تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار

  • کد خبر : 2603478
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
لورس :واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پس از ریزش هفته گذشته، موج ترس بازار را فرا گرفته است. عده‌ زیادی بر این باور هستند که ریزش بازار ادامه خواهد داشت. اما ما نیز مانند هفته‌های گذشته به تحلیل تکنیکال با نگاه پرایس اکشن ارزهای تاثیرگذار و با عملکرد نوسانی بهتر پرداخته‌ایم.
واچ لیست قبلی توکن باز: واچ لیست هفته؛ بعد از ریزش بازار این ۵ ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید فهرست مطالب۱- بیت‌کوین (BTC)۲- بایننس کوین (BNB)۳- ریپل (XRP)۴- تون‌کوین (TON)۵- ترون (TRX) ۱- بیت‌کوین (BTC) قیمت بیت‌کوین همانطور که در هفته گذشته نیز به آن اشاره شد با رسیدن به محدوده عرضه و تقاضای ۲۵ هزار دلار واکنش شدیدی به آن نشان داده است و در همان ناحیه نوسان‌های محدودی انجام می‌دهد و خبر خوب برای خریداران بازار این است که با دو بار نفوذ به این ناحیه با شدت زیادی به آن واکنش داده و و الگوی کندل پین‌بار ساخته است. اما اتفاقی که افتاده نتوانسته فاصله زیادی از این محدوده بگیرد بنابراین انتظار می‌رود که همچنان بی‌تصمیمی بازار در این ناحیه ادامه داشته باشد.
کدام صرافی ایرانی کمترین کارمزد انتقال بیت‌کوین را دریافت می‌کند؟ با اینحال، احتمال آن وجود دارد که..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پس از ریزش هفته گذشته، موج ترس بازار را فرا گرفته است. عده‌ زیادی بر این باور هستند که ریزش بازار ادامه خواهد داشت. اما ما نیز مانند هفته‌های گذشته به تحلیل تکنیکال با نگاه پرایس اکشن ارزهای تاثیرگذار و با عملکرد نوسانی بهتر پرداخته‌ایم.

  • واچ لیست قبلی توکن باز: واچ لیست هفته؛ بعد از ریزش بازار این ۵ ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید

فهرست مطالب

  • ۱- بیت‌کوین (BTC)
  • ۲- بایننس کوین (BNB)
  • ۳- ریپل (XRP)
  • ۴- تون‌کوین (TON)
  • ۵- ترون (TRX)

۱- بیت‌کوین (BTC)

قیمت بیت‌کوین همانطور که در هفته گذشته نیز به آن اشاره شد با رسیدن به محدوده عرضه و تقاضای ۲۵ هزار دلار واکنش شدیدی به آن نشان داده است و در همان ناحیه نوسان‌های محدودی انجام می‌دهد و خبر خوب برای خریداران بازار این است که با دو بار نفوذ به این ناحیه با شدت زیادی به آن واکنش داده و و الگوی کندل پین‌بار ساخته است. اما اتفاقی که افتاده نتوانسته فاصله زیادی از این محدوده بگیرد بنابراین انتظار می‌رود که همچنان بی‌تصمیمی بازار در این ناحیه ادامه داشته باشد.

  • کدام صرافی ایرانی کمترین کارمزد انتقال بیت‌کوین را دریافت می‌کند؟
بخوانید  7 روش کسب درآمد از NFT، بهترین روش‌های کسب درامد از ان اف تی

با اینحال، احتمال آن وجود دارد که با غافلگیر کردن سرمایه‌گذاران قیمت BTC از همین ناحیه به سمت قیمت‌های بالاتر ۲۸۰۰۰ و بعد از آن ۳۰ هزار دلار صعود داشته باشد، ولی اگر فشار فروش اتفاق افتاده را در نظر بگیریم ریزش قیمت تا نواحی ۲۴۰۰۰ و پس از آن ۲۱۵۰۰ دلار همچنان محتمل است.

نمودار روزانه قیمت BTC/USD

۲- بایننس کوین (BNB)

روزهای بد صرافی بایننس گویا پایانی ندارد و اخبار بد یکی پس از دیگری برای آن منتشر می‌شود. اما با این حال BNB توانسته است محدوده کف خود را همچنان بالای ۲۱۲ دلار حفظ کند و با ساخت یک کندل پین بار و کندل‌های صعودی پس از آن به سرمایه‌گذاران نشان دهد که می‌تواند مقاومت خوبی داشته باشد. اما موج احساسات منفی در بازار می‌تواند فشار فروش ایجاد کرده و BNB می‌تواند افت خود را تا نواحی ۱۸۰ دلار نیز تجربه کند. و پس از آن امکان دارد که بتواند قیمت خود را بازیابی نماید ولی در صورتی که خریدارها اتفاقات روی نمودار را مثبت ارزیابی کنند، قیمت BNB را تا مقاومت ۲۵۰ دلار نیز صعودی در نظر گرفت.

بخوانید  10 هولدر بزرگ بیت کوین در سراسر جهان تا سپتامبر 2023
نمودار روزانه قیمت BNB/USD
نمودار روزانه قیمت BNB/USD

۳- ریپل (XRP)

ریپل همچنان در معرض خطر سقوط قرار دارد و در حال حاضر الگوی مثلثی در نمودار قیمت مشاهده می‌شود. اگر این الگو را به عنوان یک مثلث نزولی‌ در نظر بگیریم، تکمیل موج اول آن می‌تواند منجر به کاهش قیمت ریپل تا ۰٫۴۱ دلار شود. اما اگر کف کانال صعودی بتواند قیمت را حمایت کند، احتمال افزایش قیمت XRP تا ۰٫۶۰ دلار وجود دارد.

  • چطور بدون پرداخت کارمزد، تتر بخریم؟

باید منتظر ماند و دید آیا الگوی مثلث تأیید می‌شود یا اینکه به نفع خریداران اعتبار خود را از دست می‌دهد. در مجموع همچنان نیاز به پایش دقیق روند قیمت ریپل برای روشن شدن جهت بعدی بازار وجود دارد.

نمودار روزانه قیمت XRP/USD
نمودار روزانه قیمت XRP/USD

۴- تون‌کوین (TON)

تون‌کوین که از حمایت تلگرام برخوردار است، عملکرد بهتری نسبت به سایر آلت‌کوین‌ها داشته است. قیمت TON دو هفته گذشته توانست به محدوده مقاومتی ۱٫۵ دلار برسد و پس از ریزش بازار، با پولبک به کانال نزولی قبلی و سپس ساخت کف بالاتر، دوباره به سمت ۱٫۵ دلار در حرکت است. این روند می‌تواند ادامه همان کانال نزولی باشد و منجر به ریزش مجدد به کف پایین‌تر حدود ۱ دلار یا کمتر شود. اما اگر شکست کانال و ساخت کف بالاتر نشانه‌ای از روند صعودی باشد، احتمال حرکت به سمت ۱٫۷ دلار وجود دارد. در مجموع، روند تون کوین مثبت به نظر می‌رسد اما همچنان احتمال نوسانات دوطرفه وجود دارد.

بخوانید  افزایش کارمزد شبکه بیت کوین چه پیامدهایی برای قیمت BTC دارد؟
نمودار روزانه قیمت TON/USD
نمودار روزانه قیمت TON/USD

۵- ترون (TRX)

ترون پس از ریزش هفته گذشته واکنش خوبی به کف کانالی صعودی خود که ساخته بود نشان داد و با مومنتوم نسبتاً خوبی در حال صعود در همین کانال است. اگر مقاومت‌های فرعی در میان راه مانع نشوند، این احتمال برای ترون وجود دارد که خود را مجدداً به ناحیه ۰٫۰۸۵ دلار برساند. ولی اگر که نتواند از پس مقاومتی که در حال حاضر با آن درگیر است عبور کند، مجدداً می‌تواند به سمت کف کانال صعودی یا قیمت ۰.۰۷۰ دلارحرکت کند. اما با توجه به اینکه یک کف بالاتر از قبلی ساخته است، احتمال صعود قیمت قوی‌تر در نظر گرفته می‌شود.

نمودار روزانه قیمت TRX/USD
نمودار روزانه قیمت TRX/USD

نوشته واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها