تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :کی و کجا به سقف قیمت بیت کوین می‌رسیم؟ آیا رالی صعودی به زودی شروع می‌شود؟

  • کد خبر : 2624714
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
لورس :کی و کجا به سقف قیمت بیت کوین می‌رسیم؟ آیا رالی صعودی به زودی شروع می‌شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کی و کجا به سقف قیمت بیت کوین می‌رسیم؟ آیا رالی صعودی به زودی شروع می‌شود؟ هر چقدر که به تاریخ هاوینگ ۲۰۲۴ بیت کوین نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ افزایش پیدا می‌کند. در این مطلب ۵ تحلیل مختلف پیرامون سقف قیمت بیت کوین در رالی صعودی بعدی را بررسی می‌کنیم.
به گزارش والکس و به نقل از utoday، اکثر فعالان بازار ارزهای دیجیتال برای رویداد هاوینگ بیت کوین در ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لحظه‌شماری می‌کنند. اتفاقی که در طی آن عرضه بیت کوین محدود می‌شود و براساس همان قانون قدیمی عرضه و تقاضا، زمانی که عرضه محدود می‌شود اما تقاضا برای آن همچنان وجود دارد، قیمت رشد می‌کند.
هر چرخه بیت کوین با هاوینگ جدید شروع می‌شود و تا هاوینگ بعدی ادامه دارد. بررسی تاریخی چرخه‌های چهار ساله بیت کوین به ما نشان می‌دهد که پادشاه کریپتو به چرخه‌های خود بسیار وفادار بوده است و معمولا در طول هر چرخه رفتاری مشابه را ثبت می‌کند. همین مساله باعث شده است تا تحلیلگران پیش‌بینی بهتری از آینده بیت کوین ارائه دهند. بررسی داده‌های آنچین و احساسات بازار نشان می‌د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کی و کجا به سقف قیمت بیت کوین می‌رسیم؟ آیا رالی صعودی به زودی شروع می‌شود؟

هر چقدر که به تاریخ هاوینگ ۲۰۲۴ بیت کوین نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ افزایش پیدا می‌کند. در این مطلب ۵ تحلیل مختلف پیرامون سقف قیمت بیت کوین در رالی صعودی بعدی را بررسی می‌کنیم.

به گزارش والکس و به نقل از utoday، اکثر فعالان بازار ارزهای دیجیتال برای رویداد هاوینگ بیت کوین در ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لحظه‌شماری می‌کنند. اتفاقی که در طی آن عرضه بیت کوین محدود می‌شود و براساس همان قانون قدیمی عرضه و تقاضا، زمانی که عرضه محدود می‌شود اما تقاضا برای آن همچنان وجود دارد، قیمت رشد می‌کند.

هر چرخه بیت کوین با هاوینگ جدید شروع می‌شود و تا هاوینگ بعدی ادامه دارد. بررسی تاریخی چرخه‌های چهار ساله بیت کوین به ما نشان می‌دهد که پادشاه کریپتو به چرخه‌های خود بسیار وفادار بوده است و معمولا در طول هر چرخه رفتاری مشابه را ثبت می‌کند. همین مساله باعث شده است تا تحلیلگران پیش‌بینی بهتری از آینده بیت کوین ارائه دهند. بررسی داده‌های آنچین و احساسات بازار نشان می‌دهد که امیدها برای شروع حرکت صعودی افزایش پیدا کرده است. اگر قیمت ۱۵ هزار دلاری بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) را کف قیمت در نظر بگیریم، سقف قیمت بیت کوین کجاست؟

قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ به ۱۳۷ هزار دلار می‌رسد؟

به گفته اکانت تویتتری Washigorir که به تحلیل دنیای کریپتو مشغول است، قیمت بیت کوین چند ماه بعد از هاوینگ و در حوالی آگوست ۲۰۲۴ (مرداد ۱۴۰۳) احتمالا به ۱۳۷۰۰۰ دلار خواهد رسید. این تحلیلگر پیش‌بینی جسورانه خود را به دو روش مختلف و براساس داده‌های آنچین انجام داده است. اولین مورد نشانگر قیمت واقعی بیت کوین است. این متریک سرمایه واقعی بازار را بر عرضه فعلی (خط سبز) تقسیم می‌کند. او دو انحراف از قیمت واقعی را در نمودار خود گنجانده است؛ آبی که پایین‌ترین سطح بازار را نشان می‌دهد و قرمز که اوج را نشان می‌دهد.

news-bitcoin-halving-top-price-predictions
نمودار BTC/USD و پیش بینی اوج قیمت

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، روش دوم خطوط روند مورب (مشکی) است که پایین چرخه قبلی را به اوج چرخه بعدی متصل می‌کنند. اگرچه به نظر می‌رسد که خطوط از روند تاریخی پیروی می‌کنند اما این روش بسیار ذهنی به نظر می‌رسد. زاویه خط، که محل تلاقی آن با نمودار قیمت تحقق یافته را تعیین می‌کند، می‌تواند به روش‌های مختلفی انتخاب شود. نتیجه نهایی پیش‌بینی این تحلیلگر سقف قیمت ۱۳۷۰۰۰ دلاری برای بیت کوین است که احتمالا در اوایل آگوست ۲۰۲۴ (مرداد ۱۴۰۳) به دست می‌آید.

رالی بعدی بیت کوین قیمت را به ۲۰۰ هزار دلار می‌رساند؟

دومین پیش بینی اوج قیمت بیت کوین توسط اکانت توییتر sethfin انجام شده است. او در تحلیل خود هم برای قله‌های بازار (قرمز) و هم برای پایین‌ترین سطح بازار (سبز) از اندیکاتور چرخه پای (Pi Cycle) استفاده می‌کند. مهم‌تر از همه، نمودار او با روایت چرخه‌ای بیت‌کوین که توسط هر هاوینگ چهار ساله (خطوط سیاه) ایجاد می‌شود مطابقت دارد. قیمت بیت کوین معمولا ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از این هاوینگ به اوج چرخه بعدی می‌رسد.

news-bitcoin-halving-top-price-predictions
پیش بینی اوج قیمت بیت کوین در هاوینگ بعدی

این تحلیلگر روند بعدی شاخص‌های چرخه پای را پیش‌بینی می‌کند که به نظر می‌رسد در امتداد یک مسیر سینوسی صعودی حرکت می‌کنند. علاوه بر این، او دو قله قبلی را به هم متصل کرده و از امتداد خط روند تشکیل شده برای پیش‌بینی اوج قیمت بیت‌کوین استفاده کرده است. براساس این پیش‌بینی در پایان یک بازار صعودی، احتمالا بیت کوین در محدوده ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار قرار می‌گیرد. این یک افزایش قیمت حدود ۱۰ برابری نسبت به سطح فعلی قیمت بیت کوین است. این تحلیلگر در تفسیر نمودار خود تاکید می‌کند که احتمال چنین سناریویی به دلیل شباهت به فراکتال ۲۰۱۵ بوده و مستلزم عدم وجود یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی مانند کرونا در سال ۲۰۲۰ است.

سقف قیمت بیت کوین در رالی صعودی بعدی کجاست؟

اکانت CryptoYoddha در پلتفرم X نیز به پیش‌بینی سقف قیمت بیت کوین در رالی صعودی بعدی پرداخته است. او در نمودار خود سناریوی احتمالی قیمت بیت کوین در مراحل اولیه بازار صعودی را بررسی کرده است. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، او از یک کانال موازی طولانی مدت برای تحلیل خود استفاده می‌کند. محدوده بالایی که با رنگ قرمز مشخص شده است، قله‌های تاریخی و آینده را مشخص می‌کند و محدوده پایینی که با رنگ آبی مشخص شده است، کف‌های تاریخی و آینده را نشان می‌دهد. علاوه بر این، او در تحلیل خود از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای نیز استفاده کرده است.

news-bitcoin-halving-top-price-predictions
پیش بینی بیت کوین برای سال ۲۰۲۴

مهمترین بخش تجزیه و تحلیل این فعال بازار کریپتو شباهت فراکتال با چرخه قبلی است. برخلاف تحلیل‌گران قبلی، او معتقد است که در مرحله اول صعود که انتظار می‌رود حتی قبل از هاوینگ رخ دهد، قیمت بیت کوین سقف تاریخی خود را پس می‌گیرد. این تحلیلگر منطقه‌ای در حدود ۷۲ هزار تا ۷۴ هزار دلار در ناحیه کانال خاکستری را به عنوان هدف خود در نظر گرفته است. او معتقد است که بعد از این مرحله، براساس شباهت با چرخه‌های قبلی، قیمت بیت کوین یک اصلاح عمیق را تجربه خواهد کرد. پیش بینی نهایی اوج قیمت بیت کوین در تحلیل او خارج از نمودارهای منتشر شده باقی می‌ماند. با این حال منطقی است که براساس تحلیل‌های او، پیش بینی کنیم که احتمالا در نهایت قیمت به همان سقف ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

پیش بینی مدیرعامل بایننس از قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

موضوع قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ ۲۰۲۴ ذهن همه سرمایه‌گذاران و تریدرها را به خود مشغول کرده است. چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی بایننس نیز اخیرا به توضیح دیدگاه خود درباره سقف قیمت بیت کوین پرداخته است. او معتقد است که تا یک سال پس هاوینگ نباید منتظر رکوردشکنی قیمت بیت کوین باشیم. ژائو گفت که بعد از هاوینگ، بیت کوین فورا تحت تاثیر یک جهش قیمتی قرار نمی‌گیرد و این باعث نگرانی مردم می‌شود. در لینک زیر می‌توانید متن کامل اظهارنظر مدیرعامل صرافی بایننس را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی جسورانه‌ CZ از قیمت بیت کوین پس از هاوینگ

آیا قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟

آرتور هیز (Arthur Hayes) بنیان‌گذار صرافی بیتمکس (BitMEX) با نگاهی خوش‌بینانه پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین دو سال بعد از هاوینگ در محدوده ۷۵۰ هزار دلار تا یک میلیون دلار معامله خواهد شد. او معتقد است که افزایش بدهی دولت آمریکا، افزایش تورم، سیستم‌های بانکی ورشکسته و وقدامات فدرال رزرو از جمله مواردی هستید که می‌توانند جهش قیمتی بیت کوین را تسریع کنند. هیز توضیح می‌دهد که اقتصاد جهانی در آستانه ورود به یک بحران مالی عظیم است و همین مساله می‌تواند انفجار قیمتی در بیت کوین را رقم بزند و قیمت را به یک میلیون دلار برساند. در لینک زیر می‌توانید متن کامل صحبت‌های آرتور هیز را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: آرتور هیز: قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱ میلیون دلار برسد

در پایان باید این نکته را در نظر داشته باشیم که فارغ از اینکه قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ به چه سقفی می‌رسد، سال ۲۰۲۴ برای بازار ارزهای دیجیتال بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود. از اعلام‌نظر قطعی درباره صندوق‌های ETF بیت کوین تا هاوینگ و حتی انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده همگی مسائل مهمی هستند که می‌توانند روند بازار ارزهای دیجیتال را تغییر دهند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۵ / ۵. مجموع امتیازها: ۴

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها