تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :نهنگ‌های این ۳ ارز دیجیتال، در حال خرید بیشتر هستند

  • کد خبر : 2602623
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۶
لورس :نهنگ‌های این ۳ ارز دیجیتال، در حال خرید بیشتر هستند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ‌های این ۳ ارز دیجیتال، در حال خرید بیشتر هستند سقوط قیمت ارزهای دیجیتال بعد از یک رکود طولانی باعث شد بسیاری از سرمایه‌گذاران با دید تردید به بازار نگاه کنند. در حالی که ارزش بازار آلت‌کوین‌ها در حدود ۱۱ درصد کاهش یافت، اما نهنگ‌ها بدون توجه به حاشیه‌ها احتمالا در حال خرید و انباشت سه آلت‌کوینی هستند که در ماه اکتبر (مهر) به سود قابل توجهی می‌رسند.
به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد که نهنگ‌های کریپتو از افت قیمت و سقوط بازار نهایت استفاده را می‌کنند و بازار نزولی برای آن‌ها به معنای فرصتی طلایی برای خرید است. آن‌ها تمرکز ویژه‌ای روی میکر (MKR)، یونی سواپ (UNI) و آپتیمیسم (OP) دارند. اما آیا این ۳ آلت‌کوین در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ۱۴۰۲) با رسیدن به قیمت‌هایی فوق‌العاده، سرمایه‌گذاران خود را خوشحال می‌کنند؟ در ادامه به بررسی این ۳ توکن می‌پردازیم.
بیشتر بخوانید: خیز آلت کوین ها برای جهش؟ تکرار وضعیت پایانی بازار نزولی ۲۰۱۹ ۱- میکر (MKR) : توکن میکر را میکردائو (MakerDAO) اداره می‌کند که یک پروژه وام‌دهی غیرمتمرکز بر بستر ات..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ‌های این ۳ ارز دیجیتال، در حال خرید بیشتر هستند

سقوط قیمت ارزهای دیجیتال بعد از یک رکود طولانی باعث شد بسیاری از سرمایه‌گذاران با دید تردید به بازار نگاه کنند. در حالی که ارزش بازار آلت‌کوین‌ها در حدود ۱۱ درصد کاهش یافت، اما نهنگ‌ها بدون توجه به حاشیه‌ها احتمالا در حال خرید و انباشت سه آلت‌کوینی هستند که در ماه اکتبر (مهر) به سود قابل توجهی می‌رسند.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد که نهنگ‌های کریپتو از افت قیمت و سقوط بازار نهایت استفاده را می‌کنند و بازار نزولی برای آن‌ها به معنای فرصتی طلایی برای خرید است. آن‌ها تمرکز ویژه‌ای روی میکر (MKR)، یونی سواپ (UNI) و آپتیمیسم (OP) دارند. اما آیا این ۳ آلت‌کوین در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ۱۴۰۲) با رسیدن به قیمت‌هایی فوق‌العاده، سرمایه‌گذاران خود را خوشحال می‌کنند؟ در ادامه به بررسی این ۳ توکن می‌پردازیم.

بخوانید  لیست بهترین بازی‌های ترون برای کسب درآمد

بیشتر بخوانید: خیز آلت کوین ها برای جهش؟ تکرار وضعیت پایانی بازار نزولی ۲۰۱۹

۱- میکر (MKR) : توکن میکر را میکردائو (MakerDAO) اداره می‌کند که یک پروژه وام‌دهی غیرمتمرکز بر بستر اتریوم است و استیبل کوین دای (DAI) را صادر می‌کند. به لطف افزایش چشمگیر نرخ پس‌انداز دای به ۸ درصد، میکر تقاضای قابل توجهی از نهنگ‌ها را در دو هفته گذشته جذب کرده است.

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد که نهنگ‌های کریپتو با موجودی ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون، ۱۶ هزار میکر به موجودی کیف پول خود بین ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) تا ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) اضافه کردند.

crypto-whales-buying-MKR-UNI-OP
موجودی کیف پول نهنگ های میکر، آگوست ۲۰۲۳. منبع: Santiment

با ارزش فعلی ۱۰۰۹ دلاری، این ۱۶۰۰۰ توکن میکر که به تازگی خریداری شده‌اند ۱۶.۱۴ میلیون دلار ارزش دارند. با توجه به شرایط فعلی، اگر اوضاع بازار کمی بهبود پیدا کند توکن میکر می‌تواند سود قابل توجهی را به جیب سرمایه‌گذاران منتقل کند.

۲- یونی سواپ (UNI) : نهنگ‌های یونی سواپ (UNI) همچنان امیدوار به بازگشت هستند. پس از رسیدن به اوج ۴ ماهه در ۲ آگوست ( ۱۱ مرداد)، قیمت یونی سواپ تا ۳۰ درصد کاهش یافت. علی‌رغم اینکه قیمت این توکن در ریزش اخیر بازار سقوطی دو رقمی را تجربه کرد اما نهنگ‌ها از این توکن ناامید نشده‌اند و به خرید خود ادامه می‌دهند.

بخوانید  چه چیزهایی می‌توان با بیت کوین خرید؟

نوشته های مشابه

  • نهنگ‌های آلت‌کوین نهنگ‌های این ۳ ارز دیجیتال، در حال خرید بیشتر هستند ۰۱ شهریور ۱۴۰۲
  • تحلیل بیت کوین و آلت کوین‌ها قیمت بیت کوین به دنبال تثبیت؛ آپتیمیزم، اینجکتیو و ۲ آلتکوین دیگر آماده رشد قیمت شده‌اند ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

بر همین اساس تراکنش‌های نهنگ‌های یونی سواپ بین ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) تا ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) بیش از ۴۲۰ درصد افزایش یافت.

crypto-whales-buying-MKR-UNI-OP
تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های یونی سواپ (> 100 هزار دلار)، آگوست ۲۰۲۳. منبع: Santiment

نمودار تراکنش‌های بزرگ که با ردیابی تعداد تراکنش‌های تایید شده روزانه که ارزش آنها بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار است، به دست می‌آید و تغییر در فعالیت نهنگ‌ها را ارزیابی می‌کند. اگر نهنگ‌ها به این مسیر خود ادامه دهند، می‌توانند در ماه اکتبر به دستاوردهای قابل توجهی دست یابند.

بیشتر بخوانید: آلت کوین ها در ناحیه فوق‌العاده برای خرید قرار دارند

۳- آپتیمیسم (OP) : با اوج گرفتن پروژه ورلد کوین (WLD)، اپتیمیسم هم توانست در ماه آگوست (مرداد) فعالیت شبکه قابل توجهی را به خود جلب کند. امیدواری نسبت به اپتیمیسم در بین نهنگ‌ها آنقدر زیاد بود که حتی سقوط اخیر بازار هم نتوانسته آن‌ها را نسبت به این توکن بدبین کند.

بخوانید  صرافی Coins.ph پشتیبانی از دوج کوین را اضافه کرد

نمودار Santiment نشان می‌دهد که پس از ترس اولیه در ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد)، نهنگ هایی که دارای ۱۰۰۰۰۰ تا ۱ میلیون توکن OP هستند، بین تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) تا ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) دوباره شروع به خرید کرده‌اند. آن‌ها اکنون موجودی کیف پول خود را با ۳.۲۲ میلیون توکن اپتیمیسم دیگر پر کرده‌اند.

crypto-whales-buying-MKR-UNI-OP
کیف پول نهنگ های اپتیمیسم، آگوست ۲۰۲۳. منبع: Santiment

۳.۲۲ میلیون توکن به دست آمده در ۵ روز گذشته هم‌اکنون حدود ۴.۵ میلیون دلار ارزش دارند. چنین حجم زیادی از تقاضای نهنگ‌ها در عرض چند روز به این معنی است که سرمایه‌گذاران در شبکه Optimism نسبت به سود در ماه اکتبر (مهر) بسیار خوش‌بین و امیدوار هستند.

به طور خلاصه، هنگامی که سرمایه‌گذاران بزرگ در طول یک روند نزولی در سطح بازار شروع به خرید یک توکن می‌کنند، این امر باعث ایجاد اعتماد در سراسر اکوسیستم می‌شود. از این رو، میکر (MKR)، یونی سواپ (UNI) و اپتیمیسم (OP) برخی از آلتکوین‌هایی هستند که تا اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ۱۴۰۲) باید به آنها توجه کرد.

بخوانید  رونمایی از برنامه‌های تیم ایپ کوین برای نجات پروژه! آیا می‌توان به بازگشت دوباره APE امیدوار بود؟

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها