تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :نحوه استفاده از واریز مستقیم در صرافی آبان‌تتر

  • کد خبر : 2636896
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لورس :نحوه استفاده از واریز مستقیم در صرافی آبان‌تتر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

واریز مستقیم، روشی بسیار آسان و سریع برای پرداخت‌های منظم جهت شارژ حساب کاربری است و باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی کاربر می‌شود و همچنین، از ایجاد درگیری ذهنی برای کاربر در ساعات تعطیل و یا روزهای آخر هفته جلوگیری می‌کند.این عملیات به طور خلاصه بر پایه یک مجوز از سمت کاربر به بانک انجام می‌شود، در واقع با این کار، کاربر اجازه‌ی برداشت از حساب خود را به صرافی می‌دهد.
کاربردهای واریز مستقیم سرویس واریز مستقیم انقلابی در پرداخت شناخته شده و از محبوبیت بالایی در سطح جهان برخوردار است و عده زیادی از افراد انجام این روش را به پرداخت عادی از طریق درگاه بانکی ترجیح می‌دهند.صرافی‌های داخلی بازار ارز دیجیتال در صورتی که به قرارداد واریز مستقیم کاربر دسترسی داشته باشند می‌توانند به صورت خودکار، حساب کاربری کاربران را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنند.
سوالات متداول واریز مستقیم چیست؟ واریز مستقیم یا همان Direct debit به تازگی با همکاری سامانه فرابوم و آبان تتر جهت تسهیل فرایند شارژ حساب کاربری به خدمات سایت آبان تتر اضافه شده و امکان شارژ حساب کاربری را بدون نیاز به درگاه بانکی و همینطور رمز پو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

واریز مستقیم، روشی بسیار آسان و سریع برای پرداخت‌های منظم جهت شارژ حساب کاربری است و باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی کاربر می‌شود و همچنین، از ایجاد درگیری ذهنی برای کاربر در ساعات تعطیل و یا روزهای آخر هفته جلوگیری می‌کند.این عملیات به طور خلاصه بر پایه یک مجوز از سمت کاربر به بانک انجام می‌شود، در واقع با این کار، کاربر اجازه‌ی برداشت از حساب خود را به صرافی می‌دهد.

کاربردهای واریز مستقیم

سرویس واریز مستقیم انقلابی در پرداخت شناخته شده و از محبوبیت بالایی در سطح جهان برخوردار است و عده زیادی از افراد انجام این روش را به پرداخت عادی از طریق درگاه بانکی ترجیح می‌دهند.صرافی‌های داخلی بازار ارز دیجیتال در صورتی که به قرارداد واریز مستقیم کاربر دسترسی داشته باشند می‌توانند به صورت خودکار، حساب کاربری کاربران را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنند.

سوالات متداول

واریز مستقیم چیست؟

واریز مستقیم یا همان Direct debit به تازگی با همکاری سامانه فرابوم و آبان تتر جهت تسهیل فرایند شارژ حساب کاربری به خدمات سایت آبان تتر اضافه شده و امکان شارژ حساب کاربری را بدون نیاز به درگاه بانکی و همینطور رمز پویا برای شما فراهم کرده است در روش واریز مستقیم می‌توانید قراردادی را در بانکی که در آن حساب دارید ایجاد کنید تا به این ترتیب به صورت روزانه یا ماهانه، یک ارگان دیگر مانند (آبان تتر) در تاریخ‌های معین و دلخواه شما میزان پول مشخصی را از حساب شما کسر کرده و به این ترتیب حساب کاربری‌تان شارژ شود.

بعد از انجام مراحل فعال‌سازی واریز مستقیم، شارژ حساب کاربری و امکان برداشت خودکار وجه توسط آبان تتر با کسر مبلغ از بانک مد نظر شما فراهم می‌شود. واریز مستقیم مزایای زیادی برای کاربر و صرافی دارد و هر یک از طرفین می‌توانند نسبت به پرداخت امن، سریع، بی‌دردسر و همچنین مورد اعتماد مطمئن باشند. همچنین کاربر هر زمان که بخواهد می‌تواند نسبت به لغو قرارداد واریز مستقیم اقدام کند. در دایرکت دبیت هر مشتری می‌تواند به واسطه یک قرارداد پرداخت، به بانک این وکالت را بدهد که سازمان مربوطه را در برداشت مبلغ مشخص در تاریخی معین از حساب شخص مجاز بداند.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید و فروش در بخش “معامله حرفه‌ای” آبان‌تتر

تفاوت واریز مستقیم با واریز درگاهی چیست؟

در هر دو روش واریز، سقف کلی و روزانه ۲۵ میلیون تومان هست اما روش واریز مستقیم این امکان را فراهم می‌کند تا بدون صرف انرژی و زمان در سریع‌ترین حالت ممکن حتی بدون اینکه وارد درگاه بانکی مربوطه شویم، حساب کاربری خود را شارژ کنیم.

آیا واریز مستقیم محدودیتی دارد؟آیا واریز مستقیم محدودیتی دارد؟

محدودیت سقف واریز در روش واریز مستقیم لحاظ شده است و سقف این محدودیت در مجموع تراکنش‌های در طول روز، مبلغ ۲۵ میلیون تومان است.

نحوه استفاده از واریز مستقیم در صرافی آبان‌تتر چگونه است؟

  • ابتدا در حساب کاربری خود در صفحه داشبورد روی گزینه “واریز” کلیک کنید، در صفحه باز شده روی گزینه “واریز مستقیم” بزنید.
  • در این بخش در قسمت “اطلاعات فردی” شماره موبایلی را وارد کنید که بنام خودتان است، (کادر کد ملی با توجه به احراز هویت شما در سایت به صورت خودکار پر شده است) روی دکمه “ثبت و ادامه” بزنید.
نحوه استفاده از واریز مستقیم در صرافی آبان‌تتر
  • در صفحه “اطلاعات پرداخت” در کادر اول از بین بانک‌های قرار داده شده، بانک مد نظرتان را انتخاب کنید. (در حال حاضر بانک‌های سامان (به غیر از بلو بانک)، دی، اقتصاد نوین، مهر ایران، سینا، ایران زمین، سرمایه و پست بانک جهت ثبت قرارداد واریز مستقیم، امکان فعالسازی دارند)
  • و در کادر بعدی “تعداد تراکنش های روزانه” را که از ۱ تراکنش تا ۵ تراکنش قابل انتخاب هست، مشخص نمایید.اگر ۵ تراکنش را انتخاب کنید می‌توانید در طول روز تعداد ۵ تراکنش با کارت مد نظر خود داشته باشید.
  • در کادر آخر “مدت قرار” داد خود را مشخص کنید که از بازه ۴ ماه تا ۱۲ ماهه قابلیت انتخاب وجود دارد. یعنی اگر بازه ۵ ماهه را انتخاب کنید می‌توانید با کارت مد نظر خود تا مدت ۵ ماه پس از ثبت قرارداد، واریز مستقیم داشته باشید.
  • روی دکمه “ثبت و ادامه” بزنید و وارد مرحله ی بعدی شوید.
نحوه استفاده از واریز مستقیم در صرافی آبان‌تتر
  • در مرحله بعد، اطلاعات کارت بانکی که انتخاب کرده‌اید را وارد کرده و در مرحله آخر رمز پویا را وارد کنید و روی دکمه “ثبت” کلیک کنید.
نحوه استفاده از واریز مستقیم در صرافی آبان‌تتر
  • در صورتیکه اطلاعات کارت شما در مرحله اعتبارسنجی درگاه صحیح باشد با زدن روی گزینه بازگشت شما به صفحه واریز تومان متصل خواهید شد و می‌توانید پرداخت مستقیم را انجام دهید.

مزایای واریز مستقیم در صرافی آبان‌تتر برای کاربران چیست؟

  1. امنیت بالا: این روش بسیار امن است. طبق این قرارداد تنها یک بار حساب مربوط به مشتری باز می‌شود و کسب‌وکار تنها با اجازه مشتری و با سقف هزینه‌ای که او مشخص کرده قادر به برداشت وجه است.
  2. پرداخت سریع و صرفه‌جویی در زمان: واریز مستقیم یا دایرکت دبیت به کاربران کمک می‌کند تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به درگاه بانکی و حتی رمزپویا، حساب کاربری خود را شارژ کنند، در واقع عملیاتی است که این چالش‌ها را از بین برده و مسیر فرآیند پرداخت را هموار می‌کند. با واریز مستقیم، امکان برداشت منظم از حساب فراهم شده و نیازی به فعالیت اضافی از سوی مشتری نیست.
  3. کاهش آمار تراکنش‌های ناموفق: کاربران ممکن است به علت مختل شدن سیستم بانک، ضعیف بودن اینترنت، روشن بودن فیلترشکن، کمبود موجودی یا موارد دیگر با تراکنش‌های ناموفق مواجه شوند و با تکرار این فرآیند سقف واریز آنها پر شود. واریز مستقیم با اتوماتیک سازی هر تراکنش، این آمار را بسیار پایین می‌آورد.
  4. تبدیل مستقیم پول به کریپتو: کاربران می‌توانند با شارژ آسان حساب کاربری خود در صرافی، اقدام به خرید ارز دیجیتال کنند.
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها