تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :پرواز قیمت دلار و بی‌تفاوتی بیت کوین؛ قیمت تتر به ۵۴ هزار تومان رسید

  • کد خبر : 2622592
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
لورس :پرواز قیمت دلار و بی‌تفاوتی بیت کوین؛ قیمت تتر به ۵۴ هزار تومان رسید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پرواز قیمت دلار و بی‌تفاوتی بیت کوین؛ قیمت تتر به ۵۴ هزار تومان رسید بدون شک تحولات غیرمنتظره در منطقه که تنش سیاسی را یک بار دیگر به اوج خود رساند، مهم‌ترین اتفاقی بود که در هفته گذشته باعث نگرانی فعالان بازارهای مالی شد. بازارهای سنتی در کنار بازار ارزهای دیجیتال هفته جدید را زیر سایه ابهام ناشی تحولات خاورمیانه شروع کردند. در این مطلب ضمن بررسی تغییر قیمت تتر و دلار، به معرفی رمزارزهایی خواهیم پرداخت که بیشترین افزایش و کاهش قیمت را در ۷ روز گذشته تجربه کرده‌اند.
به گزارش والکس، بازار جهانی نفت و انرژی در واکنشی فوری به نگرانی‌ها از افزایش درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه روندی صعودی را در پیش گرفت و قیمت نفت خام و برنت در حال حاضر در محدوده ۸۶ دلار معامله می‌شود. ناظران معتقدند در صورت افزایش تنش‌ها، بازارهای انرژی احتمالا همچنان به صعود ادامه خواهند داد.
در بازار فلزات گران‌بها نیز شاهد افزایش انس طلا تا حدود ۱۸۵۰ دلار بودیم. در بازار تهران، سکه که برای مدت‌ها در حالت خنثی به سر می‌برد و هیچ تلاشی برای رسیدن به کانال ۳۰ میلیون تومانی انجام نمی‌داد در واکنش به اخبار روزها..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پرواز قیمت دلار و بی‌تفاوتی بیت کوین؛ قیمت تتر به ۵۴ هزار تومان رسید

بدون شک تحولات غیرمنتظره در منطقه که تنش سیاسی را یک بار دیگر به اوج خود رساند، مهم‌ترین اتفاقی بود که در هفته گذشته باعث نگرانی فعالان بازارهای مالی شد. بازارهای سنتی در کنار بازار ارزهای دیجیتال هفته جدید را زیر سایه ابهام ناشی تحولات خاورمیانه شروع کردند. در این مطلب ضمن بررسی تغییر قیمت تتر و دلار، به معرفی رمزارزهایی خواهیم پرداخت که بیشترین افزایش و کاهش قیمت را در ۷ روز گذشته تجربه کرده‌اند.

به گزارش والکس، بازار جهانی نفت و انرژی در واکنشی فوری به نگرانی‌ها از افزایش درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه روندی صعودی را در پیش گرفت و قیمت نفت خام و برنت در حال حاضر در محدوده ۸۶ دلار معامله می‌شود. ناظران معتقدند در صورت افزایش تنش‌ها، بازارهای انرژی احتمالا همچنان به صعود ادامه خواهند داد.

در بازار فلزات گران‌بها نیز شاهد افزایش انس طلا تا حدود ۱۸۵۰ دلار بودیم. در بازار تهران، سکه که برای مدت‌ها در حالت خنثی به سر می‌برد و هیچ تلاشی برای رسیدن به کانال ۳۰ میلیون تومانی انجام نمی‌داد در واکنش به اخبار روزهای اخیر با یک جهش قیمتی به حدود ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت تتر و دلار هم با ثبت یک تغییر چشم‌گیر، فورا کانال ۴۹ هزار تومانی را به مقصد ۵۲ هزار تومان ترک کردند. رشد قیمت تتر و دلار تا لحظه نگارش این مطلب همچنان ادامه دارد و در حال حاضر هر تتر معادل ۵۴٬۲۲۰ تومان است.

کدام رمزارزها در هفته گذشته بیشترین صعود و سقوط را ثبت کردند؟

در بازار ارزهای دیجیتال با مارکت کپ یا ارزش بازار ۱.۱ تریلیون دلاری، قیمت بیت کوین با بی‌تفاوتی کامل نسبت به همه اخبار مثبت و منفی همچنان در رکود به سر می‌برد. بیت کوین در ۷ روز گذشته تنها ۲ درصد کاهش را ثبت کرد تا نشان دهد علاقه‌ای به خارج شدن از محدوده خنثی ندارد. مارکت کپ این رمزارز هم تغییر چندانی نداشت و هنوز در حدود ۵۴۲ میلیارد دلار است. دامیننس بیت کوین اما از حدود ۵۰ درصد به ۵۱ درصد رسید.

در هفته گذشته برخی از رمزارزها برخلاف رکود کلی بازار، رشد قابل توجهی را ثبت کردند. تراست والت توکن (TWT) با رشدی ۲۰ درصدی توانست بیشترین افزایش قیمت را در بازار به نام خود ثبت کند. پس از آن، توکن مونرو (XMR) که در تاریخ ۱۰ مهر در حدود ۱۴۷ دلار معامله می‌شد در تاریخ ۱۷ مهر به قیمت ۱۵۶ دلار رسید. رندر توکن (RNDR) هم در ادامه روند صعودی ماه گذشته، از ۱.۷۲ دلار در تاریخ ۱۰ مهر به ۱.۸۳ دلار در تاریخ ۱۷ مهر رسید. این توکن در دو هفته گذشته حدود ۱۵ درصد رشد را ثبت کرده است.

اما رمزارز آوالانچ (AVAX) هم هفته نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت و توانست ۱.۸۴ درصد رشد کند و به قیمت ۹.۹۴ دلار برسد. توکن لئو (LEO) نیز در هفت روز حدود ۱.۷۵ درصد رشد کرد و به قیمت ۳.۷۴ دلار رسید.

بنابراین تراست والت توکن (TWT)، مونرو (XMR)، توکن رندر (RNDR)، آوالانچ (AVAX) و توکن لئو (LEO) در هفت روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

در طرف مقابل اما توکن تورچین (RUNE) یک سقوط تقریبا ۲۵ درصدی را تجربه کرد و روند کاهش قیمت آن همچنان ادامه دارد. میم کوین په‌په (pepe) هم وضعیت چندان مطلوبی نداشت و حدودا ۲۰ درصد سقوط کرد. ایپ کوین (APE) هم با ادامه روند کاهشی که از ماه گذشته شروع کرده بود این هفته هم ۱۷ درصد کاهش یافت تا به قیمت ۱.۰۳ دلار برسد.

توکن سویی (SUI) در هفت روز گذشته ۱۶ درصد و اپتیمیسم (op) هم ۱۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند.

بنابراین توکن تورچین (RUNE)، میم کوین په‌په (pepe)، ایپ کوین (APE)، توکن سویی (SUI) و اپتیمیسم (op) بیشترین کاهش قیمت در هفت روز گذشته را به نام خود ثبت کردند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۳.۶ / ۵. مجموع امتیازها: ۵

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها