تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :ویژگی های دستگاه تصفیه آب مناسب

  • کد خبر : 2598297
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :ویژگی های دستگاه تصفیه آب مناسب
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :آب شرب کیفیت مناسب و سالمی برای سلامتی ما ارائه می‌دهد. با افزایش آلودگی منابع آب، استفاده از سیستم‌های تصفیه آب خانگی به عنوان راهکاری موثر برای بهبود این کیفیت آب شرب در خانه‌ها مطرح شده است تصفیه آب خانگی یک راه کار مؤثر برای بهبود کیفیت آب […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آب شرب کیفیت مناسب و سالمی برای سلامتی ما ارائه می‌دهد. با افزایش آلودگی منابع آب، استفاده از سیستم‌های تصفیه آب خانگی به عنوان راهکاری موثر برای بهبود این کیفیت آب شرب در خانه‌ها مطرح شده است تصفیه آب خانگی یک راه کار مؤثر برای بهبود کیفیت آب شرب است. با توجه به روند رو به رشد آلودگی منابع آب، استفاده از تصفیه آب خانگی می‌تواند به سلامتی ما کمک کند. دستگاه‌های تصفیه آب قادر هستند در چندین مرحله آب را تصفیه کنند، اما تعداد و نوع مراحل تصفیه ممکن است بستگی به نوع و مدل دستگاه تصفیه آب و شرکت سازنده متفاوت باشد طبیعی است که هرچه مراحل تصفیه آب یک دستگاه بیشتر باشد کارکرد آن هم بالاتر خواهد بود و می تواند آب را بهتر و کامل تر تصفیه کند. دستگاه هایی که دارای مراحل بیشتر هستند جون نیاز به قطعات و لوازم بیشتری می باشند در کنار عوامل دیگر مانند برند تولید کننده دستگاه، کیفیت مواد اولیه بکار برده شده در تولید دستگاه، کشور سازنده و بسیاری عوامل دیگر دارای قیمت متفاوت تری نسبت به بقیه دستگاه ها می باشد

تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب در مراحل مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند این دستگاه ها ممکن است ۶ مرحله ایی ۷ – ۸ – یا ۱۰ مرحله ایی باشند که این مراحل بستگی به تعداد فیلتر ها و نوع کاری که انجام می دهند داشته باشد. بعضی از فیلترها ممکن است چند مر حله از مراحل تصفیه آب را انجام دهند.

برای آشنایی بیشتر با انواع تصفیه کننده های آب، خصوصیات و ویژگی های دستگاه ها، مشاهده قیمت، مقایسه انواع مدل های دستگاه تصفیه آب با یکدیگر براحتی می توان وارد یکی از فروشگاه های اینترنتی تصفیه آب شوید و بعد از مطالعه دقیق اقدام به خرید اینترنتی تصفیه آب از یکی از این فروشگاه ها کرد در این میان ما فروشگاه اینترنتی فروشکالا را به خوانندگان عزیز پیشنهاد می کنیم این فروشگاه اینترنتی در همکاری در فروش با دیجی کالا ده ها مدل از با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب را با ضمانت و ضمانت ۷ روزه برگشت کالا ارایه می دهد.

مراحل و فیلترهای تصفیه آب مربوط به آنها

تصفیه آب

مراحل اولیه این مراحل ابتدایی تصفیه آب است و برای حذف ذرات بزرگتر مانند خاک، شن و سایر آلودگی‌های معلق استفاده می‌شود در این مراحل اولیه بسیاری از این ذرات شناور و ناخالصی آب گرفته می شود و آب برای تصفیه بهتر و با کیفیت تر راهی مراحل بعدی می شود.. معمولاً این مراحل شامل فیلترهای سدیم، فیبری، یا پلیپروپیلن است.

فیلترهای کربن فعال: این فیلترها برای حذف مواد آلی، بو و طعم غیرمطلوب در آب استفاده می‌شوند. بعد از این مرحله دیگر آب حالت مطبوع تر و شفاف تری به خود می گیرد. کربن فعال با سطح بزرگی برخورد کرده و مواد آلی را به خود می‌کشد.

فیلتر ممبران: این مرحله از مهمترین و حساس ترین مراحل تصفیه آب است که نیاز به تکنولوژی بسیار بالاتری نسبت به مراحل دیگر دارد. این تکنولوژی که بر اساس بروز تزین تکنولوژی روز جهان بوجود آمده تمام مواد آلی، ویروس ها، ذرات میکروسکوبی و بسیار ریز و میکروب های خطرناک و مضر برای سلامتی انسان را در آب از بین می برد. این فیلتر انجام دهنده مرحله اسمز معکوس در تصفیه آب است این فیلتر بخاطر تکنولوژی بالای آن توسط شرکت های خاصی تولید می شود و تمام شرکت های تولید کننده فیلتر و یا تولید کننده دستگاه تصفیه آب قادر به ساخت فیلتر ممبران نیستند. پس در هنگام انتخاب و خرید تصفیه آب حتما باید به وجود فیلتر ممبران و تکنولوژی اسمز معکوس توجه کنید.

uv

فیلتر UV: برخی از دستگاه‌های تصفیه آب شامل فیلترهای ماوراء بنفش (UV) هستند که با استفاده از تابش نور UV، باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها را از آب حذف می‌کنند.

معدن‌زایی و الکترولیز: برخی دستگاه‌های تصفیه آب شامل مراحل معدن‌زایی و الکترولیز هستند. در این مرحله، به آب عناصر معدنی مفیدی اضافه می‌شود و همچنین فرآیند الکترولیز آب به منظور تولید آب قندشکن و آب آنیونیک انجام می‌شود. این مرحله برای این است که در جریان تصفیه آب در مراحل قبل بعضی از املاح و مواد مورد نیاز بدن انسان از بین می رود و تصفیه می گردد این مواد و املاح مفید در جریان این مرحله به آب اضافه می شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این فقط یک نمونه از مراحل معمول در دستگاه‌های تصفیه آب است و ترکیب و تعداد مراحل می‌تواند در هر دستگاه متفاوت باشد. همچنین، دستگاه‌های تصفیه آب پیشرفته‌تر ممکن است شامل مراحل بیشتری باشند تا آب را به صورت کامل تصفیه کنند.

.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها