تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :میلیاردها توکن SHIB از بین رفت: سوزاندن عظیم شیبا اینو در سپتامبر!

  • کد خبر : 2621798
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در ماه سپتامبر ۲۰۲۳، ۲٫۳ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۱۷۱۷۳ دلار برای همیشه سوزانده شد. طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبا ۳% افزایش یافت.
خلاصه‌ی خبر در ماه سپتامبر، ۲٫۳ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۱۷۱۷۳ دلار از گردش خارج شد. قیمت SHIB یک حرکت کوچک زیر ۷% داشت و ماه را با ۰٫۰۰۰۰۰۷۵ دلار به پایان رساند. دو کیف پول غیرفعال، برداشت قابل توجهی دریافت کردند. در نتیجه، نهنگ‌هایی با بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار در SHIB به وجود آمد. افزایش سوختن SHIB در ماه سپتامبر، ۲٫۳ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۱۷۱۷۳ دلار از گردش ناپدید شد. این میزان، نسبت به ماه آگوست که ۵٫۷ میلیارد SHIB به ارزش ۴۵۸۹۹ دلار سوزانده شد، تفاوت زیادی دارد.
نوسانات قیمت و نهنگ‌های در حال ظهور در ۲۴ ساعت گذشته، SHIB شاهد افزایش ۳ درصدی قیمت و افزایش ۵۰ درصدی حجم معاملات بود و حجم معاملات آن به ۹۹ میلیون دلار رسید. سپتامبر با معامله‌ی SHIB با ۰٫۰۰۰۰۰۷۵ دلار به پایان رسید که حرکت کمی را نشان می‌داد. علاوه بر این، پس از حذف دائمی ۱۶۴ میلیون توکن SHIB، نرخ سوختن تا ۱۰۰۰% افزایش یافت. کیف‌پول‌های غیرفعال قبلی برداشت‌های قابل‌توجهی از SHIB دریافت کردند و ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در ماه سپتامبر ۲۰۲۳، ۲٫۳ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۱۷۱۷۳ دلار برای همیشه سوزانده شد. طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبا ۳% افزایش یافت.

خلاصه‌ی خبر

  • در ماه سپتامبر، ۲٫۳ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۱۷۱۷۳ دلار از گردش خارج شد.
  • قیمت SHIB یک حرکت کوچک زیر ۷% داشت و ماه را با ۰٫۰۰۰۰۰۷۵ دلار به پایان رساند.
  • دو کیف پول غیرفعال، برداشت قابل توجهی دریافت کردند. در نتیجه، نهنگ‌هایی با بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار در SHIB به وجود آمد.

افزایش سوختن SHIB

در ماه سپتامبر، ۲٫۳ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۱۷۱۷۳ دلار از گردش ناپدید شد. این میزان، نسبت به ماه آگوست که ۵٫۷ میلیارد SHIB به ارزش ۴۵۸۹۹ دلار سوزانده شد، تفاوت زیادی دارد.

نوسانات قیمت و نهنگهای در حال ظهور

در ۲۴ ساعت گذشته، SHIB شاهد افزایش ۳ درصدی قیمت و افزایش ۵۰ درصدی حجم معاملات بود و حجم معاملات آن به ۹۹ میلیون دلار رسید. سپتامبر با معامله‌ی SHIB با ۰٫۰۰۰۰۰۷۵ دلار به پایان رسید که حرکت کمی را نشان می‌داد. علاوه بر این، پس از حذف دائمی ۱۶۴ میلیون توکن SHIB، نرخ سوختن تا ۱۰۰۰% افزایش یافت. کیف‌پول‌های غیرفعال قبلی برداشت‌های قابل‌توجهی از SHIB دریافت کردند و نهنگ‌هایی با بیش از ۵۰۰ هزار دلار SHIB در شیبا اینو ایجاد کردند.

نقطهی عطف شیبا اینو و مکانیسم سوختن

تیم شیبا اینو با معرفی توکن موقتی به نام Calcium، گام مهمی در روند انصراف از توکن BONE برداشته است. توجه به این نکته ضروری است که Calcium صرفاً برای انصراف از قرارداد BONE است و به دلیل کمبود نقدینگی نباید برای معاملات استفاده شود.

به بیان ساده، “سوختن توکن” به معنای حذف دائمی سکه یا توکن از گردش است. در مورد SHIB، آدرس‌های خاصی برای ذخیره‌ی این توکن‌های سوخته اختصاص داده شده است. ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، از یکی از این آدرس ها برای حذف مقدار قابل توجهی از توکن‌های SHIB استفاده کرد. در حال حاضر، سه آدرس اصلی برای سوزاندن توکن‌های SHIB وجود دارد: یکی توسط Buterin و دیگری توسط تیم Shiba Inu استفاده می‌شود. مورد آخر نیز که به نام سیاه‌چاله شناخته می‌شود، به آدرس پیدایش اتریوم مرتبط است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621798

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها