تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :چگونه در نوبیتکس از قابلیت ضریب در فروش تعهدی استفاده کنیم؟

  • کد خبر : 2618852
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
لورس :چگونه در نوبیتکس از قابلیت ضریب در فروش تعهدی استفاده کنیم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

احتمالا شما هم برای حداقل یک بار در این فکر غرق شده‌اید که اگر سرمایه‌ی بیشتری برای ترید داشتید، چه سودها که نمی‌کردید. قابلیت ضریب نوبیتکس به همین دلیل راه‌اندازی شده و با استفاده از آن می‌توانید سود خود را تا بیش از ۵ برابر افزایش دهید. اما قابلیت ضریب در فروش تعهدی نوبیتکس چیست و چگونه کار می‌کند؟ با ما در این مقاله از بلاگ توکن باز همراه باشید تا با آن آشنا شویم.
فهرست مطالبضریب فروش تعهدی نوبیتکس چیست؟چه ضریب‌هایی در نوبیتکس قابل معامله هستند؟چطور از ضریب فروش تعهدی نوبیتکس در معاملات استفاده کنیم؟ماشین حساب فروش تعهدی چطور کار می‌کند؟سخن پایانیسوالات پر تکرار ضریب فروش تعهدی نوبیتکس چیست؟ ضریب در فروش تعدی نوبیتکس همان اهرم یا لوریج است که احتمالا با آن آشنا هستید. با استفاده از ضریب، وکالت خرید یا فروش دارایی رمز ارز به شما اعطا می‌شود و می‌توانید از آن در فروش تعهدی استفاده کنید و سرمایه‌ی وکالت‌ گرفته شده بیشتر از وجه تضمین پرداخت شده است. به بیان دیگر با این قابلیت موجودی بیشتری برای معامله در اختیار خواهید داشت. پیش از مطالعه کامل این مقاله، توصیه می‌کنیم ابتدا با فروش تعهد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

احتمالا شما هم برای حداقل یک بار در این فکر غرق شده‌اید که اگر سرمایه‌ی بیشتری برای ترید داشتید، چه سودها که نمی‌کردید. قابلیت ضریب نوبیتکس به همین دلیل راه‌اندازی شده و با استفاده از آن می‌توانید سود خود را تا بیش از ۵ برابر افزایش دهید. اما قابلیت ضریب در فروش تعهدی نوبیتکس چیست و چگونه کار می‌کند؟ با ما در این مقاله از بلاگ توکن باز همراه باشید تا با آن آشنا شویم.

فهرست مطالب

  • ضریب فروش تعهدی نوبیتکس چیست؟
  • چه ضریب‌هایی در نوبیتکس قابل معامله هستند؟
  • چطور از ضریب فروش تعهدی نوبیتکس در معاملات استفاده کنیم؟
  • ماشین حساب فروش تعهدی چطور کار می‌کند؟
  • سخن پایانی
  • سوالات پر تکرار
بخوانید  اثر مثبت بیت‌ کوین بر قیمت ریپل، کاردانو و شیبا یخاطر چیست؟

ضریب فروش تعهدی نوبیتکس چیست؟

ضریب در فروش تعدی نوبیتکس همان اهرم یا لوریج است که احتمالا با آن آشنا هستید. با استفاده از ضریب، وکالت خرید یا فروش دارایی رمز ارز به شما اعطا می‌شود و می‌توانید از آن در فروش تعهدی استفاده کنید و سرمایه‌ی وکالت‌ گرفته شده بیشتر از وجه تضمین پرداخت شده است. به بیان دیگر با این قابلیت موجودی بیشتری برای معامله در اختیار خواهید داشت. پیش از مطالعه کامل این مقاله، توصیه می‌کنیم ابتدا با فروش تعهدی نوبیتکس، پوزیشن شورت این صرافی و نحوه کار با آن آشنا شوید تا احتمال ضرر کردن در این معاملات را به حداقل برسانید.

ضریب فروش تعهدی در صرافی نوبیتکس با توجه به سطح کاربری از یک تا پنج متغیر است. البته این سطح با توجه به استخر نقدینگی ارز هم تغییر می‌کند و مقدار ضریب نشان‌دهنده سود احتمالی کاربر از معامله است. فرض کنید وجه تضمین تریدر ما در یک معامله فروش تعهدی ۲۰۰ تتر و ضریب معامله ۲ باشد و در این صورت، قدرت فروش کاربر دو برابر می‌شود. در این شرایط اگر تریدر ما ۲۰ تتر سود کند، سود او ۴۰ تتر می‌شود.

بخوانید  لیست‌شدن رمز ارز اپتیمیسم (OP) در صرافی اکسیر

چه ضریب‌هایی در نوبیتکس قابل معامله هستند؟

در حال حاضر نوبیتکس ضریب‌های ۱، ۱.۵، ۲، ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۴، ۴.۵ و ۵ را برای کاربران خود در نظر گرفته است. البته این ضریب‌ها با توجه به استخرهای نقدینگی برای همه ارزها در دسترس نیستند. همانطور که پیش‌تر گفتیم، دسترسی کاربران با توجه به سطح کاربری آنها تعیین می‌شود. ضریب هر سطح به شرح زیر است:

  • سطح یک: ضریب ۱
  • سطح تریدر: ضریب ۲
  • سطح دو، سه و ویژه: ضریب ۵

اگر هنوز با سطوح کاربری نوبیتکس و قابلیت‌های آن آشنا نشده‌اید، حالا بهترین فرصت برای مطالعه معرفی سطوح کاربری نوبیتکس است. توجه کنید ضریب بالاتر به معنای ریسک بیشتر است و اگر دقت کرده باشید، ضریب‌های بالاتر حتی تا ۲۵ برابر در صرافی‌های خارجی یافت می‌شود اما این ضریب‌ها ریسک چشمگیری دارند و احتمال لیکویید شدن در آنها بالاتر است. به همین دلیل نوبیتکس امکان معامله را به ضریب ۵ محدود کرده تا ریسک معاملات غیرمنطقی نشود.

بخوانید  فروش بیت کوین بدون احراز هویت

چطور از ضریب فروش تعهدی نوبیتکس در معاملات استفاده کنیم؟

در اولین قدم، روی منوی بازار کلیک کنید تا دو بخش اسپات و فروش تعهدی به شما نشان داده شوند. ابتدا بخش تعهدی را انتخاب کرده و پس از پیدا کردن ارز یا بازار موردنظر، ضریب را تعیین کنید. فیلد انتخب ضریب با کادر قرمز در تصویر پایین مشخص شده است.

قابلیت ضریب در نوبیتکس؛ منبع: Nobitex

روی کادر قرمز کلیک کنید تا کارتی به شما نمایش داده شود، در این کارت می‌توانید ضریب معامله را تعیین کنید. باز هم دقت کنید که ضریب‌های بالا ریسک بیشتری دارند، در انتخاب ضریب دقت کنید.

انتخاب ضریب در فروش تعهدی نوبیتکس
انتخاب ضریب در فروش تعهدی نوبیتکس؛ منبع: Nobitex

بعد از انتخاب ضریب روی گزینه «تایید» کلیک کنید تا سفارش ثبت شود. دقت کنید که معامله با ضریب یک معادل فروش تعهدی در حالت عادی و بدون ضریب است.

مشخصات معامله فروش تعهدی در نوبیتکس
مشخصات معامله فروش تعهدی در نوبیتکس؛ منبع: Nobitex

پس از انتخاب ضریب و دیگر مشخصات سفارش ازجمله مقدار و قیمت فروش با کلیک روی گزینه «فروش بیت کوین» سفارش فروش را انجام دهید و با پر شدن همه یا بخشی از سفارش، موقعیت فروش کار خود را آغاز می‌کند. با استفاده از بخش موقعیت‌های باز می‌توانید وضعیت پوزیشن و اطلاعات آن را مشاهده کنید.

بخوانید  ارز دیجیتال فیس‌ بوک چه پیامدهایی خواهد داشت؟
وضعیت معامله فروش تعهدی در نوبیتکس
وضعیت معامله فروش تعهدی در نوبیتکس؛ منبع: Nobitex

همچنین می‌توانید پس از بستن پوزیشن، لیکویید شدن یا انقضای زمان اطلاعات نهایی را از بخش «تاریخچه» مشاهده کنید.

تاریخچه معاملات در نوبیتکس
تاریخچه معاملات در نوبیتکس؛ منبع: Nobitex

ماشین حساب فروش تعهدی چطور کار می‌کند؟

نوبیتکس یک ماشین حساب هم برای فروش تعهدی درنظر گرفته تا سود خود را محاسبه کنید. در واقع پس از اضافه شدن ضریب به پوزیشن‌های فروش تعهدی، این ویژگی در ماشین حساب فروش تعهدی هم اضافه شده است. با استفاده از کادر قرمز رنگ تصویر زیر می‌توانید از ماشین حساب فروش تعهدی استفاده کنید.

ماشین حساب فروش تعهدی نوبیتکس
ماشین حساب فروش تعهدی نوبیتکس؛ منبع: Nobitex

با استفاده از ماشین حساب قادر خواهید بود تا سود و زیان، قیمت هدف و قیمت لیکویید شدن را به راحتی محاسبه کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، می‌توان ضریب، قیمت فروش، درصد سود و زیان و تعداد روزهای تمدید موقعیت را در ماشین حساب اعمال کرد. پس از مشخص شدن این فاکتورها روی «محاسبه» کلیک کنید. دقت داشته باشید که محاسبات ماشین حساب تخمینی هستند و احتمال تفاوت بین نتیجه‌ی ماشین حساب و نتیجه واقعی وجود دارد.

بخوانید  بایننس کوین چیست؟ معرفی ارز دیجیتال بی ان بی (bnb)
نمونه‌ای از محاسبات ماشین حساب نوبیتکس
نمونه‌ای از محاسبات ماشین حساب نوبیتکس؛ منبع: Nobitex

سخن پایانی

با استفاده از ضریب فروش تعهدی نوبیتکس می‌توانید تا ۵ برابر سود خود را بیشتر کنید اما توجه داشته باشید که ضریب بالاتر به معنای ریسک بیشتر است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم با استفاده از تحلیل درست، در نظر گرفتن همه جوانب، ابزارهای مدیریت ریسک ازجمله حد ضرر و قابلیت تنظیم وجه، ریسک این معاملات را کاهش دهید. شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از ضریب فروش تعهدی در نوبیتکس دارید؟ حتما تجربه‌های ارزشمند خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: نوبیتکس

سوالات پر تکرار

قابلیت ضریب در فروش تعهدی نوبیتکس چیست؟

ضریب فروش تعهدی نوبیتکس قابلیتی است که در آن کاربر وکالت خرید یا فروش دارایی را در اختیار می‌گیرد تا سرمایه بیشتری برای ترید دراختیار داشته باشد.

چه ضریب‌هایی در نوبیتکس فعال هستند؟

در حال حاضر ضریب‌های ۱، ۱.۵، ۲، ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۴، ۴.۵ و ۵ در نوبیتکس فعال هستند و امکان انتخاب ضریب‌های دیگر وجود ندارد.

بخوانید  ۵ صرافی بدون احراز هویت برای معامله ارز دیجیتال

نوشته چگونه در نوبیتکس از قابلیت ضریب در فروش تعهدی استفاده کنیم؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها