تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :هیاهوی بازی جدید تلگرام؛ آیا نات کوین ارزشی دارد؟

  • کد خبر : 2633346
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
لورس :هیاهوی بازی جدید تلگرام؛ آیا نات کوین ارزشی دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هیاهوی بازی جدید تلگرام؛ آیا نات کوین ارزشی دارد؟ رابط کاربری بازی کلیکی نات کوین (Notcoin)، روی یک مینی اپ تلگرام منتشر شده است. بیانیه بنیاد TON حاکی از عدم ارزش فعلی نات کوین؛ اما احتمال انتشار آن در آینده است.
به گزارش والکس و به نقل از Decrypt؛ رابط کاربری کلیک و جمع‌آوری (Click and Collect) نات کوین، هفته گذشته در دسترس عموم قرار گرفت. این بازی، توسط بنیاد Ton طراحی و روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام منتشر شده است. برای این منظور کاربران باید یک مینی اپ تلگرام را نصب کرده و روی آیکون‌های آن کلیک کنند. این آیکون‌ها نات کوین (Notcoin) نام دارند.
اما نکته مهم، ماهیت نات کوین است. این آیکون‌ها میم‌هایی است که در حال حاضر هیچ ارزش یا بازار خرید و فروشی ندارند. در حقیقت، تبدیل شدن آنها به ارز دیجیتال با ماهیت میم کوین؛ هنوز در حد یک ایده است. این میم، ممکن است در آینده روی بلاکچین تون (Ton Blockchain) ضرب شود؛ اما در حال حاضر بیشتر شبیه به یک ابزار مارکتینگ است. نات کوین همچنین غیرقابل استخراج است. بنابراین نام‌گذاری این بازی کلیکی به‌عنوان یک بازی ماینینگ نیز اشتباه خواهد بود..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هیاهوی بازی جدید تلگرام؛ آیا نات کوین ارزشی دارد؟

رابط کاربری بازی کلیکی نات کوین (Notcoin)، روی یک مینی اپ تلگرام منتشر شده است. بیانیه بنیاد TON حاکی از عدم ارزش فعلی نات کوین؛ اما احتمال انتشار آن در آینده است.

به گزارش والکس و به نقل از Decrypt؛ رابط کاربری کلیک و جمع‌آوری (Click and Collect) نات کوین، هفته گذشته در دسترس عموم قرار گرفت. این بازی، توسط بنیاد Ton طراحی و روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام منتشر شده است. برای این منظور کاربران باید یک مینی اپ تلگرام را نصب کرده و روی آیکون‌های آن کلیک کنند. این آیکون‌ها نات کوین (Notcoin) نام دارند.

اما نکته مهم، ماهیت نات کوین است. این آیکون‌ها میم‌هایی است که در حال حاضر هیچ ارزش یا بازار خرید و فروشی ندارند. در حقیقت، تبدیل شدن آنها به ارز دیجیتال با ماهیت میم کوین؛ هنوز در حد یک ایده است. این میم، ممکن است در آینده روی بلاکچین تون (Ton Blockchain) ضرب شود؛ اما در حال حاضر بیشتر شبیه به یک ابزار مارکتینگ است. نات کوین همچنین غیرقابل استخراج است. بنابراین نام‌گذاری این بازی کلیکی به‌عنوان یک بازی ماینینگ نیز اشتباه خواهد بود.

هنگام شروع این بازی، تلگرام پیام اتوماتیک زیر را برای کاربر ارسال می‌کند:

«هیچکس نمی‌داند نات کوین چه زمانی ضرب خواهد شد؟ و حتی در این صورت آیا ارزشی پیدا خواهد کرد یا خیر؟»

ولی بیانیه‌ای از بنیاد Ton، کمی مسئله ماهیت نات کوین را مبهم‌تر کرده است. در این بیانیه ابتدا عنوان شده که نات کوین به زودی یک دارایی دیجیتال بر پایه بلاکچین تون تولید می‌کند. اما در ادامه آمده است که هنوز توکنی به نام نات کوین وجود ندارد و این آیکون‌ها فعلا هیچ ارزش بازاری ندارند. این میم، به‌عنوان یک دارایی مجازی درون بازی در اکوسیستم وب ۳ تلگرام معرفی شده و عملکرد یک ارز دیجیتال را ندارد.

لازم به ذکر است که وایت پپیر ۹ صفحه‌ای نات کوین در حال حاضر کاملا خالی است! ‌از بیانیه پیچیده و متناقض Ton نیز نمی‌توان دقیقا به ماهیت نات کوین پی برد. باین‌حال حداقل می‌توان نتیجه گرفت که این میم، هنوز ارز دیجیتال نیست؛ اما در آینده ممکن است برنامه‌هایی برای ضرب و انتشار داشته باشد.

مطابق گزارش بنیاد Ton تابه‌حال بیش از ۱٬۲ تریلیون نات کوین، جمع‌آوری شده است. آنها می‌توانند این دارایی را در درون خود بازی برای جمع‌آوری بیشتر همین میم خرج کنند.

بیانیه دیگری از Ton‌ نشان می‌دهد که شرکت Open Builders پشت این میم کوین احتمالی است. این شرکت، یکی از سرمایه‌گذاران اصلی اکوسیستم Ton و لانچپد آن یعنی Tonstarter‌ است. نماینده نات کوین به سایت Decrypt گفته که تیم Open Builders هنوز آمادگی ارائه توضیح بیشتر در مورد توزیع این دارایی را ندارد. این شرکت ۱۰ عضو دارد و مدیر آن ساشا پلوتوینوف، مدیرعامل Tonstarter‌ است.

همانطورکه می‌دانید، تیم تلگرام بنیانگذار اولیه بلاکچین و ارز دیجیتال TON، در سال ۲۰۲۰ این پروژه را کنار گذاشت. اما حالا پروژه بازی نات کوین روی همین پلتفرم اجرا شده است. بنیاد Ton در پست وبلاگی خود تعداد گیمرهای این بازی را بیش از چهار میلیون نفر و تیم نات کوین این رقم را بیش از پنج میلیون نفر عنوان کرده است. مانند بسیاری از بازی‌های بلاکچین، تشخیص تعداد گیمرهای واقعی این بازی از ربات‌های احتمالی‌اش دشوار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها