تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :کاردانو یک پارامتر کلیدی در استیکینگ را برای تقویت استخرهای کوچک کاهش می‌دهد

  • کد خبر : 2626669
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بنیاد کاردانو پارامتر minPoolCost را تا ۵۰% کاهش می‌دهد و با این کار به استخرهای کوچک ADA کمک می‌کند و تمرکززدایی اکوسیستم ADA را بهبود می‌بخشد.
خلاصه‌ی خبر از امروز، این شاخص در هر دوره ۱۷۰ ADA، معادل حدود ۴۴ دلار است. این ارتقا، “قیمت کف” استخرهای کوچک را کاهش می‌دهد و موانع ورود به کاردانو (ADA) را کمتر از همیشه می‌کند. اکوسیستم استیکینگ ADA در اکتبر ۲۰۲۳ با افزایش ۱۲۸٫۲۱ درصدی در متریک “Staking Tokens Trend” در معرض یک جهش عمده قرار دارد. به‌روزرسانی مهم استیکینگ کاردانو بنیاد کاردانو (CF) یکی از محوری‌ترین پارامترها برای سهامداران ADA را کاهش داده است. آن‌ها minPoolCost را از ۳۴۰ ADA به ۱۷۰ ADA کاهش داده‌اند. این تغییر تأثیر عمیقی به ویژه بر اپراتورهای کوچک استخرهای استیکینگ ADA‌ دارد. همچنین این پتانسیل وجود دارد که علاقه‌مندان جدیدی به اکوسیستم استیکینگ کاردانو، یکی از دو بلاک‌چین لایه ۱ اثبات سهام (PoS) جذب کند.
کاهش minPoolCost به چه معناست؟ پارامتر minPoolCost، یک عامل کلیدی در تعیین کسر پاداش‌های استخر، در ۲۳ اکتبر، ۵۰% کاهش یافت. این پارامتر اکنون ۱۷۰ ADA در هر دوره، تقری..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بنیاد کاردانو پارامتر minPoolCost را تا ۵۰% کاهش می‌دهد و با این کار به استخرهای کوچک ADA کمک می‌کند و تمرکززدایی اکوسیستم ADA را بهبود می‌بخشد.

خلاصه‌ی خبر

  • از امروز، این شاخص در هر دوره ۱۷۰ ADA، معادل حدود ۴۴ دلار است.
  • این ارتقا، “قیمت کف” استخرهای کوچک را کاهش می‌دهد و موانع ورود به کاردانو (ADA) را کمتر از همیشه می‌کند.
  • اکوسیستم استیکینگ ADA در اکتبر ۲۰۲۳ با افزایش ۱۲۸٫۲۱ درصدی در متریک “Staking Tokens Trend” در معرض یک جهش عمده قرار دارد.

به‌روزرسانی مهم استیکینگ کاردانو

بنیاد کاردانو (CF) یکی از محوری‌ترین پارامترها برای سهامداران ADA را کاهش داده است. آن‌ها minPoolCost را از ۳۴۰ ADA به ۱۷۰ ADA کاهش داده‌اند. این تغییر تأثیر عمیقی به ویژه بر اپراتورهای کوچک استخرهای استیکینگ ADA‌ دارد. همچنین این پتانسیل وجود دارد که علاقه‌مندان جدیدی به اکوسیستم استیکینگ کاردانو، یکی از دو بلاک‌چین لایه ۱ اثبات سهام (PoS) جذب کند.

کاهش minPoolCost به چه معناست؟

پارامتر minPoolCost، یک عامل کلیدی در تعیین کسر پاداش‌های استخر، در ۲۳ اکتبر، ۵۰% کاهش یافت. این پارامتر اکنون ۱۷۰ ADA در هر دوره، تقریباً ۴۴ دلار با نرخ فعلی بازار تعیین شده است.

این تصمیم پس از یک نظرسنجی SPO و ارزیابی توسط کمیته‌ی پارامترهای بنیاد کاردانو، یک سازمان غیرانتفاعی سوئیسی که بر توسعه‌ی بلاک‌چین کاردانو نظارت دارد، گرفته شده است. هدف minPoolCost که با هارد فورک Shelley در آگوست ۲۰۲۰ معرفی شد، محافظت از شبکه در برابر حملات Sybil و ارائه بودجه مناسب برای سخت‌افزار به اپراتورهای کوچک ADA است. همراه با K-ration، minPoolCost برای ایجاد انگیزه در کاربران برای تعامل با استخرهای کوچکتر ADA طراحی شده است، و مسیر کاردانو را به سمت تمرکززدایی کامل بیشتر تقویت می‌کند.

تقویت استخرهای کوچک و تمرکززدایی

این ارتقا به طور قابل توجهی “قیمت کف” را برای استخرهای کوچک کاهش می‌دهد. همچنین موانع ورود برای استیکینگ کاردانو (ADA) به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. در اکتبر ۲۰۲۳، استیکینگ ADA با ارزش بازار سهام بیش از ۶ میلیارد دلار و افزایش قابل توجه ۱۲۸٫۲۱٪ در معیار “Staking Tokens Trend” رونق گرفت. با بیش از ۶۳% نسبت فعلی کاردانو، تقریباً از هر سه توکن ADA، دو مورد به اپراتورهای استخر سهام (SPO) واگذار می‌شود که برای تقویت طراحی اثبات سهام شبکه و حمایت از تمرکززدایی انجام می‌شود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626669

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها