تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :وام دهنده بیت کوین کره جنوبی دلیو قصد دارد از رگولاتورها شکایت کند

  • کد خبر : 2614163
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
لورس :وام دهنده بیت کوین کره جنوبی دلیو قصد دارد از رگولاتورها شکایت کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

وام دهنده بیت کوین کره جنوبی دلیو قصد دارد از رگولاتورها شکایت کند، رگولاتورهای مالی کره جنوبی دلیو را به کلاهبرداری و اختلاس متهم کردند و دارایی های آن را در اوایل سال جاری مصادره کردند.
وام دهنده بیت کوین کره جنوبی دلیو قصد دارد از رگولاتورها شکایت کند چرخش چشمگیر در یک چرخش چشمگیر وقایع، دلیو وام دهنده بیت کوین کره جنوبی در حال حاضری برای طرح یک شکایت اداری علیه مقامات نظارتی در این کشور است. دلیو ادعا می‌کند که رگولاتورها قانون را اشتباه تفسیر کردند و تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند که منجر به جریمه‌های قابل‌توجهی علیه شرکت وام‌دهنده کریپتو شد.
کره جنوبی اتهامات و اختلاس اتهامات کلاهبرداری و اختلاس که توسط کمیته خدمات مالی (FSC) علیه دلیو مطرح شد، به شدت توسط این شرکت رد می شود. گزارشی که اخیراً در یک روزنامه محلی منتشر شد، ادعای دلیو را برجسته می‌کند که تنظیم‌کننده‌ها قانون را در شرایطی که هیچ مقررات ثابتی بر سپرده‌گذاری دارایی‌های مجازی و محصولات مدیریتی حاکم نیست، به اشتباه اعمال کرده‌اند.
واحد اطلاعات مالی بر اساس این گزارش، واحد اطلاعات مالی (FIU) طی یک اعلامیه تحریمی که..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

وام دهنده بیت کوین کره جنوبی دلیو قصد دارد از رگولاتورها شکایت کند، رگولاتورهای مالی کره جنوبی دلیو را به کلاهبرداری و اختلاس متهم کردند و دارایی های آن را در اوایل سال جاری مصادره کردند.

وام دهنده بیت کوین کره جنوبی دلیو قصد دارد از رگولاتورها شکایت کند

چرخش چشمگیر

در یک چرخش چشمگیر وقایع، دلیو وام دهنده بیت کوین کره جنوبی در حال حاضری برای طرح یک شکایت اداری علیه مقامات نظارتی در این کشور است. دلیو ادعا می‌کند که رگولاتورها قانون را اشتباه تفسیر کردند و تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند که منجر به جریمه‌های قابل‌توجهی علیه شرکت وام‌دهنده کریپتو شد.

کره جنوبی

اتهامات و اختلاس

اتهامات کلاهبرداری و اختلاس که توسط کمیته خدمات مالی (FSC) علیه دلیو مطرح شد، به شدت توسط این شرکت رد می شود. گزارشی که اخیراً در یک روزنامه محلی منتشر شد، ادعای دلیو را برجسته می‌کند که تنظیم‌کننده‌ها قانون را در شرایطی که هیچ مقررات ثابتی بر سپرده‌گذاری دارایی‌های مجازی و محصولات مدیریتی حاکم نیست، به اشتباه اعمال کرده‌اند.

واحد اطلاعات مالی

بر اساس این گزارش، واحد اطلاعات مالی (FIU) طی یک اعلامیه تحریمی که در اول سپتامبر منتشر شد. برکناری مدیر عامل دلیو، جونگ سانگ هو را توصیه کرد. دلیو ادعا می کند که این حرکت نشانه روشنی است که مقامات مالی به جای اینکه به آن فرصتی برای اصلاح هرگونه تخلف ادعا شده اجازه دهند. شرکت را برای تعطیلی فشار می آورند. FIU عملیات تجاری دلیو را به مدت سه ماه تعلیق کرد و ۱٫۸۳ میلیارد وون کره (تقریباً ۱٫۳۴ میلیون دلار) جریمه کرد.

دلیو

دلیو همچنین ابراز نگرانی کرد که دارایی های توقیف شده توسط تنظیم کننده ها می تواند توانایی آن را برای ادامه فعالیت در فضای وام دهی ارزهای دیجیتال به خطر بیندازد.

DELIO
DELIO

سانگ هو

سانگ هو، مدیرعامل دلیو، اعتراضات شدیدی را به تحریم‌های FIU ابراز کرد و تاکید می‌کند. که این تحریم‌ها فضای کافی را برای تفسیرهای قانونی غیرمنطقی و اعمال خودسرانه فراهم می‌کنند. او همچنین مدعی است. که چنین اقداماتی از سوی مقامات مالی می تواند تأثیر مخربی بر صنعت دارایی مجازی داخلی داشته باشد.

تفسیر قوانین

موضوع اصلی در قلب این تضاد حول تفسیر قوانین موجود می چرخد، به ویژه اینکه آیا یک شرکت وام دهنده که از دارایی های مجازی به عنوان وثیقه برای وام های نقدی استفاده می کند. باید به عنوان اپراتور تجاری دارایی مجازی طبقه بندی شود. علاوه بر این، این سوال که آیا تحمیل یک مکانیسم قفل به منزله “ذخیره” دارایی های مجازی تحت قانون خدمات مالی ویژه است، بحث برانگیز است.

دلیو استدلال می کند که قانون فعلی شفافیتی در مورد اینکه آیا سپرده های دارایی مجازی و محصولات مدیریتی باید به عنوان محصولات مالی در نظر گرفته شوند، ارائه نمی دهد. یک وکیل نماینده این شرکت خاطرنشان کرد که هیچ مقرراتی در قانون برای مقررات مربوط به دارایی مجازی در مورد تجارت مدیریت دارایی مجازی وجود ندارد. در نتیجه، وکیل ادعا می‌کند که تفسیر FIU از سپرده‌های دارایی مجازی و محصولات مدیریتی به عنوان محصولات سرمایه‌گذاری مالی، و تحریم‌های بعدی اعمال‌شده، تفسیر نادرستی از قانون است.

DELIO
DELIO

پایان

از آنجایی که کره جنوبی با چشم انداز در حال تحول ارزهای دیجیتال و مقررات مرتبط با آن دست و پنجه نرم می کند. نتیجه نبرد قانونی دلیو علیه تنظیم کننده ها می تواند پیامدهای گسترده ای برای صنعت کریپتو در این کشور داشته باشد.

جامعه ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی از نزدیک شاهد ادامه شکایت اداری دلیو خواهند بود. و مشتاقانه منتظر حل این اختلاف هستند که سؤالات مهمی در مورد چارچوب نظارتی برای دارایی های مجازی در کره جنوبی ایجاد کرد.

کره جنوبی
کره جنوبی

The post وام دهنده بیت کوین کره جنوبی دلیو قصد دارد از رگولاتورها شکایت کند appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2614163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها