تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :هشدار IMF در مورد تورم در سال ۲۰۲۴؛ رالی احتمالی بیت کوین بعد از هاوینگ با تاخیر مواجه می‌شود؟

  • کد خبر : 2625592
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۲
لورس :هشدار IMF در مورد تورم در سال ۲۰۲۴؛ رالی احتمالی بیت کوین بعد از هاوینگ با تاخیر مواجه می‌شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هشدار IMF در مورد تورم در سال ۲۰۲۴؛ رالی احتمالی بیت کوین بعد از هاوینگ با تاخیر مواجه می‌شود؟ صندوق بین‌المللی پول (IMF) درباره تورم بالا و رشد اقتصادی ضعیف در سال ۲۰۲۴ هشدار داده و این شرایط می‌تواند رالی بازار ارزهای دیجیتال پس از هاوینگ بیت کوین (Halving) را با تأخیر مواجه کند.
به گزارش والکس و به نقل از coingape، سرمایه‌گذاران منتظر یک رالی عظیم در بیت‌ کوین برای رساندن قیمت به یک رکورد تاریخی جدید (ATH) پس از این هاوینگ مورد انتظار در اواسط سال ۲۰۲۴ هستند. داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که قیمت بیت‌ کوین معمولاً پس از هاوینگ روند صعودی خود را آغاز می‌کند. تحلیلگران همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که با نزدیک شدن به تاریخ هاوینگ بیت‌ کوین، یک مومنتوم صعودی عظیم در آن ایجاد خواهد شد.
غول‌های مالی سنتی مانند استاندارد چارترد (Standard Chartered) پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌ کوین تا پایان امسال به ۵۰ هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار خواهد رسید. تحلیلگران بر این باورند که کاهش تورم و تغییر در سیاست‌های پولی توسط بانک‌های مرکزی از جمله فدرال رزرو ایالات متحده انجام خو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هشدار IMF در مورد تورم در سال ۲۰۲۴؛ رالی احتمالی بیت کوین بعد از هاوینگ با تاخیر مواجه می‌شود؟

صندوق بین‌المللی پول (IMF) درباره تورم بالا و رشد اقتصادی ضعیف در سال ۲۰۲۴ هشدار داده و این شرایط می‌تواند رالی بازار ارزهای دیجیتال پس از هاوینگ بیت کوین (Halving) را با تأخیر مواجه کند.

به گزارش والکس و به نقل از coingape، سرمایه‌گذاران منتظر یک رالی عظیم در بیت‌ کوین برای رساندن قیمت به یک رکورد تاریخی جدید (ATH) پس از این هاوینگ مورد انتظار در اواسط سال ۲۰۲۴ هستند. داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که قیمت بیت‌ کوین معمولاً پس از هاوینگ روند صعودی خود را آغاز می‌کند. تحلیلگران همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که با نزدیک شدن به تاریخ هاوینگ بیت‌ کوین، یک مومنتوم صعودی عظیم در آن ایجاد خواهد شد.

غول‌های مالی سنتی مانند استاندارد چارترد (Standard Chartered) پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌ کوین تا پایان امسال به ۵۰ هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار خواهد رسید. تحلیلگران بر این باورند که کاهش تورم و تغییر در سیاست‌های پولی توسط بانک‌های مرکزی از جمله فدرال رزرو ایالات متحده انجام خواهد شد.

صندوق بین‌المللی پول درباره ادامه تورم و کاهش رشد اقتصادی هشدار می‌دهد

صندوق بین‌المللی پول در هفته گذشته، چشم‌انداز اقتصاد جهانی خود را برای سال ۲۰۲۴ منتشر کرد. صندوق بین‌المللی پول سرعت افزایش قیمت مصرف‌کننده در سراسر جهان را برای سال آینده را در ۵/۸ درصد قرار داده و به بانک‌های مرکزی توصیه می‌کند که رویکرد سختگیرانه یا محافظه‌کارانه‌ای را در قبال سیاست پولی خود داشته باشند.

صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده که تورم در برخی کشورها تا سال ۲۰۲۵ از سطوح فعلی هم بیشتر خواهد بود. بازار کار فشرده در ایالات متحده، مشکلات جهانی مرتبط با تأمین مواد غذایی و انرژی به دلیل قرنطینه‌های جهانی، تجاوز روسیه به اوکراین و دیگر رویدادهای ژئوپلیتیک در این امر موثر هستند.

پیر اولیویه گورینشاس (Pierre-Olivier Gourinchas)، اقتصاددان ارشد صندوق بین‌المللی پول گفت:

تا زمانی که تورم به‌ صورت پایدار به سمت اهداف خود کاهش پیدا نکرده، سیاست‌های پولی در بیشتر کشورها باید سختگیرانه باقی بماند. ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم. ما یک اقتصاد جهانی را می‌بینیم که به سختی حرکت می‌کند و هنوز رشد آن سرعت نگرفته است.

صندوق بین‌المللی پول نرخ رشد اقتصاد جهانی را ۲/۹٪ تخمین زده، که علیرغم وقوع چندین رویداد اقتصاد کلان و ژئوپلیتیک موثر بر روی رشد اقتصاد، ۰/۱٪ نسبت به سال جاری کمتر است. آنها به شیوع ویروس کووید-۱۹، تجاوز روسیه به اوکراین، تجزیه اقتصاد جهانی به بلوک‌های مختلف و تنگنای سیاست بانک مرکزی به عنوان دلایل اصلی این کاهش رشد اشاره کرده‌اند.

در ضمن صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی رشد ایالات متحده را از ۱/۸ درصد به ۲/۱ درصد در سال ۲۰۲۳ و از ۱ درصد به ۱/۵ درصد در سال ۲۰۲۴ افزایش داده است. انتظار می‌رود چین و منطقه یورو در سال ۲۰۲۴ رشد کندتری را تجربه کنند.

عملکرد بیت‌ کوین با توجه به پیش‌بینی‌های IMF چگونه خواهد بود؟

بازار ارزهای دیجیتال یک رویداد مهم در سال آینده دارد و آن هم چیزی نیست جز هاوینگ بیت‌ کوین. انتظار می‌رود که این هاوینگ در آوریل سال ۲۰۲۴ رخ دهد. تحلیلگران شناخته‌شده و سرمایه‌گذاران انتظار دارند پیش از وقوع هاوینگ، قیمت بیت‌ کوین به یک رکورد تاریخی جدید برسد، اما تورم بالا هنوز هم یک نگرانی کلیدی محسوب می‌شود. سرمایه‌گذاران همچنین منتظر تأیید صندوق ETF اسپات بیت‌ کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هستند که قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال را به سطوح بالاتری خواهد رساند.

تقابل شرایط اقتصاد کلان با پیش‌بینی کاتالیست‌های روند صعودی برای BTC باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به زمان شروع رالی صعودی احتمالی بعد از هاوینگ بیت کوین تردید داشته باشند.

قیمت بیت‌ کوین در حال حاضر در حدود ۲۸،۷۴۰ دلار معامله می‌شود و روند آن در این مدت بیشتر رنج بوده است. با این وجود، از زمانی که بیت کوین حرکت صعودی خود را در ژانویه امسال آغاز کرد، قیمت به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

جالب اینجاست که چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل صرافی بایننس نیز پیش‌بینی‌های مشابهی در مورد رالی قیمت بیت‌ کوین پس از هاوینگ انجام داده است. او گفته که قیمت بیت‌ کوین پس از کاهش هاوینگ به چندین ATH جدید می‌رسد.

بیشتر بخوانید: کی و کجا به سقف قیمت بیت کوین می‌رسیم؟

به نظر شما روند قیمت BTC با این شرایط چگونه خواهد بود؟ تورم می‌تواند مانع رشد قیمت شود یا هاوینگ بر این ترس غلبه می‌کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۰ / ۵. مجموع امتیازها: ۰

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها