تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :واچ‌لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز با پتانسیل رشد بیشتر

  • کد خبر : 2620884
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
لورس :واچ‌لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز با پتانسیل رشد بیشتر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در واچ لیست این هفته توکن باز به تحلیل ارزهای پتانسیل دار بازار پرداختیم، پرایس‌اکشن و تاثیرات اخبار بر روی قیمت‌های آن‌ها را بررسی کردیم.
واچ‌لیست هفته گذشته توکن‌باز: واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار فهرست مطالب۱- تحلیل قیمت بیت‌کوین (BTC)2- تحلیل قیمت اتریوم (ETH)3- تحلیل قیمت سولانا (SOL)4- تحلیل قیمت ترون (TRX)5- تحلیل قیمت بیت‌کوین کش (BCH) 1- تحلیل قیمت بیت‌کوین (BTC) قیمت بیت‌کوین در پایان هفته گذشته روند صعودی به خود گرفت و تلاش کرد تا سقف قبلی خود در ۲۷۳۰۰ دلار را تست کند، اما موفق نشد. قیمت از این سطح بازگشت و تا حدود ۲۶۶۶۰ دلار نزول کرد. در حال حاضر قیمت در محدوده ۲۶۹۵۰ دلار در نوسان است.
بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳
به نظر می‌رسد BTC محدوده وسیع‌تری بین ۲۸ هزار دلار به عنوان سقف و ۲۵ هزار دلار به عنوان کف را برای نوسان‌گیری انتخاب کرده است. نکته قابل توجه اینکه با وجود افزایش ارزش دلار، قیمت بیت‌کوین چندان کاهش پیدا نکرده و حتی همگرایی مثبتی با دلار داشته است. این می‌تواند نشانه تغییر نگرش سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین به عنوان حفظ ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در واچ لیست این هفته توکن باز به تحلیل ارزهای پتانسیل دار بازار پرداختیم، پرایس‌اکشن و تاثیرات اخبار بر روی قیمت‌های آن‌ها را بررسی کردیم.

  • واچ‌لیست هفته گذشته توکن‌باز: واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار

فهرست مطالب

  • ۱- تحلیل قیمت بیت‌کوین (BTC)
  • ۲- تحلیل قیمت اتریوم (ETH)
  • ۳- تحلیل قیمت سولانا (SOL)
  • ۴- تحلیل قیمت ترون (TRX)
  • ۵- تحلیل قیمت بیت‌کوین کش (BCH)

۱- تحلیل قیمت بیت‌کوین (BTC)

قیمت بیت‌کوین در پایان هفته گذشته روند صعودی به خود گرفت و تلاش کرد تا سقف قبلی خود در ۲۷۳۰۰ دلار را تست کند، اما موفق نشد. قیمت از این سطح بازگشت و تا حدود ۲۶۶۶۰ دلار نزول کرد. در حال حاضر قیمت در محدوده ۲۶۹۵۰ دلار در نوسان است.

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳

به نظر می‌رسد BTC محدوده وسیع‌تری بین ۲۸ هزار دلار به عنوان سقف و ۲۵ هزار دلار به عنوان کف را برای نوسان‌گیری انتخاب کرده است. نکته قابل توجه اینکه با وجود افزایش ارزش دلار، قیمت بیت‌کوین چندان کاهش پیدا نکرده و حتی همگرایی مثبتی با دلار داشته است. این می‌تواند نشانه تغییر نگرش سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین به عنوان حفظ ارزش دارایی باشد و احتمال صعود تا ۳۰ هزار دلار را در پی داشته باشد.

اما در هفته پیش‌رو اولین مقاومت ۲۸ هزار دلار و اولین حمایت ۲۶ هزار دلار است. با توجه به نزدیکی فعلی قیمت به سقف، انتظار می‌رود مجدداً به سمت کف محدوده یعنی ۲۶ تا ۲۵٫۵ هزار دلار حرکت کند.

نمودار روزانه قیمت BTC/USD

۲- تحلیل قیمت اتریوم (ETH)

اتریوم که در هفته‌های گذشته روند نزولی داشت، در روزهای اخیر با مومنتوم بالایی روند صعودی به خود گرفت و به راحتی از مقاومت ۱۶۴۰ دلاری عبور کرد. در حال حاضر قیمت در محدوده ۱۶۷۴ دلار معامله می‌شود که برخلاف اخبار مبنی بر قصد فروش ویتالیک است.

بهترین شبکه انتقال تتر در صرافی‌های ایرانی کدام است؟

به نظر می‌رسد قیمت ETH بتواند تا مقاومت روانی ۱۷۰۰ دلار و بعد از آن تا ۱۷۴۰ دلار صعود کند. اما اگر خرس‌ها فرصت مناسبی برای فروش اتر ببینند، احتمال دارد قیمت دوباره زیر حمایت ۱۶۵۰ دلار برود و حتی تا ۱۵۷۰ دلار هم افت کند.

نمودار روزانه قیمت ETH/USD
نمودار روزانه قیمت ETH/USD

۳- تحلیل قیمت سولانا (SOL)

سولانا در روزهایی که همه آلت‌کوین‌ها تحت فشار فروش شدید بودند، توانست کف کانال صعودی خود را حفظ کند و حتی پس از پایان ریزش، از مقاومت ۱۹ دلاری عبور کرده و بالاتر از آن معامله شود. پس از اینکه سولانا به ناحیه عرضه و تقاضای ۱۹ دلاری پولبک زد، شروع به صعود کرد و در حال حاضر در محدوده ۲۰ دلار قرار دارد. اگر خریداران بتوانند از این مقاومت روانی ۲۰ دلاری عبور کنند، اهداف بعدی می‌تواند ۲۲ دلار و سپس ۲۳ دلار باشد. اما اگر این مقاومت شکسته نشود، انتظار می‌رود قیمت SOL تا ۱۹ دلار و سپس تا کف قبلی ۱۸ دلار کاهش یابد.

نمودار روزانه قیمت SOL/USD
نمودار روزانه قیمت SOL/USD

۴- تحلیل قیمت ترون (TRX)

قیمت ترون در روزهای گذشته با مومنتوم بالایی در حال افزایش بوده و به راحتی از مقاومت ۰٫۰۸۵ دلاری عبور کرده است. در حال حاضر قیمت در محدوده ۰٫۰۸۸ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد خریداران بتوانند قیمت را تا سقف کانال صعودی در محدوده ۰٫۰۹۴ دلار ببرند، اما پیش از آن باید از مقاومت روانی ۰٫۰۹ دلاری عبور کنند. در صورتی که مقاومت ۰٫۰۹ دلاری شکسته نشود و قیمت ریزش پیدا کند، اولین حمایت در ۰٫۰۸۵ دلار قرار دارد که می‌تواند مانع افت بیشتر TRX شود. اما اگر این حمایت هم شکسته شود، احتمال ریزش تا ۰٫۰۸ دلار وجود خواهد داشت.

نمودار روزانه قیمت TRX/USD
نمودار روزانه قیمت TRX/USD

۵- تحلیل قیمت بیت‌کوین کش (BCH)

بیتکوین کَش توانست از مقاومت ۲۲۲ دلاری عبور کرده و تا ۲۴۰ دلار صعود کند. در حال حاضر قیمت در محدوده ۲۳۴ دلار قرار دارد. با توجه به اینکه به نظر می‌رسد دو لگ صعودی را تکمیل کرده است، انتظار می‌رود مجدداً تا محدوده ۲۲۳ دلار نزول کند. سپس اگر خریداران وارد شوند، می‌توانند قیمت BCH را ابتدا تا ۲۴۰ دلار و بعد تا ۲۶۵ دلار ببرند. اما اگر از همین سطح ریزش آغاز شود، احتمال کاهش قیمت تا حدود ۲۰۰ دلار وجود دارد.

نمودار روزانه قیمت BCH/USD
نمودار روزانه قیمت BCH/USD

نوشته واچ‌لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز با پتانسیل رشد بیشتر اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها