تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :هزینه‌های مهاجرت به استرالیا با ویزای کار

  • کد خبر : 2598402
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :هزینه‌های مهاجرت به استرالیا با ویزای کار
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :  بسیاری از افراد برای آن که به اهداف خود در زندگی برسند و شرایط بهتری را برای خود و اعضای خانواده‌شان فراهم نمایند دست به مهاجرت می‌زنند. بسته به مقصدی که انتخاب خواهید کرد و روشی که به منظور رسیدن به اقامت آن استفاده می‌کنید، مزایایی که […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

 استرالیا

 بسیاری از افراد برای آن که به اهداف خود در زندگی برسند و شرایط بهتری را برای خود و اعضای خانواده‌شان فراهم نمایند دست به مهاجرت می‌زنند. بسته به مقصدی که انتخاب خواهید کرد و روشی که به منظور رسیدن به اقامت آن استفاده می‌کنید، مزایایی که در اختیارتان قرار می‌گیرند و وضعیتی که پیش خواهد آمد متفاوت می‌باشد؛ به همین سبب هم باید در انتخاب کشور وسواس خاصی به خرج دهید چون با این کار شانس دستیابی به هر آنچه که می‌خواهید بیشتر می‌شود.

استرالیا که یکی از مقاصد پرطرف‌دار مهاجرتی در کشورهای مختلف به حساب می‌رود، هر ساله پذیرای عده‌ای تازه وارد از طریق مسیرهای موجود است. ویزای کاری استرالیا یکی از روش‌هایی می‌باشد که متقاضیان زیادی داشته و با موفقیت در رسیدن به آن، از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهید شد. بدون شک یکی از فاکتورهایی که هنگام انتخاب مسیر نهایی باید به آن توجه داشته باشید، مخارج طی کردن گام‌های پیش رویتان است.

ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی هزینه‌های مهاجرت با ویزای کاری استرالیا را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس اگر شما هم به دنبال داده‌هایی به روز پیرامون این موضوع هستید، با ما تا انتها همراه باشید.

ویزای کاری استرالیا

قبل از آن که به سراغ بررسی هزینه‌های ویزای کاری استرالیا برویم، لازم دیدیم توضیحاتی مختصر و مفید پیرامون این روش ارائه دهیم. اشخاصی که می‌خواهند با استفاده از این روند اقامت مقصد مورد بحث را به دست آورند باید توجه داشته باشند که فاکتورهایی مانند سن، سابقه کاری، تحصیلات و مهارت‌های حرفه‌ای‌شان نزد اداره مهاجرت از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

تنها افرادی که کد شغلی آنها در لیست مشاغل مورد نیاز کشور وجود داشته باشد، مجاز خواهند بود تا از این مسیر استفاده نمایند. هر ساله بر اساس احتیاجات و کمبودهای موجود به افراد متخصص، برای هر رشته ظرفیتی اعلام می‌شود. متقاضیانی که درخواست خود را ثبت کرده‌اند، بر اساس وضعیتشان در فاکتورهای مهم امتیازدهی و رتبه بندی می‌شوند.

در نهایت بر اساس ظرفیت‌های موجود به درخواست دهندگان ویزا داده خواهد شد. آنچه که در این قسمت مطالعه کردید، تنها کلیاتی از ویزای کاری استرالیا به حساب می‌رود و برای آشنایی بیشتر و جزئی‌تر با این مجوز اقامتی باید به مراجع معتبر مراجعه نمایید.

هزینه‌های ویزای کاری استرالیا

پس از معرفی کلی مسیر مهاجرتی مورد بحث، زمان آن می‌رسد تا به سراغ تشریح هزینه‌های ویزای کاری استرالیا برویم. برای آن که بتوانید از این روش استفاده نمایید، باید گام‌های مختلفی را پشت سر بگذارید که معمولاً آنها نیازمند پرداخت مبالغی متفاوت هستند. انجام اموری مانند ترجمه و ارزیابی مدارک، گرفتن مدرک زبان انگلیسی و انجام تست پزشکی بعضی از کارهایی به حساب می‌روند که باید برایشان هزینه کنید.

دولت هم برای بررسی درخواستی که ثبت می‌نمایید، رقمی را از شما اخذ می‌کند. آیا به دنبال آن هستید تا با کمک گرفتن از وکلای مهاجرت به استرالیا که افرادی خبره در این زمینه هستند شانس موفقیتتان را افزایش دهید؟ در این صورت نیم نگاهی هم به حق‌الزحمه آنها داشته باشید.

اعداد و ارقامی که برای هر یک از اقدامات فوق تعیین می‌شوند، معمولاً سالانه به روز رسانی می‌شوند؛ به همین سبب هم نمی‌توان در موردشان با قطعیت و صراحت کامل صحبت کرد. برای آن که اطلاعاتی کلی در مورد هر یک از آنها در اختیارتان قرار دهیم، در ادامه بخش‌هایی را به طور جداگانه قرار داده‌ایم که توضیحاتی مختصر و مفید در آنها گنجانده شده‌اند.

هزینه‌های دولتی ویزای کاری استرالیا

همان‌طور که در بخش قبلی بیان کردیم، دولت برای آن که بررسی‌های لازم را بر روی پرونده افراد انجام دهد از آنها مبلغی را دریافت می‌کند. رقمی که ملزم به پرداخت آن هستید، بسته به مجوز اقامتی انتخابی متفاوت است. آیا قصد دارید همسر و فرزندانتان را هم با خود همراه کنید؟

در این صورت باید برای پرونده آنها هم ارقامی را به صورت حساب نهایی‌تان اضافه کنید. اگر با اسناد مورد نیاز برای ویزای کاری استرالیا آشنایی داشته باشید، بدون شک می‌دانید که هنگام ثبت پرونده باید رسید پرداخت هزینه‌های دولتی ویزای کاری استرالیا را هم آپلود نمایید؛ پس بعد از نهایی کردن تصمیمتان باید رقم نهایی محاسبه شده را بپردازید. در انتهای این قسمت بهتر است به این نکته اشاره داشته باشیم که در صورت پشیمانی و انصراف یا رد شدن درخواست، این مبلغ به شما بازگشت داده نخواهد شد.

هزینه ترجمه مدارک برای ویزای کاری استرالیا

پس از آن که مسیر نهایی خود را از زیر مجموعه‌های ویزای کاری استرالیا انتخاب کردید، باید به سایت اداره مهاجرت مراجعه نمایید تا چک لیست مدارک مورد نیاز را در آن مشاهده و آنها را جمع آوری و طبق دستور العمل تعیین شده آماده سازی کنید. از آنجایی که زبان رسمی کشور مورد بحث انگلیسی است، دولت انتظار دارد تمامی مواردی که بیان کردیم به آن ترجمه و سپس ارسال شوند. این کار خود مخارجی را به همراه خواهد داشت که بسته به تعداد اسناد متفاوت خواهد بود.

هزینه ارزیابی مدارک برای ویزای کاری استرالیا

اگر با ویزای کاری استرالیا آشنایی داشته باشید، بدون شک از این موضوع مطلعید که هر فرد علاقه‌مند به استفاده از این مسیر باید اسسمنتی مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه گرفته باشد. نهادهای مختلفی تحت این عنوان مشغول به فعالیت هستند که هر یک از آنها رشته‌های متفاوتی را زیر مجموعه خود دارند. بررسی وضعیت تخصصی اشخاص و تشخیص صلاحیتشان اموری به حساب می‌روند که باید برای انجامشان، مبلغی بپردازید که با نظارت دولت تعیین می‌شوند.

ویزای کاری استرالیا

 

هزینه مدرک زبان انگلیسی برای ویزای کاری استرالیا

در صورتی که کمی پیرامون ویزای کاری استرالیا به جست و جو پرداخته باشید، می‌دانید که یکی از فاکتورهای مهم و دارای امتیاز در آن چیزی نیست جز تسلط به زبان انگلیسی.

برای آن که بتوانید توانایی‌های خود را در این شاخصه به اثبات برسانید، ملزم هستید در آزمون‌هایی که مورد تایید دولت و اداره مهاجرت هستند شرکت نمایید و گواهی مهارتی معتبری با سطح تعیین شده را اخذ کنید. برای شرکت در هر یک از تست‌های مورد بحث متقاضیان باید مبلغ مشخصی را بپردازند که آن یکی از بخش‌های هزینه مهاجرت به استرالیا با ویزای کاری به حساب می‌رود.

هزینه وکیل مهاجرت برای ویزای کاری استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا به کسی گفته می‌شود که تحت نظارت دولت و اداره مهاجرت به فعالیت در زمینه مورد بحث می‌پردازد. این شخص به افرادی که می‌خواهند از طریق مسیرهای مختلف اقامت کشور بیان شده را به دست آورند، کمک می‌کند تا تمامی مراحل پیش رو را با آگاهی کامل و به درستی پشت سر بگذارد.

وکلا بیان شده ملزم هستند دانش خود را در زمینه مورد بحث به روز نگه دارند و در سمینارها و آزمون‌هایی که به طور رسمی برگزار می‌شوند شرکت نمایند. آیا به دنبال آن هستید تا از خدمات چنین شخصی استفاده نمایید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با مجموعه مهاجرتی سلکت ویزا در ارتباط باشید.

سخن آخر

در این مطلب بخش‌های مختلفی را مشاهده کردید که زیر مجموعه‌های اصلی تشکیل دهنده هزینه‌های مهاجرت به استرالیا با ویزای کاری در آنها گنجانده شده‌اند. اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر پیرامون این موضوع صحبت کنیم، باید بگوییم علاوه بر مواردی که بیان کردیم برخی امور هم نیازمند پرداخت مبالغی هستند که میزان آنها قابل توجه نیست و همه هم ملزم به انجامشان نیستند مانند ثبت اطلاعات بیومتریک.

اگر می‌خواهید برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی به مراکز خارجی بروید، هزینه آن را هم بر روی سایر مبالغ اضافه نمایید. در کنار تمامی موارد هم نیم نگاهی به مخارج مسافرت به استرالیا و مستقر شدن در منطقه مد نظر داشته باشید. آیا به دنبال آن هستید تا شانس موفقیت خود را با کمک گرفتن از افرادی مجرب و حرفه‌ای که تجربه زیادی در پیگیری و به ثمر رساندن پرونده‌های ویزای کاری دارند افزایش دهید؟ در این صورت می‌توانید به سراغ خدمات سازمان مهاجرتی سلکت ویزا selectvisa.com بروید.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها