تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :۲ نشانه برای بازگشت ریپل به روند صعودی!

  • کد خبر : 2611255
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
لورس :۲ نشانه برای بازگشت ریپل به روند صعودی!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهپس از یک دوره نزولی که باعث شد ارز دیجیتال ریپل (XRP) بسیاری از دستاوردهای خود را به دنبال پیروزی در دادگاه در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از دست بدهد، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند این رمزارز ممکن است به دنبال بازگشت مجدد باشد.
ریپل که در حال حاضر پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، به گزارش پلتفرم ۱۰۰eyes Crypto Scanner، یک واگرایی صعودی RSI (شاخص قدرت نسبی) را در نمودار ساعتی خود تجربه کرده است.
واگرایی صعودی RSI زمانی رخ می‌دهد که قیمت یک دارایی کاهش می‌یابد، در حالی که RSI افزایش پیدا می‌کند، که اغلب نشان‌دهنده پتانسیل حرکت قیمت به سمت بالا است.این واگرایی به عنوان بارقه امیدی برای سرمایه گذاران XRP است. برخی از معامله‌گران ممکن است این وضعیت را به عنوان یک سیگنال خرید قوی در نظر بگیرند، اما فراموش نکنید که احتیاط لازم است؛ چون به گفته برخی دیگر از فعالان بازار، چنین واگرایی‌هایی ممکن است گمراه‌کننده باشند. علاوه بر این، شرایط کلی بازار، و همچنین تحولات قانونی و نظارتی آتی، همچنان می‌توانند بر مسیر XRP تأثیر بگذارند…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پس از یک دوره نزولی که باعث شد ارز دیجیتال ریپل (XRP) بسیاری از دستاوردهای خود را به دنبال پیروزی در دادگاه در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از دست بدهد، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند این رمزارز ممکن است به دنبال بازگشت مجدد باشد.

ریپل که در حال حاضر پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، به گزارش پلتفرم ۱۰۰eyes Crypto Scanner، یک واگرایی صعودی RSI (شاخص قدرت نسبی) را در نمودار ساعتی خود تجربه کرده است.

واگرایی صعودی RSI زمانی رخ می‌دهد که قیمت یک دارایی کاهش می‌یابد، در حالی که RSI افزایش پیدا می‌کند، که اغلب نشان‌دهنده پتانسیل حرکت قیمت به سمت بالا است.xrp-shows-bullish-divergence-after-price-slumpاین واگرایی به عنوان بارقه امیدی برای سرمایه گذاران XRP است. برخی از معامله‌گران ممکن است این وضعیت را به عنوان یک سیگنال خرید قوی در نظر بگیرند، اما فراموش نکنید که احتیاط لازم است؛ چون به گفته برخی دیگر از فعالان بازار، چنین واگرایی‌هایی ممکن است گمراه‌کننده باشند. علاوه بر این، شرایط کلی بازار، و همچنین تحولات قانونی و نظارتی آتی، همچنان می‌توانند بر مسیر XRP تأثیر بگذارند.

بخوانید  تحلیل ریپل | بررسی قیمت XRP

در همین حال، تیم ریپل به تازگی فاش کرده که اصلاحیه دفترکل بازارساز خودکار XLS-30 که در سال ۲۰۲۲ پیشنهاد شده بود، اکنون برای رای‌گیری جامعه در شبکه اصلی در دسترس است. با توجه به توییت توسعه‌دهنده ریپل، XLS-30 پیشنهادی است که برای ایجاد یک پروتکل بازارساز خودکار (AMM) بومی مطرح شده و می‌تواند با افزودن امنیت پیشرفته و قابلیت‌های تجارت ساده به XRPL، آن را به انتخابی ایده‌آل برای کاربردهای مختلف در فضای دارایی‌های دیجیتال تبدیل کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۲ نشانه برای بازگشت ریپل به روند صعودی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها