تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3

لورس :۲۸۰۰۰ دلار یک سطح مهم برای بیت کوین

  • کد خبر : 2626917
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
لورس :۲۸۰۰۰ دلار یک سطح مهم برای بیت کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۲۸۰۰۰ دلار یک سطح مهم برای بیت کوین اخبارارز رمزپایهبیت کوین توسط حسام شایق آخرین به روز رسانی ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳ ۰ ۸۸ اشتراک نوسانات اخیر بیت کوین توجه زیادی را به سطح ۲۸۰۰۰ دلار جلب کرده و تحلیلگران و معامله گران این سطح کلیدی را به دقت زیر نظر دارند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین
یان المان (Yann Allemann)، یکی از بنیانگذاران شرکت گلس‌نود، در پستی در پلتفرم ایکس بر اهمیت سطح ۲۸۰۰۰ دلار در درک پویایی بازار و احساسات سرمایه گذار تاکید کرد.
چرا این سطح مهم است؟ پس از انتشار خبر تایید ETF اسپات، قیمت بیت‌کوین خیلی سریع به سطح ۳۰۰۰۰ دلار افزایش یافت. اما بعد از تکذیب این خبر، قیمت این ارز به منطقه ۲۸۰۰۰ دلار برگشت.
طبق داده های کوین تلگراف مارکتس کپ و تریدینگ ویو، قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود سطح ۲۸۵۰۰ دلار نوسان می کند که هنوز ۶ درصد بالاتر از سطح روز دوشنبه است.
از نظر المان و هاپل، بیت کوین اکنون در یک سطح حساس و تعیین کننده قرار د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۲۸۰۰۰ دلار یک سطح مهم برای بیت کوین اخبارارز رمزپایهبیت کوین توسط حسام شایق ۰ ۸۸ اشتراک

نوسانات اخیر بیت کوین توجه زیادی را به سطح ۲۸۰۰۰ دلار جلب کرده و تحلیلگران و معامله گران این سطح کلیدی را به دقت زیر نظر دارند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

یان المان (Yann Allemann)، یکی از بنیانگذاران شرکت گلس‌نود، در پستی در پلتفرم ایکس بر اهمیت سطح ۲۸۰۰۰ دلار در درک پویایی بازار و احساسات سرمایه گذار تاکید کرد.

چرا این سطح مهم است؟

پس از انتشار خبر تایید ETF اسپات، قیمت بیت‌کوین خیلی سریع به سطح ۳۰۰۰۰ دلار افزایش یافت. اما بعد از تکذیب این خبر، قیمت این ارز به منطقه ۲۸۰۰۰ دلار برگشت.

طبق داده های کوین تلگراف مارکتس کپ و تریدینگ ویو، قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود سطح ۲۸۵۰۰ دلار نوسان می کند که هنوز ۶ درصد بالاتر از سطح روز دوشنبه است.

از نظر المان و هاپل، بیت کوین اکنون در یک سطح حساس و تعیین کننده قرار دارد. توانایی بیت کوین در شکست سطح ۲۸۰۰۰ دلار و حفظ قیمت در بالای آن بر کل بازار ارز رمزنگاری تاثیر می گذارد.

بیت کوین برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۱ از سطح ۲۸۰۰۰ دلار عبور کرد و از آن زمان تاکنون به یک سطح مهم تبدیل شده و حجم معاملات در حدود این سطح بسیار زیاد است، چون خریداران و فروشندگان با هم مبارزه می کنند تا کنترل حرکت بلند مدت را به دست بگیرند.

داده های DecenTrader تایید می کنند که علیرغم نوسانات اخیر بیت‌کوین، ۲۸۰۰۰ دلار در منطقه ای بین موقعیت های لانگ و شورت بسیار زیاد با اهرم های متفاوت قرار دارد.
موقعیت خرید (long) یا فروش (short) چیست؟ چگونه می توان از آنها استفاده کرد؟

در ابتدای روز گذشته قیمت در بازار آتی به این سطح حیاتی رسید، اما در بازار اسپات قیمت تا سطح ۲۷۹۸۰ دلار کاهش یافت. به گفته المان و هاپل، سطح ۲۸۰۰۰ دلار فقط یک عدد نیست. حرکات سریع قیمت و این سطح، احساسات سرمایه گذاران و پویایی بازار را نشان می دهند. سرمایه گذاران و معامله گران باید مراقب این سطح مهم باشند.

پیش بینی قیمت بیت‌ کوین تا هاوینگ

به گزارش کوین تلگراف، پیش بینی ها در مورد قیمت بیت‌کوین قبل و بعد از هاوینگ آن در آوریل ۲۰۲۴ به طور قابل توجهی متفاوت هستند.
هاوینگ بیت کوین چیست و چه تاثیری بر قیمت بیت کوین خواهد داشت؟

فیلب‌فیلب، از بنیانگذاران DecenTrader، در مصاحبه ای در ماه سپتامبر به افزایش قیمت بیت‌کوین در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ اشاره کرد و گفت که احتمالا تا هاوینگ به سطح ۴۶۰۰۰ دلار خواهد رسید.

هاوینگ بیت کوین

با این حال، برخی از معامله گران معروف بازار همچنان ریسک گریز هستند. کریپتو تونی و چند معامله گر دیگر پیش بینی می کنند که قیمت قبل از هاوینگ تا سطح ۲۰۰۰۰ دلار کاهش خواهد یافت. کریپتو تونی اذعان داشته که نظرش نزولی است، مگر این که بیت کوین سطح مقاومت ۲۸۵۰۰ را به حمایت تبدیل کند.

منبع Cointelegraph ETF بیت کوینسطح حمایتسطح مقاومتشرکت گلس نودنوسانات قیمتهاوینگ بیت کوین ۰ ۸۸ اشتراک حسام شایق

مقاله قبلی

چرا بازار کریپتو امروز رو به رشد است؟

مقاله بعدی

برداشت از صرافی ارز دیجیتال بایننس در طی ۲۴ ساعت به ۱٫۴ میلیارد دلار رسید

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها