تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :کاهش چشمگیر حجم معاملات توکن‌های هوش مصنوعی؛ ورلد کوین این وسط چه‌کاره است؟

  • کد خبر : 2611925
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
لورس :کاهش چشمگیر حجم معاملات توکن‌های هوش مصنوعی؛ ورلد کوین این وسط چه‌کاره است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهراه‌اندازی رمزارز ورلد کوین (WLD) توجه صنعت ارزهای دیجیتال را به توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی جلب کرد، اما داده‌های معاملاتی اخیر از شرکت تحقیقاتی Kaiko نشان می‌دهند که اشتیاق به این دسته از توکن‌ها از بین رفته است.
در ماه گذشته، حجم معاملات توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی شاهد افزایش مداوم بود و از پایان ژوئیه تا پایان اوت از ۵۷۰ به ۸۷۰ میلیون دلار رسید. با این حال، داده‌ها نشان می‌دهند از ابتدای سال ۲۰۲۳ که حجم معاملات از ۷ میلیارد دلار گذشت، نوسانات کاهش قابل توجهی داشته و از آن زمان تاکنون نسبتاً راکد مانده است.
دسیسلوا یانوا، تحلیلگر Kaiko، خاطرنشان کرد که کاهش اشتیاق برای توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی در ماه ژوئیه آغاز شد، که عمدتاً به دلیل تغییر در فضای ریسک‌پذیری جهانی بود. مجموع معاملات باز (Open Interest) برای پنج توکن بزرگ مرتبط با هوش مصنوعی، به استثنای ورلد کوین، از ۱۷۰ میلیون دلار در ماه فوریه به ۶۰ میلیون دلار تا اوت کاهش یافت.ورلد کوین اولین بار در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. بسیاری از هیجانات پیرامون این ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

راه‌اندازی رمزارز ورلد کوین (WLD) توجه صنعت ارزهای دیجیتال را به توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی جلب کرد، اما داده‌های معاملاتی اخیر از شرکت تحقیقاتی Kaiko نشان می‌دهند که اشتیاق به این دسته از توکن‌ها از بین رفته است.

در ماه گذشته، حجم معاملات توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی شاهد افزایش مداوم بود و از پایان ژوئیه تا پایان اوت از ۵۷۰ به ۸۷۰ میلیون دلار رسید. با این حال، داده‌ها نشان می‌دهند از ابتدای سال ۲۰۲۳ که حجم معاملات از ۷ میلیارد دلار گذشت، نوسانات کاهش قابل توجهی داشته و از آن زمان تاکنون نسبتاً راکد مانده است.

دسیسلوا یانوا، تحلیلگر Kaiko، خاطرنشان کرد که کاهش اشتیاق برای توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی در ماه ژوئیه آغاز شد، که عمدتاً به دلیل تغییر در فضای ریسک‌پذیری جهانی بود. مجموع معاملات باز (Open Interest) برای پنج توکن بزرگ مرتبط با هوش مصنوعی، به استثنای ورلد کوین، از ۱۷۰ میلیون دلار در ماه فوریه به ۶۰ میلیون دلار تا اوت کاهش یافت.ai-token-trading-volume-stagnant-despite-worldcoin-buzz-kaiko-data-ورلد کوین اولین بار در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. بسیاری از هیجانات پیرامون این پروژه را می‌توان به یکی از بنیانگذاران آن، سم آلتمن، که به عنوان مدیرعامل OpenAI نیز فعالیت می‌کند، نسبت داد.

بخوانید  گزارش ارزینجا از دومین دورهمی انجمن بلاکچین ایران

هدف اصلی ورلد کوین ایجاد شبکه‌ای متشکل از افراد واقعی، به استثنای ربات‌های خودکار است. این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو قصد دارد به لطف سیستم تأیید هویت جهانی، شناسه‌های جهانی را برای افراد صادر کند و آینده‌ای را متصور می‌شود که در آن، افراد بتوانند با وب‌سایت‌ها بدون افشای اطلاعات شخصی مانند نام، شماره تلفن یا آدرس ایمیل تعامل داشته باشند.

با این حال، تنظیم‌کننده‌های جهانی و حامیان حریم خصوصی نگرانی‌های اساسی خود را در مورد ورلد کوین ابراز کرده‌اند و به فقدان شفافیت در مورد شیوه‌های جمع‌آوری داده‌ها، استناد می‌کنند. تجمیع داده‌های شخصی گسترده توسط یک نهاد واحد سؤالات مهمی را در مورد حریم خصوصی و امنیت داده‌ها ایجاد می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کاهش چشمگیر حجم معاملات توکن‌های هوش مصنوعی؛ ورلد کوین این وسط چه‌کاره است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  ایپ کوین (Ape Coin) چیست؟ معرفی و بررسی توکن ape
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611925

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها