تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
2

لورس :تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین، دوج کوین و کاردانو (۸ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر : 2640606
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
لورس :تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین، دوج کوین و کاردانو (۸ خرداد ۱۴۰۳)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌ها بعد از تایید ETFهای اسپات اتریوم رشد کردند اما اخیراً با فشار فروش جدیدی مواجه شدند و حالا در تلاش هستند روند بعدی خود را پیدا کنند.
خلاصه تحلیل رفتار قیمت تون کوین و کاردانو، تعادل عرضه و تقاضا بین خریداران و فروشندگان این رمزارز را نشان می‌دهد. تحلیل تکنیکال دوج کوین نشان می‌دهد که شانس افزایش قیمت DOGE و عبور از ۰.۱۸ دلار همچنان باقی است. به گزارش کوین تلگراف، همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، آلت کوین‌های بزرگ بازار نیز در رنج محدود خود در حال نوسان هستند. با این حال تحلیلگران به ادامه روند صعودی آن‌ها و آغاز فصل جدیدی از آلت سیزن امیدوار هستند.
تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین در چند روز گذشته قیمت تون کوین نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، قیمت ۶.۳۶ دلار) در حال نوسان بوده است که نشان می‌دهد بین عرضه و تقاضای آن تعادل نسبی برقرار است.
نمودار روزانه قیمت تون کوین اگر قیمت تون کوین به بالای ۶.۷۵ دلار برسد، نشان می‌دهد فشار خرید آن بیشتر از فشار فروش است. پس از آن جفت TON می‌تواند به سمت محدوده ۷.۶۷ دلار حرکت کند. با این حال می‌توان انتظار داشت که فشار فروش آن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌ها بعد از تایید ETFهای اسپات اتریوم رشد کردند اما اخیراً با فشار فروش جدیدی مواجه شدند و حالا در تلاش هستند روند بعدی خود را پیدا کنند.

خلاصه تحلیل

  • رفتار قیمت تون کوین و کاردانو، تعادل عرضه و تقاضا بین خریداران و فروشندگان این رمزارز را نشان می‌دهد.
  • تحلیل تکنیکال دوج کوین نشان می‌دهد که شانس افزایش قیمت DOGE و عبور از ۰.۱۸ دلار همچنان باقی است.

به گزارش کوین تلگراف، همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، آلت کوین‌های بزرگ بازار نیز در رنج محدود خود در حال نوسان هستند. با این حال تحلیلگران به ادامه روند صعودی آن‌ها و آغاز فصل جدیدی از آلت سیزن امیدوار هستند.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین

در چند روز گذشته قیمت تون کوین نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، قیمت ۶.۳۶ دلار) در حال نوسان بوده است که نشان می‌دهد بین عرضه و تقاضای آن تعادل نسبی برقرار است.

نمودار روزانه قیمت تون کوین

اگر قیمت تون کوین به بالای ۶.۷۵ دلار برسد، نشان می‌دهد فشار خرید آن بیشتر از فشار فروش است. پس از آن جفت TON می‌تواند به سمت محدوده ۷.۶۷ دلار حرکت کند. با این حال می‌توان انتظار داشت که فشار فروش آن در این محدوده افزایش یابد.

از سوی دیگر کاهش و تثبیت تون کوین زیر محدوده ۶ دلار نشان می‌دهد که فشار فروش آن بیشتر از فشار خرید است. این موضوع می‌تواند راه را برای حرکت به سمت ۵.۵ دلار و پس از آن به سمت ۴.۷۲ دلار باز کند. با این حال بازگشت قیمت از این سطح نشان می‌دهد که تون کوین برای مدت بیشتری در رنج فعلی‌اش می‌ماند.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

نوسان قیمت دوج کوین در نزدیکی سطح ۰.۱۷ دلار در روزهای اخیر نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضای آن است.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین
نمودار روزانه قیمت دوج کوین

شیب رو به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۱۶ دلار) و قرار داشتن اندیکاتور RSI در بالای عدد ۵۸ به معنای این است که افزایش قیمت دوج کوین با کم‌ترین مقاومت همراه خواهد بود. اگر خریداران بتوانند قیمت DOGE را بالای ۰.۱۷ دلار نگه دارند، شانس شکسته شدن مقاومت ۰.۱۸ دلاری بیشتر خواهد شد. در این صورت DOGE می‌تواند به سمت محدوده ۰.۲۱ دلار حرکت کند.

از طرف دیگر کاهش قیمت دوج کوین به زیر میانگین‌های متحرک نشان می‌دهد که فشار فروش آن در سطوح بالاتر رشد می‌کند. از این رو احتمال کاهش قیمت دوج کوین تا محدوده ۰.۱۴ دلار و تداوم نوسانات آن در محدوده فعلی وجود دارد.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

روند قیمت کاردانو در چند روز گذشته یک مثلث متقارن را تشکیل داده که نشان می‌دهد عرضه و تقاضای آن متعادل شده است.

نمودار روزانه قیمت کاردانو
نمودار روزانه قیمت کاردانو

فروشندگان تلاش می‌کنند که قیمت کاردانو را به زیر خط حمایت آن برسانند و اگر موفق به انجام این کار شوند سیگنال نزولی ADA صادر می‌شود. پس از آن ADA ممکن است تا حمایت ۰.۳۵ دلاری کاهش یابد.

برعکس اگر قیمت کاردانو از این سطح یا بعد از رسیدن به خط حمایت خود رشد کند، نشان می‌دهد که این آلت کوین برای مدت طولانی‌تری در الگوی مثلث متقارن خود نوسان می‌کند. شکسته شدن مقاومت الگوی مذکور و تثبیت در بالای آن نیز نشان می‌دهد فشار خرید کاردانو بیشتر از فشار فروش آن است. پس از آن کاردانو می‌تواند به سمت محدوده ۰.۶۲ دلار حرکت کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین، دوج کوین و کاردانو (۸ خرداد ۱۴۰۳) اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2640606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها