تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

لورس :تراکنش های بیت کوین به ۲۵ میلیارد دلار رسید

  • کد خبر : 2640878
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
لورس :تراکنش های بیت کوین به ۲۵ میلیارد دلار رسید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تراکنش های بیت کوین به ۲۵ میلیارد دلار رسید بیت کوینقیمت توسط آندیا احمدی آخرین به روز رسانی ۳ ژوئن ۲۰۲۴ ۰ ۳۹ اشتراک دارندگان بیت کوین در ۱۸ مه بیش از ۳۶۷هزار بیت کوین به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد دلار جابه جا کردند که بالاترین میزان ارزش تراکنش های بیت کوین را در سال ثبت کرد.
ارزش تراکنش درون زنجیره ای بیت کوین به کل ارزش تخمینی تراکنش ها در بلاک چین اشاره دارد. این معیار به معامله گران کمک می کند تا روندهای بیت کوین ( BTC ) را درک کنند و در مورد موقعیت های آن تصمیم بگیرند.
ارزش تراکنش بیت کوین سالانه به بالاترین حد خود می رسد دارندگان بیت کوین حدود ۳۶۷هزار بیت کوین در بلاک چین در ۲۸ می جابجا کردند. این بیشترین تعداد بیت کوین جابجا شده از ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ است، زمانی که بیش از ۵۱۹هزار بیت کوین جابجا شد.
در آن زمان، قیمت بیت کوین در حدود ۲۶۵۰۰ دلار بود که ارزش دلاری معاملات را نزدیک به ۱۴ میلیارد دلار نشان می داد.
ارزش معاملاتی تخمینی برای بیت ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تراکنش های بیت کوین به ۲۵ میلیارد دلار رسید بیت کوینقیمت توسط آندیا احمدی ۰ ۳۹ اشتراک

دارندگان بیت کوین در ۱۸ مه بیش از ۳۶۷هزار بیت کوین به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد دلار جابه جا کردند که بالاترین میزان ارزش تراکنش های بیت کوین را در سال ثبت کرد.

ارزش تراکنش درون زنجیره ای بیت کوین به کل ارزش تخمینی تراکنش ها در بلاک چین اشاره دارد. این معیار به معامله گران کمک می کند تا روندهای بیت کوین ( BTC ) را درک کنند و در مورد موقعیت های آن تصمیم بگیرند.

ارزش تراکنش بیت کوین سالانه به بالاترین حد خود می رسد

دارندگان بیت کوین حدود ۳۶۷هزار بیت کوین در بلاک چین در ۲۸ می جابجا کردند. این بیشترین تعداد بیت کوین جابجا شده از ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ است، زمانی که بیش از ۵۱۹هزار بیت کوین جابجا شد.

در آن زمان، قیمت بیت کوین در حدود ۲۶۵۰۰ دلار بود که ارزش دلاری معاملات را نزدیک به ۱۴ میلیارد دلار نشان می داد.

ارزش معاملاتی تخمینی برای بیت کوین منبع: Blockchain.com

در حالی که تعداد بیت کوین جابجا شده در ۲۸ می به میزان قابل توجهی کمتر بود، قیمت بیت کوین حدود ۶۹۳۷۴ بود که ارزش کل معاملات را حدود ۲۵٫۵ میلیارد دلار می کرد.

تعداد تراکنش های بیت کوین

با وجود اینکه ارزش معاملات به بالاترین حد سالانه رسیده است، تعداد معاملات نسبتاً نرمال باقی مانده است. در ۲۸ می، ردیاب تراکنش بیت کوین YCharts در مجموع ۵۹۶۷۹۰ تراکنش در بیت کوین را ثبت کرد.

تعداد معاملات نسبت به ۲۶ و ۲۹ مه که به ترتیب بالغ بر ۸۵۰ هزار و ۷۰۰ هزار تراکنش بوده، متوسط ​​ظاهر شد.

به غیر از تعداد تراکنش ها، حجم معاملات بیت کوین نیز چیز غیرعادی را نشان نداد. در ۲۸ می، Blockchain.com حجم ۲۰۰ میلیون دلاری را برای تراکنش های بیت کوین در صرافی های رمزنگاری نشان داد.

آیا بیت کوین می تواند به ۱۳۰هزار دلار برسد؟

در همین حال، پیتر برانت، تحلیلگر معاملات، پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند تا سال ۲۰۲۵ به ۱۳۰۰۰۰ دلار برسد. . در ۲ ژوئن، برانت گفت که روند صعودی بیت کوین الگوهای مشابه چرخه های قبلی پس از هاوینگ را نشان می دهد.

به گفته این معامله‌گر ارز دیجیتال، اگر از مسیر دوره‌های قبلی پیروی کند، این دارایی می‌تواند تا آگوست یا سپتامبر ۲۰۲۵ به حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار دلار برسد.

برانت ادعا کرد که از نظر تاریخی، تاریخ هاوینگ بیت کوین تقریباً در میانه آغاز و دوره اوج بازارهای صعودی بوده است. به گفته این تحلیلگر، آخرین بازار صعودی ۱۶ ماه قبل از هاوینگ سال ۲۰۲۰ آغاز شد و ۱۸ ماه پس از آن به پایان رسید.

منبع cointelegraph ۰ ۳۹ اشتراک آندیا احمدی

مقاله قبلی

شرکت بیت‌مین آنتماینر L9 را به بازار عرضه می‌کند

مقاله بعدی

بررسی عوامل موثر بر رشد ۳۰۰ درصدی نات کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2640878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها