تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :نهنگ ها از رالی شگفت انگیز پپه، سودهای میلیونی به جیب زدند!

  • کد خبر : 2637152
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
لورس :نهنگ ها از رالی شگفت انگیز پپه، سودهای میلیونی به جیب زدند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ ها از رالی شگفت انگیز پپه، سودهای میلیونی به جیب زدند! ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش ۶۰ درصدی قیمت پپه بود. شش کیف پول با نفوذ حدود ۲ تریلیون توکن PEPE فروختند. این نهنگ ها از فروش تقریباً ۴.۳۷ میلیون دلار پپ، ۲ میلیون دلار سود به دست آوردند. بازار صعودی و کاتالیزورهای این میم کوین هدایت کننده افزایش قابل توجه آن بودند. PEPE به دلیل محبوبیتی که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر دارد، به عنوان یکی از رقبای برتر میان سایر میم کوین ها معرفی می شود.
به نقل از کوین گیپ، این افزایش نشان دهنده علاقه فزاینده سرمایه گذاران به میم کوین ها است و در این بازه زمانی میم کوین پپه بیشتر مورد توجه است. این افزایش می تواند منجر به رشد پایدار و برجستگی میم کوین PEPE در اکوسیستم ارزهای دیجیتال شود.
منبع:کوین گیپ اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ ها از رالی شگفت انگیز پپه، سودهای میلیونی به جیب زدند! ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش ۶۰ درصدی قیمت پپه بود. شش کیف پول با نفوذ حدود ۲ تریلیون توکن PEPE فروختند. این نهنگ ها از فروش تقریباً ۴.۳۷ میلیون دلار پپ، ۲ میلیون دلار سود به دست آوردند. بازار صعودی و کاتالیزورهای این میم کوین هدایت کننده افزایش قابل توجه آن بودند. PEPE به دلیل محبوبیتی که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر دارد، به عنوان یکی از رقبای برتر میان سایر میم کوین ها معرفی می شود.

به نقل از کوین گیپ، این افزایش نشان دهنده علاقه فزاینده سرمایه گذاران به میم کوین ها است و در این بازه زمانی میم کوین پپه بیشتر مورد توجه است. این افزایش می تواند منجر به رشد پایدار و برجستگی میم کوین PEPE در اکوسیستم ارزهای دیجیتال شود.

منبع:کوین گیپ اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه صندوق های ETF بیت کوین به حجم معاملات تاریخی رسیدند و رکوردها را شکستند! شیبا اینو ۰.۰۰۱ دلار را رد کرد! نهنگ های اسرارآمیز در حال شکار شیب هستند! دارایی های ETF بیت کوین ۵۰ درصد از دارایی های ETF های طلا بالا زد! کاردانو همچنان می تازد! چه چیزی می‌ تواند منجر به صعود بیشتر شود؟ بیت کوین به بالای ۶۰ هزار دلار رسید! بازار گاوی همچنان ادامه دارد! ارتقاء DENCUN اتریوم به طور رسمی فعال شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637152

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها