تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :کاهش ۹ درصدی بهره‌روی در استخراج بیت کوین، ماجرا چیست؟

  • کد خبر : 2609002
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
لورس :کاهش ۹ درصدی بهره‌روی در استخراج بیت کوین، ماجرا چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهماراتون دیجیتال (Marathon Digital)، یک شرکت استخراج‌کننده بیت کوین، کاهش ۹ درصدی بهره‌وری استخراج در ماه اوت را گزارش کرد. شرکت ماراتون دیجیتال این کاهش را به دلیل ثبت ‌کردن درجه حرارت بالا در تگزاس، جایی که عملیات استخراج آن در آنجا قرار دارد، نسبت داد. شرایط آب و هوایی شدید منجر به خاموش شدن موقت دستگاه‌های استخراج شد و پیشرفت حاصل در افزایش نرخ هش عملیاتی و بهینه‌سازی را جبران کرد.علی‌رغم کاهش بهره‌وری استخراج بیت کوین نسبت به ژوئیه، ماراتون دیجیتال همچنان در ماه اوت بیش از پنج برابر بیشتر از مدت مشابه سال قبل بیت کوین استخراج کرد. مدیرعامل این شرکت، فرد تیل، اظهار داشت که آنها در ماه اوت ۱۰۷۲ بیت کوین استخراج کردند و در حال حاضر ۱۳۲۸۶ بیت کوین به ارزش تقریبی ۳۴۱.۹ میلیون دلار در اختیار دارند.
ماراتون دیجیتال همچنین از فروش ۷۵۰ بیت کوین در ماه اوت، معادل ۱۹۳ میلیون دلار خبر داد. این شرکت قصد دارد به فروش بیت کوین برای پشتیبانی از عملیات ماهانه، مدیریت خزانه خود و پوشش هزینه‌های عمومی این شرکت ادامه دهد.
شایان ذکر است که ماراتون دیجیتال با مشکلات حقوقی مواجه است؛..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ماراتون دیجیتال (Marathon Digital)، یک شرکت استخراج‌کننده بیت کوین، کاهش ۹ درصدی بهره‌وری استخراج در ماه اوت را گزارش کرد. شرکت ماراتون دیجیتال این کاهش را به دلیل ثبت ‌کردن درجه حرارت بالا در تگزاس، جایی که عملیات استخراج آن در آنجا قرار دارد، نسبت داد. شرایط آب و هوایی شدید منجر به خاموش شدن موقت دستگاه‌های استخراج شد و پیشرفت حاصل در افزایش نرخ هش عملیاتی و بهینه‌سازی را جبران کرد.علی‌رغم کاهش بهره‌وری استخراج بیت کوین نسبت به ژوئیه، ماراتون دیجیتال همچنان در ماه اوت بیش از پنج برابر بیشتر از مدت مشابه سال قبل بیت کوین استخراج کرد. مدیرعامل این شرکت، فرد تیل، اظهار داشت که آنها در ماه اوت ۱۰۷۲ بیت کوین استخراج کردند و در حال حاضر ۱۳۲۸۶ بیت کوین به ارزش تقریبی ۳۴۱.۹ میلیون دلار در اختیار دارند.

ماراتون دیجیتال همچنین از فروش ۷۵۰ بیت کوین در ماه اوت، معادل ۱۹۳ میلیون دلار خبر داد. این شرکت قصد دارد به فروش بیت کوین برای پشتیبانی از عملیات ماهانه، مدیریت خزانه خود و پوشش هزینه‌های عمومی این شرکت ادامه دهد.
شایان ذکر است که ماراتون دیجیتال با مشکلات حقوقی مواجه است؛ از جمله شکایت دسته جمعی که علیه این شرکت به اتهام نقض قوانین امنیتی فدرال تنظیم شده است. این شکایت، ماراتون دیجیتال را به ارائه اظهارات نادرست و فریبنده در طی نزدیک به دو سال متهم می‌کند؛ و اینکه اطلاعاتی را که می‌تواند تأثیر منفی بر وضعیت مالی آن داشته باشد، پنهان کرده است.
این گزارش همچنین به روند گسترده‌تر استخراج‌کنندگان بیت‌ کوین اشاره کرد که بخش‌هایی از دارایی‌های خود را در واکنش به نوسانات قیمت این ارز دیجیتال به فروش می‌رسانند.

بخوانید  ویتالیک بوترین دوباره در نقش فروشنده؛ دیگر امیدی به اتریوم نیست؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کاهش ۹ درصدی بهره‌روی در استخراج بیت کوین، ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها