تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :مقام سابق SEC: دونالد ترامپ، ممکن است موضع کریپتو را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

  • کد خبر : 2621026
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
لورس :مقام سابق SEC: دونالد ترامپ، ممکن است موضع کریپتو را به طرز چشمگیری تغییر دهد.
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مقام سابق SEC: دونالد ترامپ، ممکن است موضع کریپتو را به طرز چشمگیری تغییر دهد. به گزارش زوم ارز، رئیس سابق اجرای اینترنت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می گوید که موضع ضد ارز دیجیتال دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ممکن است به طور چشمگیری تغییر کند. او همچنین پیش‌بینی کرد که اگر یک جمهوری‌خواه به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده انتخاب شود، یک رئیس SEC که توسط جمهوری‌خواهان منصوب شده است، حداقل یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) را تأیید می‌کند و «حتی ممکن است تلاش‌های اجرایی مرتبط با رمزارز SEC را به میزان قابل توجهی کند کند».
مسئول سابق SEC درباره موضع ضد رمزنگاری دونالد ترامپ جان رید استارک، مسئول سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) استدلال کرده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می تواند موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال به طور چشمگیری تغییر دهد. استارک در حال حاضر رئیس شرکت مشاور امنیت سایبری جان رید استارک است. او به مدت ۱۱ سال به عنوان رئیس دفتر اجرای اینترنت SEC تاسیس و خدمت کرد. او همچنین ۱۵ سال وکیل اجرای SEC بود. ترامپ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مقام سابق SEC: دونالد ترامپ، ممکن است موضع کریپتو را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

به گزارش زوم ارز، رئیس سابق اجرای اینترنت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می گوید که موضع ضد ارز دیجیتال دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ممکن است به طور چشمگیری تغییر کند. او همچنین پیش‌بینی کرد که اگر یک جمهوری‌خواه به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده انتخاب شود، یک رئیس SEC که توسط جمهوری‌خواهان منصوب شده است، حداقل یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) را تأیید می‌کند و «حتی ممکن است تلاش‌های اجرایی مرتبط با رمزارز SEC را به میزان قابل توجهی کند کند».

مسئول سابق SEC درباره موضع ضد رمزنگاری دونالد ترامپ

جان رید استارک، مسئول سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) استدلال کرده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می تواند موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال به طور چشمگیری تغییر دهد. استارک در حال حاضر رئیس شرکت مشاور امنیت سایبری جان رید استارک است. او به مدت ۱۱ سال به عنوان رئیس دفتر اجرای اینترنت SEC تاسیس و خدمت کرد. او همچنین ۱۵ سال وکیل اجرای SEC بود. ترامپ برای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نامزد می شود.

استارک در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس چهارشنبه نوشت: «ترامپ رئیس جمهور سابق به عنوان قویاً ضد بیت کوین و کریپتو شناخته شده است. با این حال، مقام سابق SEC استدلال کرد:

رای دهندگان رمزنگاری ممکن است رای دهندگان یک موضوع باشند و حوزه انتخابیه قدرتمند و پرشور باشند، بنابراین شاید رئیس جمهور سابق ترامپ آهنگ رمزنگاری خود را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

او همچنین با استناد به گزارش‌های متعدد رسانه‌ای اشاره کرد که ترامپ اکنون صاحب برخی ارزهای دیجیتال است. گزارش شده است که رئیس جمهور سابق ایالات متحده در ماه آگوست پس از معرفی مجموعه توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در سال گذشته، دارایی ارزهای دیجیتال ۲.۸ میلیون دلاری اتر (ETH) را افشا کرد.

در سال ۲۰۱۹، ترامپ با تاکید بر اینکه آنها پول نیستند، اعلام کرد که “از طرفداران بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده” نیست. او همچنین گفت که آنها “بر اساس هوای رقیق هستند” و افزود که “دارایی های رمزنگاری غیرقانونی می توانند رفتار غیرقانونی، از جمله تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت های غیرقانونی را تسهیل کنند.” علاوه بر این، او در سال ۲۰۲۱ گفت که رمزارز بسیار خطرناک است.

رئیس سابق اجرای اینترنت SEC روز چهارشنبه به این نتیجه رسید:

در هر شرایطی، به نظر می‌رسد که اگر یک جمهوری‌خواه به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده انتخاب شود، یک رئیس SEC که توسط جمهوری‌خواهان منصوب شده است، حداقل یک ETF بیت‌کوین را تایید می‌کند و حتی ممکن است تا حد قابل توجهی تلاش‌های اجرایی مرتبط با رمزنگاری SEC را کاهش دهد.< /p>

ماه گذشته، استارک تعدادی از تغییرات بالقوه را که می‌تواند به نفع صنعت کریپتو باشد را برجسته کرد. اینها شامل انتخاب رئیس جمهور جمهوریخواه، استعفای گری جنسلر رئیس SEC و هستر پیرس “مادر رمزنگاری” به عنوان رئیس موقت SEC منصوب شد.

منبع: news.bitcoin.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها