تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :ویتالیک بوترین در حال نقد کردن ۱ میلیون دلار مشاهده شد

  • کد خبر : 2602388
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
لورس :ویتالیک بوترین در حال نقد کردن ۱ میلیون دلار مشاهده شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ویتالیک بوترین در حال نقد کردن ۱ میلیون دلار مشاهده شد به گزارش زوم ارز، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) در روز دوشنبه، ۲۱ آگوست، ۶۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۱ میلیون دلار را در کیف پول صرافی Coinbase جابجا کرد. داده‌های زنجیره‌ای تاریخی چگونگی را بررسی می‌کنند قیمت ETH می تواند به این تراکنش قابل توجه واکنش نشان دهد.
در روز دوشنبه، ۲۱ اوت، یک آدرس کیف پول ۰xd8d مرتبط با نام مستعار سرویس نام اتریوم (ENS) Vitalik Buterin —Vitalik.ETH بود. ۶۰۰ ETH به ارزش ۱.۰۱ میلیون دلار را در کیف پول کوین بیس جابجا کرد. اکنون این کیف پول در زمان نگارش تنها ۳۹۳۵ ETH (6.57 میلیون دلار) دارد.
وقتی سرمایه‌گذاران بزرگ ارزهای دیجیتال، بیت‌هایی از دارایی‌های خود را به کیف پول صرافی منتقل می‌کنند، معمولاً به این معنی است که آنها به دنبال پول نقد به فیات یا معامله با توکن‌های دیگر هستند.< /p>
تحلیل داده‌های زنجیره‌ای بررسی می‌کند که چگونه جریان‌های خروجی قابل توجه قبلی توسط Vitalik بازار را به پیش‌بینی اینکه چگونه قیمت‌های ETH می‌توانند به طور بالقوه در روزهای آینده واکنش نشان دهند، سوق داده ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ویتالیک بوترین در حال نقد کردن ۱ میلیون دلار مشاهده شد

به گزارش زوم ارز، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) در روز دوشنبه، ۲۱ آگوست، ۶۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۱ میلیون دلار را در کیف پول صرافی Coinbase جابجا کرد. داده‌های زنجیره‌ای تاریخی چگونگی را بررسی می‌کنند قیمت ETH می تواند به این تراکنش قابل توجه واکنش نشان دهد.

در روز دوشنبه، ۲۱ اوت، یک آدرس کیف پول ۰xd8d مرتبط با نام مستعار سرویس نام اتریوم (ENS) Vitalik Buterin —Vitalik.ETH بود. ۶۰۰ ETH به ارزش ۱.۰۱ میلیون دلار را در کیف پول کوین بیس جابجا کرد. اکنون این کیف پول در زمان نگارش تنها ۳۹۳۵ ETH (6.57 میلیون دلار) دارد.

بخوانید  روند نزولی و فاجعه بار گالا تا کی ادامه دارد؟

وقتی سرمایه‌گذاران بزرگ ارزهای دیجیتال، بیت‌هایی از دارایی‌های خود را به کیف پول صرافی منتقل می‌کنند، معمولاً به این معنی است که آنها به دنبال پول نقد به فیات یا معامله با توکن‌های دیگر هستند.< /p>

تحلیل داده‌های زنجیره‌ای بررسی می‌کند که چگونه جریان‌های خروجی قابل توجه قبلی توسط Vitalik بازار را به پیش‌بینی اینکه چگونه قیمت‌های ETH می‌توانند به طور بالقوه در روزهای آینده واکنش نشان دهند، سوق داده است.

قیمت اتریوم پس از فروش ویتالیک در آوریل ۱۳ درصد کاهش یافت

معاملات بزرگ از سوی دارندگان دارای ارزش خالص شناخته شده و چهره های با نفوذی مانند ویتالیک بوترین اغلب بر بازارها تأثیر قابل توجهی می گذارد. داده‌های تاریخی جمع‌آوری‌شده از Arkham Intelligence نشان می‌دهد که چگونه قیمت اتریوم به سختی یک هفته پس از خروج چشمگیر Vitalik در آوریل، ۱۳ درصد کاهش یافت.

نموداری جهت نقد کردن 1 میلیون دلار مشاهده شد: آیا قیمت اتریوم (ETH) واکنش نشان می دهد؟

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، Vitalik در ۱۹ آوریل به ارزش ۲۸۳ میلیون دلار اتریوم را حذف کرده بود. جالب اینجاست که قیمت اتریوم در عرض ۴۸ ساعت شروع به نوسان کرد و بعداً ۱۳ درصد از ۲۱۰۲ دلار به ۱۸۴۰ دلار در پایان آوریل کاهش یافت. ۲۵.

بخوانید  علت کاهش قیمت سولانا SOL امروز چیست؟

همچنین، در سال ۲۰۲۱، آدرس جایگزین ۰Xabf Vitalik که در حال حاضر دارای ۲۴۸,۰۲۷ ETH (~415 میلیون دلار) است، الگوی پیش‌آگاهی مشابهی را نشان داد.

منبع: Arkham Intelligence
منبع: Arkham Intelligence

در ۵ نوامبر ۲۰۲۱، ویتالیک مجموعاً ۱۹.۵ میلیارد ETH را طی یک دوره پرحادثه دو هفته ای خارج کرد. آن دوره مصادف شد با از دست دادن اتریوم به بالاترین حد خود یعنی ۴۸۹۰ دلار، که از آن زمان تاکنون آن را پس نگرفته است.

سرمایه گذاری رمزنگاری، ساده شده. پیش‌بینی قیمت ETH را از اینجا دریافت کنید.

معامله‌گران رمزارز هنوز نسبت به جریان خروجی Vitalik واکنش نشان نداده‌اند

در زمان نگارش مقاله، ۱۲ ساعت پس از آخرین تراکنش قابل توجه ۱ میلیون دلاری ویتالیک، معامله گران اتریوم هنوز اقدامات واکنشی قابل توجهی انجام نداده اند. با توجه به مجموع IntoTheBlockعمق بازار روی زنجیره مبادله، گاوها همچنان بر تراز سفارشات معاملاتی ETH تسلط دارند.

همانطور که در زیر نشان داده شده است، گاوها در حال حاضر با ۲۷۷۶۹۰ سفارش خرید اتریوم دست بالا را دارند و بالاتر از سفارشات فروش ۱۴۵۰۰۰ اتریوم خرس ها هستند.

بخوانید  نهنگ های اتریوم احساسات صعودی را نشان می دهد
منبع: IntoTheBlock
منبع: IntoTheBlock

نمودار عمق بازار روی زنجیره مبادله توزیع بی‌درنگ قیمت سفارش‌های فعال اتریوم را که در صرافی‌های رمزنگاری شناخته‌شده انجام می‌شوند نشان می‌دهد.

همانطور که در بالا مشاهده شد، دیوار «خرید/بپرس» به میزان قابل توجهی در کنار «فروش/پیشنهاد» با نزدیک به ۱۳۲۷۰۰ سفارش ETH بالاتر است. این نشان می‌دهد که تقاضای بازار اتریوم با وجود ۱ میلیون دلار نقدینگی قابل توجه Vitalik ثابت باقی می‌ماند.

به طور خلاصه، سرمایه گذاران استراتژیک به دنبال تراکنش های قابل توجه بیشتر در آدرس های Vitalik و کیف پول های بنیاد اتریوم خواهند بود.

پیش‌بینی قیمت ETH: بازیابی کند تا ۱۸۰۰ دلار

قیمت اتریوم می‌تواند به آخرین جریان خروجی Vitalik با کاهش تدریجی بالاتر به سمت ۱۸۰۰ دلار با کاهش FUD در بازار واکنش نشان دهد.

داده‌های In/Out of Money در حدود قیمت، که توزیع قیمت دارندگان فعلی را نشان می‌دهد، همچنین این پیش‌بینی مثبت خفیف را تأیید می‌کند.

با این حال، ۱.۸ میلیون آدرس، ۲.۵۴ میلیون ETH را با حداکثر قیمت ۱۷۲۰ دلار خریداری کردند که مقاومت اولیه را ارائه می دهد. اما، اگر شتاب صعودی رشد کند، معامله‌گران استراتژیک می‌توانند بی‌درنگ قیمت پیشنهادی خود را افزایش دهند و قیمت ETH را به سمت ۱۸۰۰ دلار سوق دهند.

بخوانید  تحلیل اتریوم | بررسی قیمت ETH
منبع: IntoTheBlock
منبع: IntoTheBlock

برعکس، اگر Vitalik Buterin در روزهای آینده جریان خروجی بیشتری داشته باشد، خرس‌ها می‌توانند قیمت ETH را به زیر ۱۶۰۰ دلار برسانند.

اما، همانطور که در بالا نشان داده شد، ۱.۸۸ میلیون آدرس ۲.۲ میلیون ETH را با قیمت متوسط ​​۱۶۲۰ دلار خریداری کردند. اگر HODL کنند، می توانند پشتیبانی قابل توجهی ارائه دهند.

اما اگر سطح پشتیبانی کاهش یابد، ETH می‌تواند به سمت ۱۵۰۰ دلار کاهش یابد.

منبع: beincrypto. com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602388

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها