تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :پیش بینی قیمت دوج کوین

  • کد خبر : 2629319
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
لورس :پیش بینی قیمت دوج کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پیش بینی قیمت دوج کوین آلت کوینارز رمزپایهسرمایه گذاری توسط آندیا احمدی آخرین به روز رسانی ۷ نوامبر ۲۰۲۳ ۰ ۱۵۹ اشتراک در حال حاضر دوج کوین در سطح ۰٫۰۷ دلار معامله می شود و در معاملات ۲۴ ساعته روزانه نزدیک به ۷٪ افزایش یافته است. دوج کوین پس از نزدیک به دو ماه شاهد یک جهش قیمتی بود زیرا قبل از آن در روند نزولی قرار داشت.
با این حال، اکنون که دوج کوین نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۲۵ درصد رشد کرده است، آیا صعود را تجربه خواهد کرد؟ در این مقاله ، پیش‌بینی قیمت دوج کوین برای اواسط نوامبر ۲۰۲۳ را بررسی خواهیم کرد.
پیش بینی قیمت در اواسط نوامبر دوج کوین یکی از دارایی های کم عملکرد در سال ۲۰۲۳ است زیرا از ژانویه تا اکتبر با رکود بی امان روبرو شد. شرکت پیشرو در معیارهای زنجیره ای و پیش بینی قیمت Changelly روند نزولی را برای دوج کوین در اواسط نوامبر ۲۰۲۳ پیش بینی کرده است که طبق آن ها قیمت دوج کوین در هفته آینده در وضعیت قرمز باقی می ماند و در روزها..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پیش بینی قیمت دوج کوین آلت کوینارز رمزپایهسرمایه گذاری توسط آندیا احمدی ۰ ۱۵۹ اشتراک

در حال حاضر دوج کوین در سطح ۰٫۰۷ دلار معامله می شود و در معاملات ۲۴ ساعته روزانه نزدیک به ۷٪ افزایش یافته است. دوج کوین پس از نزدیک به دو ماه شاهد یک جهش قیمتی بود زیرا قبل از آن در روند نزولی قرار داشت.

با این حال، اکنون که دوج کوین نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۲۵ درصد رشد کرده است، آیا صعود را تجربه خواهد کرد؟ در این مقاله ، پیش‌بینی قیمت دوج کوین برای اواسط نوامبر ۲۰۲۳ را بررسی خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت در اواسط نوامبر

دوج کوین یکی از دارایی های کم عملکرد در سال ۲۰۲۳ است زیرا از ژانویه تا اکتبر با رکود بی امان روبرو شد. شرکت پیشرو در معیارهای زنجیره ای و پیش بینی قیمت Changelly روند نزولی را برای دوج کوین در اواسط نوامبر ۲۰۲۳ پیش بینی کرده است که طبق آن ها قیمت دوج کوین در هفته آینده در وضعیت قرمز باقی می ماند و در روزهای آینده ۵ درصد دیگر سقوط می کند.

پیش بینی قیمت نشان می دهد که دوج کوین می تواند در اواسط نوامبر ۲۰۲۳ به سطح ۰٫۰۶۷ دلار سقوط کند. این کاهش نزدیک به ۴٫۲۵درصد از قیمت فعلی آن است. بنابراین، توصیه می شود در حال حاضر موقعیتی را برای ورود به دوج و خرید آن انتخاب نکنید.

درگیری در خاورمیانه همچنین یکی از دلایل اصلی برای باقی ماندن بازارهای ارزهای دیجیتال در روند نزولی است. اگر درگیری اسرائیل و فلسطین تشدید شود، بازارهای جهانی سهام و ارزهای دیجیتال می توانند حمام خون را تجربه کنند. به دلیل عوامل نگران کننده جهانی، توصیه می شود قبل از گرفتن موقعیت ورود به دوج کوین در حال حاضر تحقیقات کاملی انجام دهید.

در زمان انتشار، دوج کوین با قیمت ۰٫۰۷۵ دلار معامله می شد و در معاملات ۲۴ ساعته روزانه بیش از ۶ درصد رشد داشت اما با این حال، نزدیک به ۹۰ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۰٫۷۳ دلار که در می ۲۰۲۱ به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

منبع watcher.guru ارز دیجیتالدوج کوین ۰ ۱۵۹ اشتراک آندیا احمدی

مقاله قبلی

پیش بینی می شود شیبا اینو در سال ۲۰۲۴ به سمت هدف ۵۰ سنت حرکت کند

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها