تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :ویژگی‌ جدید کیف پول رابین‌هود: پشتیبانی از تراکنش‌های بیت کوین، اتریوم و دوج کوین!

  • کد خبر : 2605328
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
لورس :ویژگی‌ جدید کیف پول رابین‌هود: پشتیبانی از تراکنش‌های بیت کوین، اتریوم و دوج کوین!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهکیف پول صرافی محبوب رابین‌هود، ویژگی‌های جدیدی را برای پاسخگویی به تقاضاهای رو‌به‌رشد پایگاه کاربری خود معرفی کرده است. در پاسخ به بازخورد کاربران، کیف پول رابین‌هود پشتیبانی خود را به شبکه‌های مختلفی از جمله آربیتروم (ARB)، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، اپتیمیزم (OP) و پالیگان گسترش داده است و اکنون، کاربران را قادر می‌سازد که این ارزهای دیجیتال را نگهداری، ارسال و دریافت کنند.
علاوه بر این، این صرافی مبادلات درون‌برنامه‌ای خود را برای شبکه اتریوم معرفی کرده که به کاربران منتخب اجازه می‌دهد به بیش از ۲۰۰ توکن برای مبادله دسترسی داشته باشند. از زمان عرضه عمومی آن در شش ماه پیش، کیف پول رابین‌هود با کاربرانی از بیش از ۱۴۰ کشور جهان مورد استقبال قرار گرفته است.
معرفی مبادلات درون‌برنامه‌ای اتریوم در کیف پول رابین‌هود برای کاربران علاقه‌مند به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) قابل توجه است. کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به نگه داشتن اتریوم در کیف پول خود با حوزه دیفای تعامل داشته باشند. در عوض، هزینه‌های شبکه به‌طور خودکار از توکن‌هایی کسر می‌شود که کاربران قبلاً در اختیار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیف پول صرافی محبوب رابین‌هود، ویژگی‌های جدیدی را برای پاسخگویی به تقاضاهای رو‌به‌رشد پایگاه کاربری خود معرفی کرده است. در پاسخ به بازخورد کاربران، کیف پول رابین‌هود پشتیبانی خود را به شبکه‌های مختلفی از جمله آربیتروم (ARB)، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، اپتیمیزم (OP) و پالیگان گسترش داده است و اکنون، کاربران را قادر می‌سازد که این ارزهای دیجیتال را نگهداری، ارسال و دریافت کنند.
علاوه بر این، این صرافی مبادلات درون‌برنامه‌ای خود را برای شبکه اتریوم معرفی کرده که به کاربران منتخب اجازه می‌دهد به بیش از ۲۰۰ توکن برای مبادله دسترسی داشته باشند. از زمان عرضه عمومی آن در شش ماه پیش، کیف پول رابین‌هود با کاربرانی از بیش از ۱۴۰ کشور جهان مورد استقبال قرار گرفته است.
معرفی مبادلات درون‌برنامه‌ای اتریوم در کیف پول رابین‌هود برای کاربران علاقه‌مند به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) قابل توجه است. کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به نگه داشتن اتریوم در کیف پول خود با حوزه دیفای تعامل داشته باشند. در عوض، هزینه‌های شبکه به‌طور خودکار از توکن‌هایی کسر می‌شود که کاربران قبلاً در اختیار دارند. به این ترتیب، فرآیند مبادله ساده‌تر و در دسترس‌تر می‌شود.
یوهان کربرات، مدیر کل رابین‌هود کریپتو، بر تعهد این صرافی به ساده‌سازی تجربه حوزه دیفای و گسترش پشتیبانی از شبکه‌ها و توکن‌های مختلف تاکید کرد. طراحی کاربرپسند و ویژگی‌های قدرتمند کیف پول رابین‌هود با هدف دسترسی به فناوری وب ۳ برای مخاطبان گسترده‌تر است.
کیف پول رابین‌هود بر امنیت و حریم خصوصی تاکید دارد و تضمین می‌کند که کاربران با نگه داشتن کلیدهای خصوصی، کنترل کاملی بر دارایی‌های خود دارند. این کیف پول همچنین دارای یک مرورگر وب ۳ برای اتصال مستقیم به برنامه های غیرمتمرکز (dapps) است. کیف پول رابین‌هود همچنین بر اهمیت ذخیره ایمن عبارت بازیابی و عدم اشتراک گذاری آن با شخص دیگر تاکید می‌کند؛ زیرا این صرافی هرگز به عبارت اولیه کاربر دسترسی ندارد.

بخوانید  گنجینه‌ی سرمایه‌گذاری: مقاله‌ای که هر سرمایه‌‌گذار باید بخواند – بخش اول

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ویژگی‌ جدید کیف پول رابین‌هود: پشتیبانی از تراکنش‌های بیت کوین، اتریوم و دوج کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605328

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها