تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :چرخه های تاریخی بیت کوین با فیبوناچی نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین در محدوده ۴۴K-48K در ۷۰ روز آینده است.

  • کد خبر : 2603524
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
لورس :چرخه های تاریخی بیت کوین با فیبوناچی نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین در محدوده ۴۴K-48K در ۷۰ روز آینده است.
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چرخه های تاریخی بیت کوین با فیبوناچی نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین در محدوده ۴۴K-48K در ۷۰ روز آینده است. به گزارش زوم ارز،
الگوهای تاریخی بیت کوین نشان دهنده چرخه های تکراری مرتبط با سطوح اصلاح فیبوناچی است. دوره های قبلی بازار، مراحل تثبیت را قبل از شکست قابل توجه قیمت نشان داده اند. چرخه آتی به افزایش احتمالی بیت کوین به محدوده ۴۴K-48K تا اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۳ اشاره دارد. بیت کوین همیشه موضوع بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل بی پایان بوده است. با این حال، عناصر کمی به اندازه سطوح اصلاح فیبوناچی در پیش بینی اقدامات قیمت آتی بیت کوین قابل اعتماد بوده اند. ما چرخه‌های مختلفی از یکپارچگی و شکست را دیده‌ایم که به شدت با این سطوح فیبوناچی مرتبط است، و ممکن است در آستانه حرکت مهم دیگری باشیم.
در اولین چرخه شناسایی شده (چرخه A)، بیت کوین به سطح فیبوناچی ۰.۷۰۲ رسید و قبل از شکستن وارد یک دوره تثبیت ۱۵۰ روزه شد. به طور مشابه، در چرخه B، بیت کوین در حال رقص دیگری با سطح ۰.۷۰۲ بود که منجر به یک مرحله تثبیت ۱۵۰ روزه و به دنبال آن افزایش یافت.
چرخه سوم (چرخه C) دچار پیچیدگی شد و بیت کوین در سطح فیب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چرخه های تاریخی بیت کوین با فیبوناچی نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین در محدوده ۴۴K-48K در ۷۰ روز آینده است.

به گزارش زوم ارز،

  • الگوهای تاریخی بیت کوین نشان دهنده چرخه های تکراری مرتبط با سطوح اصلاح فیبوناچی است.
  • دوره های قبلی بازار، مراحل تثبیت را قبل از شکست قابل توجه قیمت نشان داده اند.
  • چرخه آتی به افزایش احتمالی بیت کوین به محدوده ۴۴K-48K تا اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۳ اشاره دارد.

بیت کوین همیشه موضوع بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل بی پایان بوده است. با این حال، عناصر کمی به اندازه سطوح اصلاح فیبوناچی در پیش بینی اقدامات قیمت آتی بیت کوین قابل اعتماد بوده اند. ما چرخه‌های مختلفی از یکپارچگی و شکست را دیده‌ایم که به شدت با این سطوح فیبوناچی مرتبط است، و ممکن است در آستانه حرکت مهم دیگری باشیم.

در اولین چرخه شناسایی شده (چرخه A)، بیت کوین به سطح فیبوناچی ۰.۷۰۲ رسید و قبل از شکستن وارد یک دوره تثبیت ۱۵۰ روزه شد. به طور مشابه، در چرخه B، بیت کوین در حال رقص دیگری با سطح ۰.۷۰۲ بود که منجر به یک مرحله تثبیت ۱۵۰ روزه و به دنبال آن افزایش یافت.

بخوانید  چطور بیت کوین را نابود کنیم؟ همه‌ی راه‌های کشتن بیت کوین!

چرخه سوم (چرخه C) دچار پیچیدگی شد و بیت کوین در سطح فیبوناچی ۰.۷۰۲ رد شد و تقریباً ۵۰۰ روز طول کشید تا دوباره شتاب خود را به دست آورد و شکسته شود. از طریق. به سرعت به چرخه E امروزی، تقریباً ۲۲۰ روز از الگوی مشابه چرخه B عبور کرده‌ایم. اگر تاریخ راهنما باشد، انتظار افزایش بالقوه‌ای به محدوده ۴۴K-48K تا اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۳ داریم. p>

چرا این مهم است؟ اگر شما یک سرمایه گذار یا معامله گر هستید، درک این چرخه های تکراری می تواند به شما یک مزیت مهم در موقعیت سبد خود برای سودهای بالقوه بدهد. افزایش به محدوده ۴۴K-48K می تواند عصر جدیدی را برای بیت کوین فعال کند، علاقه سازمانی جدیدی را به خود جلب کند و احتمالاً زمینه را برای ارزش گذاری های بالاتر در آینده فراهم کند.

در پایان، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳، همه نگاه ها به بیت کوین خواهد بود. آیا از الگوهای تاریخی خود پیروی خواهد کرد و یک شکاف مهم دیگر به ما خواهد داد یا شاهد انحراف خواهیم بود؟ در هر صورت، ۲ تا ۳ ماه آینده می تواند یک دوره حیاتی برای بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال باشد.

بخوانید  پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین تا دهه آینده

منبع: cryptonewsland.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها