر، دیسکورد و … شکل می‌گیرد را بررسی کنید اما احتمالا شما هم حوصله‌ی آن را ندارید. Dune در اختیار شماست تا با استفاده از آن جوامع ارز دیجیتالی مختلف را بررسی کنید.

۱۰- Token Sniffer

طی این سال‌ها کلاه‌برداری به بلای جان صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شده و متاسفانه این مورد در ارزهای ناشناخته بیشتر است. به همین دلیل باید پیش از سرمایه‌گذاری تحقیقات لازم را انجام دهید و از کلاه‌برداری نبودن رمز ارز مطلع شوید. توکن اسنیفر در خدمت شماست تا امن بودن ارزها را بررسی کنید. شاید باور نکنید اما در هر شبانه‌روز بیش از ۲٫۹۵ میلیون توکن از سوی توکن اسنیفر بررسی می‌شوند تا امن بودن آنها بررسی شود. قرار گرفتن در دام کلاه‌برداران یکی از اشتباهات تریدرها است اما آیا با دیگر اشتباه‌های مشترک تریدرها آشنایی دارید؟

بخوانید  از مناظره انتخاباتی آمریکا تا راه‌اندازی مجدد شیباریوم: بررسی ۵ رویداد تأثیرگذار بر بازار رمزارزها در هفته پیش رو!
پلتفرم توکن اسنیفر
پلتفرم توکن اسنیفر

سخن پایانی

اگرچه سود معاملات ارزهای ناشناخته بیشتر از ارزهای معروف است اما باید خودتان ابتکار عمل را به‌دست گرفته و تحقیق کنید. ابزارهای بالا در این مسیر به شما کمک می‌کنند تا بهتر و هوشمندانه‌تر تصمیم بگیرید و سود بیشتری کسب کنید. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از ابزارهای بالا دارید؟ تجربه‌های ارزشمند خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و یازدهمین مورد را شما به ما معرفی کنید. از اینکه تا پایان مقاله‌ی ۱۰ ابزار برای دکس تریدرها همراه ما بودید سپاسگزاریم.

سوالات متداول

بهترین ابزار برای دکس تریدرها کدام سرویس است؟

هرکدام از ابزارها کاربرد خاص خود را دارند و بهتر است از همه آنها استفاده کنید.

کدام پلتفرم برای شناسایی ارزهای کلاه‌برداری بهتر است؟

Token Sniffer بیش از ۲٫۹۵ میلیون توکن را بررسی کرده و امن بودن آنها را اعلام می‌کند.

نوشته معرفی ۱۰ ابزار مناسب برای ترید در دکس یا صرافی غیرمتمرکز اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

بخوانید  تایید ETF بیت کوین قیمت را به ۱۰۰ هزار دلار می‌رساند؟

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها