تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :کیف پول ددالوس(Daedalus) چیست؟ آیا ددالوس برای کاربران ایرانی مناسب است؟

  • کد خبر : 2624929
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
لورس :کیف پول ددالوس(Daedalus) چیست؟ آیا ددالوس برای کاربران ایرانی مناسب است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در دنیای ارزهای دیجیتال که به‌سرعت در حال تحول است و امنیت و کنترل بر دارایی‌های دیجیتال در درجه اول اهمیت قرار دارد، کیف پول ددالوس به‌عنوان چراغی برای اعتماد و نوآوری ظاهر می‌شود.
این کیف پول به طور انحصاری برای کاردانو، یک پلتفرم بلاکچین که آماده است انقلابی در امور مالی غیرمتمرکز ایجاد کند طراحی شده است. این کیف پول راه‌حلی امن برای مدیریت دارایی‌های ADA به کاربران ارائه می‌کند. ددالوس به شفافیت، توانمندسازی کاربر و قابلیت‌های پیشرفته سهام‌داری متعهد است. در این مقاله درباره‌ی کیف پول Daedalus صحبت می‌کنیم و از امنیت آن صحبت می‌کنیم.
کیف پول ددالوس( Daedalus Wallet) چیست؟ ددالوس یک کیف پول نرم‌افزاری است که می‌توان آن را روی رایانه‌های مک، لینوکس یا ویندوز نصب کرد. برخلاف اکثر کیف پول‌های رمزنگاری، ددالوس یک کیف پول سلسله‌مراتبی تمام گره است که به طور خاص برای دارایی‌های روی بلاک‌چین کاردانو طراحی شده است. منظور از اینکه این کیف پول تمام گره است این است که این کیف پول با یک گره کاردانو کامل همراه است؛ یعنی کل تاریخچه بلاک‌چین کاردانو را ذخیره می‌کند و بلوک‌ها و تراکنش‌ها را برای ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در دنیای ارزهای دیجیتال که به‌سرعت در حال تحول است و امنیت و کنترل بر دارایی‌های دیجیتال در درجه اول اهمیت قرار دارد، کیف پول ددالوس به‌عنوان چراغی برای اعتماد و نوآوری ظاهر می‌شود.

این کیف پول به طور انحصاری برای کاردانو، یک پلتفرم بلاکچین که آماده است انقلابی در امور مالی غیرمتمرکز ایجاد کند طراحی شده است. این کیف پول راه‌حلی امن برای مدیریت دارایی‌های ADA به کاربران ارائه می‌کند. ددالوس به شفافیت، توانمندسازی کاربر و قابلیت‌های پیشرفته سهام‌داری متعهد است. در این مقاله درباره‌ی کیف پول Daedalus صحبت می‌کنیم و از امنیت آن صحبت می‌کنیم.

کیف پول ددالوس( Daedalus Wallet) چیست؟

آموزش نصب و استفاده از کیف پول ددالوس

ددالوس یک کیف پول نرم‌افزاری است که می‌توان آن را روی رایانه‌های مک، لینوکس یا ویندوز نصب کرد. برخلاف اکثر کیف پول‌های رمزنگاری، ددالوس یک کیف پول سلسله‌مراتبی تمام گره است که به طور خاص برای دارایی‌های روی بلاک‌چین کاردانو طراحی شده است. منظور از اینکه این کیف پول تمام گره است این است که این کیف پول با یک گره کاردانو کامل همراه است؛ یعنی کل تاریخچه بلاک‌چین کاردانو را ذخیره می‌کند و بلوک‌ها و تراکنش‌ها را برای یک عملیات کاملاً قابل‌اعتماد و مستقل تأیید می‌کند.

این یک رویکرد عالی است؛ زیرا هرچه کاربران بیشتری کیف پول ددالوس را دانلود کنند شبکه کاردانو قوی‌تر می‌شود. همان‌طور که کاربران بیشتری ددالوس را نصب می‌کنند گره‌های بیشتری تاریخچه شبکه را نگه می‌دارند و تراکنش‌ها را تأیید می‌کنند، تمرکززدایی شبکه را افزایش دهند و خطر تمرکز را کاهش می‎‌دهند.

مزایا و معایب کیف پول ددالوس چیست؟

در ادامه می‌خواهیم به طور خلاصه درباره‌ی مزایا و معایب کیف ددالوس صحبت کنیم:

مزایای کیف پول ددالوس

  • این کیف پول بسیار امن است.
  • این کیف پول با هر سه سیستم‌عامل مک، ویندوز و لینوکس هماهنگ است.
  • استفاده از ددالوس رایگان است.
  • رابط کاربری این کیف پول قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی دارد.
  • به کاربران این اجازه را می‎‌دهد که ارز دیجیتال ADA را به اشتراک بگذارند.

معایب کیف پول ددالوس

  • فقط از توکن‌های ADA یا همان کاردانو پشتیبانی می‌کند.
  • برای همگام سازی بلاکچین نیاز به زمان دارد.
  • نسخه موبایل ندارد.
  • هیچ ارز فیاتی را نمی‌توان روی آن نگه داشت.

کیف پول Deadalus از چه رمزارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

کیف پول ددالوس به طور خاص برای پشتیبانی از رمزارز کاردانو طراحی شده است و فقط از همین رمزارز پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های کیف پول ددالوس چیست؟

امنیت کیف پول ددالوس چگونه تأمین می‌شود؟

کیف پول ددالوس یک راه امن و مطمئن برای ذخیره ارز دیجیتال است. از زمان راه‌اندازی کیف پول در سال ۲۰۱۵، هیچ‌گونه نقص امنیتی‌ای گزارش نشده است. شما می‌توانید با عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای و رمز عبور از کیف پول خود محافظت کنید. این روشی است که کیف پول‌های دیگر هم از آن استفاده می‌کنند هر چند ددالوس یک رمز عبور دیگر هم دارد که هر بار که ADA از کیف پول شما به آدرسی دیگر ارسال می‌شود لازم است از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کیف پول از لحاظ امنیتی، رمزگذاری کلیدهای خصوصی است، به‌طوری‌که پیام‌های رمزنگاری شده فقط به گیرنده تعلق دارند و در نتیجه درجه بالاتری از ناشناس بودن را به پایگاه کاربر نهایی ارائه می‌دهند.

ددالوس همچنین یک کیف پول سلسله‌مراتبی – قطعی است که به طور خودکار یک ساختار سلسله‌مراتبی از آدرس‌ها یا کلیدهای خصوصی – عمومی ایجاد می‌کند که کاربر را از تولید مستقل آن‌ها باز می‌دارد. بااین‌حال مهم است که به یاد داشته باشید که امنیت شما با هر کیف پول نرم افزاری در دستان شماست. رایانه خود را عاری از ویروس‌ها و بدافزارها نگه دارید و از روش‌های خوب امنیت سایبری پیروی کنید تا از ایمنی کیف پول ددالوس خود اطمینان حاصل کنید.

آیا کیف پول ددالوس برای کاربران ایرانی مناسب است؟

یکی از مزایای کیف پول ددالوس این است که از آدرس‌های مختلفی استفاده می‌کند. نتیجه‌ی این موضوع این است که تشخیص هویت افراد سخت‌تر می‌شود که این برای کاربران ایرانی مفید است و در نتیجه کاربران ایرانی می‎‌توانند بدون نگرانی از این وسیله استفاده کنند

آموزش کار با کیف پول ددالوس

ابتدا باید کیف پول ددالوس را دانلود و نصب کنید. خوشبختانه راه‌اندازی و استفاده از این وسیله نسبتاً ساده است.

برای دریافت و نصب این نرم‌افزار ابتدا به وبسایت رسمی ددالوس بروید و دکمه دانلود را فشار دهید. سپس نسخه مناسب برای سیستم‌عامل خود را انتخاب کرده و دانلود کنید. پس از اتمام دانلود، روی پکیج نصب، دابل‌کلیک کنید. کیف پول را با استفاده از نماد دسکتاپ راه‌اندازی کنید و سپس زبان، شماره، تاریخ و قالب زمان خود را انتخاب کنید و دکمه ادامه را فشار دهید.

در این مرحله با تیک زدن کادر پایین پنجره بازشو، با شرایط استفاده موافقت کنید و دوباره دکمه ادامه را فشار دهید. منتظر بمانید تا کیف پول بوت شود و بلاک‌چین کاردانو همگام‌سازی شود، زمان این همگام‌سازی به طور متوسط چیزی حدود ۳۰ دقیقه است.

برای ایجاد یک کیف پول شخصی بر روی گزینه‌ی create کلیک کنید و یک کیف پول تازه درست کنید. برای کیف پول نام و رمز عبور انتخاب کنید. یک رمز عبور ایمن باید حداقل ۱۰ کاراکتر داشته باشد و باید حداقل یک حرف بزرگ، حرف کوچک و یک عدد داشته باشد. پس از این مرحله عبارت seed نمایش داده می‌شود و یک توالی ۲۴ کلمه‌ای روبه‌روی شما قرار می‌گیرد که باید آن را روی یک صفحه کاغذ بنویسید. پس از تأییدکردن این ۲۴ کلمه شما به صفحه اصلی هدایت خواهید شد.

مزایا و معایب کیف پول دادالوس

نحوه استفاده از کیف پول Daedalus

در ادامه درباره‌ی این صحبت می‌کنیم که چگونه باید به کمک این کیف پول ارسال و دریافت کرد.

روش ارسال پول در کیف پول ددالوس

  • روی گزینه‌ی send کلیک کنید.
  • آدرس کیف پول گیرنده را کپی و جایگذاری کنید.
  • مبلغ موردنظر را برای انتقال مشخص کنید.
  • پس از بررسی تمام جزئیات روی next کلیک کنید.
  • معامله را تأیید کنید. آدرس کیف پول گیرنده، مبلغ، هزینه‌ها و مجموع به شما نمایش داده خواهد شد.
  • رمز کیف پول خود را وارد کنید.
  • روی ارسال کلیک کنید.

روش دریافت پول در ددالوس

  • روی گزینه‌ی receive کلیک کنید.
  • آدرس نشان‌داده‌شده به‌عنوان «your wallet address» را کپی کنید.
  • آدرس را برای فرستنده کپی کنید.
  • منتظر بمانید وجوه به کیف پول شما واریز شود.
  • پس از ارسال و دریافت ADA می‌توانید یک آدرس جدید ایجاد کنید. برای این کار رمز عبور خود را تایپ کنید و روی Generate New Adress کلیک کنید.

کارمزد کیف پول ددالوس

برای دانلود کیف پول Daedalus هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود؛ اما بااین‌حال هزینه‌های تراکنش، توسط شبکه دریافت می‌شود. به‌عنوان‌مثال هنگامی که وجوه خود را از کیف پول Byron به کیف پول shelly منتقل کنید، هزینه تراکنش کمی از شما دریافت می‌شود. این هزینه برای محافظت از شبکه کاردانو در برابر حملات احتمالی ضروری است و به طور خودکار از موجودی شما کسر می‌شود.

همچنین هنگامی که توکن‌های کاردانو خود را به یک استخر سهام واگذار می‌کنید لازم است ۲ کاردانو سرمایه‌گذاری کنید. این سپرده در حقیقت یک نوع تضمین امنیتی است و زمانی که کیف پول خود را حذف کنید و به شما برگردانده خواهد شد. در حقیقت این هزینه‌ای برای اطمینان از امنیت شبکه است.

جمع‌بندی

کیف پول ددالوس از طریق طراحی کاربرمحور، اقدامات امنیتی قوی و پشتیبانی از ADA ، نه‌تنها از دارایی‌های دیجیتال محافظت می‌کند بلکه کاربران را قادر می‌کند تا فعالانه در مأموریت کاردانو شرکت کنند و به تغییر در آینده‌ی مالی کمک کنند. منبع‌باز بودن این کیف پول تضمین می‌کند جامعه به طور مستمر می‌تواند کد خود را بررسی و ارتقا دهد و نوآوری‌های بیشتری را پیش ببرد.

در عصری که دارایی‌های دیجیتال به بخشی جدایی‌ناپذیر از چشم‌انداز مالی جهانی تبدیل شده‌اند، کیف پول ددالوس نمادی از این است که نه‌تنها فناوری بلاک‌چین مختل‌کننده نیست بلکه می‌تواند کمک کند سیستم‌های مالی امن‌تر، عادلانه‌تر و کاربرپسندتر ایجاد شوند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها