تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :گام بزرگ بانک آلمانی برای پذیرش رمزارزها

  • کد خبر : 2629265
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
لورس :گام بزرگ بانک آلمانی برای پذیرش رمزارزها
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گام بزرگ بانک آلمانی برای پذیرش رمزارزها بزرگنمایی متن خبر رمزارزنیوز : گروه DWS، یک شرکت مدیریت دارایی بزرگ در آلمان با ۹۰۸میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، در حال آماده شدن برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است. طبق گزارش‌ها، این شرکت به دنبال معرفی صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) دارایی‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاران خرد است. این حرکت نشان‌دهنده همگرایی قابل‌توجه بازارهای مالی سنتی و فضای ارزهای دیجیتال است. مدیر ارشد سرمایه‌گذاری این شرکت، بیورن جش، به اختلاف نظرهای داخلی موجود در شرکت در رابطه با ارزش ذاتی ارزهای دیجیتال اذعان کرد. برخی معتقدند ارزهای دیجیتال ارزش ذاتی ندارد؛ درحالی‌که برخی دیگر، قیمت بالای بیت‌کوین در بازار را برجسته کرده و تاکید کردند که خریداران مایل به پرداخت ۳۵۰۰۰ دلار برای خرید بیت‌کوین هستند.
طبق گزارش‌ها، گروه DWS با هلدینگ دیجیتال گلکسی برای توسعه ETFهای رمزارزی برای بازار اروپا شریک شده است. علاوه بر این، صندوق فین‌تک آن‌، ماموریت خود را به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال گسترش داده است. این گروه به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دویچه بانک، بر ۸۵۹میلی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گام بزرگ بانک آلمانی برای پذیرش رمزارزها بزرگنمایی متن خبر رمزارزنیوز : گروه DWS، یک شرکت مدیریت دارایی بزرگ در آلمان با ۹۰۸میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، در حال آماده شدن برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است. طبق گزارش‌ها، این شرکت به دنبال معرفی صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) دارایی‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاران خرد است. این حرکت نشان‌دهنده همگرایی قابل‌توجه بازارهای مالی سنتی و فضای ارزهای دیجیتال است.

مدیر ارشد سرمایه‌گذاری این شرکت، بیورن جش، به اختلاف نظرهای داخلی موجود در شرکت در رابطه با ارزش ذاتی ارزهای دیجیتال اذعان کرد. برخی معتقدند ارزهای دیجیتال ارزش ذاتی ندارد؛ درحالی‌که برخی دیگر، قیمت بالای بیت‌کوین در بازار را برجسته کرده و تاکید کردند که خریداران مایل به پرداخت ۳۵۰۰۰ دلار برای خرید بیت‌کوین هستند.

طبق گزارش‌ها، گروه DWS با هلدینگ دیجیتال گلکسی برای توسعه ETFهای رمزارزی برای بازار اروپا شریک شده است. علاوه بر این، صندوق فین‌تک آن‌، ماموریت خود را به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال گسترش داده است. این گروه به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دویچه بانک، بر ۸۵۹میلیارد یورو (۹۰۸میلیارد دلار) دارایی نظارت دارد و در صورت ورود بخشی از این نقدینگی به بازار ارزهای دیجیتال، می‌توان انتظار افزایش قیمت‌ها را داشت.

این حرکت به سمت ETFهای ارزهای دیجیتال نشان‌دهنده گامی رو به جلو در پذیرش نهادی بازار ارزهای دیجیتال است؛ اما افراد بدبین به حوزه ارزهای دیجیتال چه در این شرکت و چه در صنعت مالی، چشم‌انداز بلندمدت این بازار را زیر سوال می‌برند. این دیدگاه به‌دلیل داده‌های تاریخی محدود، فقدان وثیقه و نبود چارچوب‌های اقتصادی مشخص یا حمایت بانک مرکزی از بازار ارزهای دیجیتال، است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها