تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند

  • کد خبر : 2622894
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
لورس :هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۲ در سپتامبر ۲۰۲۳، صرافی جهانی هوبی، HTX، هک شد و تقریباً ۸ میلیون دلار از دست داد. مهاجم ۴۹۹۷ ETH را از کیف پول داغ صرافی سرقت کرد. جاستین سان، مدیر عامل HTX از مهاجم خواست در ازای ۵ درصد جایزه کلاه سفید ظرف یک هفته، وجوه را برگرداند. ذخایر صرافی خسارات وارده را پوشش می ‌داد و شکار مهاجم ادامه داشت. وجوه به کیف پول داغ صرافی بازگردانده شد و کل مبلغ برگردانده شد و پس از آن HTX جایزه را به هکر بازگرداند. این حمله به عنوان یک حادثه کلاه سفید تلقی شده است و تمام بودجه هوبی دوباره پر شده است.
درباره ی هک بیشتر بخوانید
حمله هکری به پروتکل آوالانچ برای دومین بار در سه روز‍! هکر FTX توکن های دزدیده شده به ارزش ۲۵۰۰ ETH را جابجا می کند صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟ نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام
نوبیتکس
دارد نیاز ندارد ثبت نا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند ۱۷ مهر ۱۴۰۲

  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲

در سپتامبر ۲۰۲۳، صرافی جهانی هوبی، HTX، هک شد و تقریباً ۸ میلیون دلار از دست داد. مهاجم ۴۹۹۷ ETH را از کیف پول داغ صرافی سرقت کرد. جاستین سان، مدیر عامل HTX از مهاجم خواست در ازای ۵ درصد جایزه کلاه سفید ظرف یک هفته، وجوه را برگرداند. ذخایر صرافی خسارات وارده را پوشش می ‌داد و شکار مهاجم ادامه داشت. وجوه به کیف پول داغ صرافی بازگردانده شد و کل مبلغ برگردانده شد و پس از آن HTX جایزه را به هکر بازگرداند. این حمله به عنوان یک حادثه کلاه سفید تلقی شده است و تمام بودجه هوبی دوباره پر شده است.

درباره ی هک بیشتر بخوانید

  • حمله هکری به پروتکل آوالانچ برای دومین بار در سه روز‍!
  • هکر FTX توکن های دزدیده شده به ارزش ۲۵۰۰ ETH را جابجا می کند
  • صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟

هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

اریترون

اریترون

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kiosk

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع:cryptopotato اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه رقابت مایکروسافت با OpenAI در تولید تراشه های هوش مصنوعی مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI از “جنگ” دولت آمریکا علیه کریپتو شاکی است! شبکه اجتماعی فرند تک (Friend.tech) 300000 کاربر ویژه دارد! ایلان ماسک، بزرگترین فن دوج کوین، رکورد جدیدی را در برنامه X به دست آورد! اگر در مبارزه ریپل و SEC این اتفاق بیوفتد، منتظر قیمت ۳ دلاری XRP باشید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622894

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها