تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :نهنگ‌های کاردانو دست به کار شدند؛ خرید سنگین ADA

  • کد خبر : 2631735
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو در آدرس‌های سودآور به بالاترین حد دو سال اخیر رسیده که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی نهادی است. نهنگ‌های ADA با فعالیت‌های خود به افزایش احتمالی قیمت اشاره دارند.
خلاصه‌ی خبر آدرس‌های سودآور کاردانو به بالاترین سطح در دو سال گذشته یعنی ۳۹٫۵% رسید که نشان‌دهنده‌ی اعتماد مجدد در طول رشد بیت‌کوین است. معاملات بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار ADA افزایش یافت که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی نهادی و پتانسیل بازار است. بازگشت دوباره‌ی کاردانو و آدرس‌های سودآور کاردانو (ADA) شاهد رشد قابل توجهی است و به بالاترین میزان در دو سال گذشته در آدرس‌های سودآور با ۳۹٫۵٪ رسید که در مجموع حدود ۱٫۷۶ میلیون است. این افزایش به خوش‌بینی مجدد ناشی از افزایش صعودی اخیر بیت‌کوین نسبت داده می‌شود. علیرغم زیان‌های گسترده در بازار، افزایش آدرس‌های سودآور اعتماد رو به رشد به پتانسیل بلندمدت ADA را برجسته می‌کند. در حالی که اکثر سرمایه‌گذاران برای سود در احساسات نزولی بازار پول نقد می‌کنند، تغییر قابل توجهی در ایمان به ADA مشاهده می‌شود.
علاقه‌ی نهادی و معاملات با ارزش بالا معاملات با ارزش بالای ADA، به ویژه آن‌هایی که بیش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو در آدرس‌های سودآور به بالاترین حد دو سال اخیر رسیده که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی نهادی است. نهنگ‌های ADA با فعالیت‌های خود به افزایش احتمالی قیمت اشاره دارند.

خلاصه‌ی خبر

  • آدرس‌های سودآور کاردانو به بالاترین سطح در دو سال گذشته یعنی ۳۹٫۵% رسید که نشان‌دهنده‌ی اعتماد مجدد در طول رشد بیت‌کوین است.
  • معاملات بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار ADA افزایش یافت که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی نهادی و پتانسیل بازار است.

بازگشت دوباره‌ی کاردانو و آدرس‌های سودآور

کاردانو (ADA) شاهد رشد قابل توجهی است و به بالاترین میزان در دو سال گذشته در آدرس‌های سودآور با ۳۹٫۵٪ رسید که در مجموع حدود ۱٫۷۶ میلیون است. این افزایش به خوش‌بینی مجدد ناشی از افزایش صعودی اخیر بیت‌کوین نسبت داده می‌شود. علیرغم زیان‌های گسترده در بازار، افزایش آدرس‌های سودآور اعتماد رو به رشد به پتانسیل بلندمدت ADA را برجسته می‌کند. در حالی که اکثر سرمایه‌گذاران برای سود در احساسات نزولی بازار پول نقد می‌کنند، تغییر قابل توجهی در ایمان به ADA مشاهده می‌شود.

علاقه‌ی نهادی و معاملات با ارزش بالا

معاملات با ارزش بالای ADA، به ویژه آن‌هایی که بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار هستند، به طور قابل توجهی افزایش یافته که نشان‌دهنده‌ی جذب رو به رشد کاردانو از سوی سرمایه‌گذاران نهادی و افراد با ارزش خالص بالا است. علیرغم احساسات نزولی غالب، اپن اینترست کاردانو به اوج خود در شش ماه گذشته یعنی ۱۹۰ میلیون دلار رسید. این مساله نشان‌دهنده‌ی یک واگرایی بین احساسات بازار و علاقه‌ی قابل توجه بازیگران نهادی است.

فعالیت نهنگ‌ها و افزایش قیمت ADA

علی، تحلیلگر کریپتو، به افزایش شدید فعالیت نهنگ‌ها در شبکه‌ی کاردانو، به ویژه در تراکنش‌های بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار در سه ماه گذشته اشاره می‌کند. این افزایش فعالیت نهنگ‌ها اغلب به عنوان یک شاخص اولیه از افزایش قیمت احتمالی در بازار ADA عمل می‌کند. جهش اخیر در معاملات نهنگ‌ها با افزایش چشمگیر ۲۱٫۲ درصدی ارزش تجارت ADA در ۳۰ روز گذشته مطابقت دارد که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۶۲٫۵۳ درصدی نسبت به ۱ سال پیش است. ADA در حال حاضر با قیمت ۰٫۴۱ دلار معامله می‌شود که نزدیک به سطح حمایت ۰٫۳۹ دلار است. شکستن مقاومت در ۰٫۴۱ دلار می‌تواند یک روند صعودی قوی‌تر ایجاد کند و ۰٫۵ دلار و احتمالاً ۱ دلار را هدف قرار دهد. از طرف دیگر، افت به زیر سطح حمایت ممکن است قیمت را به ۰٫۳۴ دلار کاهش دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته نهنگ‌های کاردانو دست به کار شدند؛ خرید سنگین ADA اولین بار در نوبیتکس مگ. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها