تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :کارمزد بیت کوین به بالاترین حد خود در ۶ ماه گذشته رسید

  • کد خبر : 2629321
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
لورس :کارمزد بیت کوین به بالاترین حد خود در ۶ ماه گذشته رسید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » کارمزد بیت کوین به بالاترین حد خود در ۶ ماه گذشته رسید کارمزد بیت کوین به بالاترین حد خود در ۶ ماه گذشته رسید ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ به دلیل افزایش تقاضا برای بیت کوین Ordinals، نوعی NFT که داده ها را در بلاک چین ‌BTC جاسازی می کند، کارمزد تراکنش های BTC به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است و میانگین هزینه ها به ۶ دلار می رسد. به نقل از کوین پاپریکا، این امر باعث شده است که بیش از ۱۲۰۰۰۰ تراکنش منتظر در mempool وجود داشته باشد که منجر به کندتر و گران‌ تر شدن تراکنش ‌ها برای همه شده است.
افزایش تقاضا برای Ordinals به نفع ماینرهای بیت کوین بوده است که درآمد بیشتری از کارمزد دارند و ۸.۵ درصد از درآمد آنها اکنون از کارمزد حاصل می شود که بالاترین میزان از ژوئن است.
منبع:کوین پاپریکا اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » کارمزد بیت کوین به بالاترین حد خود در ۶ ماه گذشته رسید کارمزد بیت کوین به بالاترین حد خود در ۶ ماه گذشته رسید ۱۶ آبان ۱۴۰۲

  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲

به دلیل افزایش تقاضا برای بیت کوین Ordinals، نوعی NFT که داده ها را در بلاک چین ‌BTC جاسازی می کند، کارمزد تراکنش های BTC به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است و میانگین هزینه ها به ۶ دلار می رسد. به نقل از کوین پاپریکا، این امر باعث شده است که بیش از ۱۲۰۰۰۰ تراکنش منتظر در mempool وجود داشته باشد که منجر به کندتر و گران‌ تر شدن تراکنش ‌ها برای همه شده است.

افزایش تقاضا برای Ordinals به نفع ماینرهای بیت کوین بوده است که درآمد بیشتری از کارمزد دارند و ۸.۵ درصد از درآمد آنها اکنون از کارمزد حاصل می شود که بالاترین میزان از ژوئن است.

منبع:کوین پاپریکا اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه بنیانگذار کاردانو از یک برنامه جدید برای حل مشکلات بلاکچین رونمایی کرد ارز دیجیتال تون کوین سریع ‌ترین بلاک‌ چین جهان شد انیمیشن معروف سیمپسون ها بازار NFT را به سخره گرفت! اتریوم به ۱۹۰۰ دلار رسید! رالی تا کجا ادامه می یابد؟ پیش بینی جدید تحلیلگر معروف؛ اتریوم و سولانا را دریابید! استیکینگ فلوکی اینو به ۵۴ میلیون دلار رسید و از سایر میم کوین ها جلو زد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها