تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :هشدار جدید انجمن بلاکچین ایران درباره کانال‌های سیگنال‌دهی ارز دیجیتال در تلگرام!

  • کد خبر : 2601754
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
لورس :هشدار جدید انجمن بلاکچین ایران درباره کانال‌های سیگنال‌دهی ارز دیجیتال در تلگرام!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهانجمن بلاکچین ایران در جدیدترین بیانیه خود، در مورد رواج کلاهبرداری‌های رمزارزی در تلگرام هشدار داده است. در بیانیه این انجمن آمده است: با توجه به پیشرفت‌های روزافزون فناوری در حوزه بلاکچین، که اکسچنج‌های غیرمتمرکز یکی از آنهاست… افرادی فرصت‌طلب در جهت کسب منافع، با ایجاد توکن‌هایی بر بستر اکسچنج‌های غیرمتمرکز یا DEX، و با ایجاد افت و خیزهای قیمتی به صورت مصنوعی و ساختگی، اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند. اخیرا مشاهده شده که گروه‌های بر بستر تلگرام، اقدام به سوءاستفاده از عدم اطلاعات کاربران جهت دستکاری مصنوعی ارزهایی با نقدینگی کم، عمر کوتاه و بدون هیچ ارزش افزوده‌ای می‌کنند. روش کار به این صورت است که مدیران این گروه‌ها، با ترغیب کاربران به دریافت سودهای غیرعادی، دارایی کاربران را به سمت ارزی خاص در بستر صرافی غیرمتمرکز هدایت کرده و از آنجایی که عمق نقدینگی در این ارزها به شدت پایین است، با سرریز شدن دارایی کاربران تطمیع‌شده، قیمت ارز به سرعت افزایش یافته و سپس، کاهش شدیدی را تجربه می‌کند. از این رو، انجمن بلاکچین ایران به کاربران توصیه کرده که از خرید و فروش،..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انجمن بلاکچین ایران در جدیدترین بیانیه خود، در مورد رواج کلاهبرداری‌های رمزارزی در تلگرام هشدار داده است.

در بیانیه این انجمن آمده است:

با توجه به پیشرفت‌های روزافزون فناوری در حوزه بلاکچین، که اکسچنج‌های غیرمتمرکز یکی از آنهاست… افرادی فرصت‌طلب در جهت کسب منافع، با ایجاد توکن‌هایی بر بستر اکسچنج‌های غیرمتمرکز یا DEX، و با ایجاد افت و خیزهای قیمتی به صورت مصنوعی و ساختگی، اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند.

اخیرا مشاهده شده که گروه‌های بر بستر تلگرام، اقدام به سوءاستفاده از عدم اطلاعات کاربران جهت دستکاری مصنوعی ارزهایی با نقدینگی کم، عمر کوتاه و بدون هیچ ارزش افزوده‌ای می‌کنند.

روش کار به این صورت است که مدیران این گروه‌ها، با ترغیب کاربران به دریافت سودهای غیرعادی، دارایی کاربران را به سمت ارزی خاص در بستر صرافی غیرمتمرکز هدایت کرده و از آنجایی که عمق نقدینگی در این ارزها به شدت پایین است، با سرریز شدن دارایی کاربران تطمیع‌شده، قیمت ارز به سرعت افزایش یافته و سپس، کاهش شدیدی را تجربه می‌کند.

بخوانید  تکرار یک الگوی تاریخی، آیا این یک فرصت سرمایه‌گذاری در دوج کوین است؟

از این رو، انجمن بلاکچین ایران به کاربران توصیه کرده که از خرید و فروش، استفاده از سیگنال‌ این گروه‌ها و به خطر انداختن دارایی‌های خود، اکیدا اجتناب کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هشدار جدید انجمن بلاکچین ایران درباره کانال‌های سیگنال‌دهی ارز دیجیتال در تلگرام! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2601754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها