تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

لورس :معرفی کامل نوشهر + مزایای خرید ویلا در این شهر

  • کد خبر : 2596149
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
لورس :معرفی کامل نوشهر + مزایای خرید ویلا در این شهر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :شهر نوشهر در کجا قرار دارد؟ چقدر با این شهر زیبای ساحلی آشنایی دارید؟ قیمت خرید ویلا و زمین در شمال چقدر است؟ آیا سرمایه‌گذاری برای خرید ویلا در این شهر مقرون به صرفه است؟ بیشتر مردم برای دور بودن از هیاهوی زندگی امروزی و بدست آوردن لحظه‌ای […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شهر نوشهر در کجا قرار دارد؟ چقدر با این شهر زیبای ساحلی آشنایی دارید؟ قیمت خرید ویلا و زمین در شمال چقدر است؟ آیا سرمایه‌گذاری برای خرید ویلا در این شهر مقرون به صرفه است؟ بیشتر مردم برای دور بودن از هیاهوی زندگی امروزی و بدست آوردن لحظه‌ای آرامش، سفر به شهر‌های شمالی کشور را برای تعطیلات انتخاب می‌کنند. این شهر‌ها به دلیل موقعیت جغرافیایی، قرار گرفتن در کنار ساحل دریای خزر و وجود جنگل‌های بکر رشته کوه البرز، موقعیت عالی برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک را فراهم کرده­اند. در این مقاله از mhmelk با شهر ساحلی نوشهر آشنا می‌شویم. همچنین به بررسی شرایط سرمایه‌گذاری و مکان‌های تفریحی و توریستی آن می‌پردازیم. به طوری که با اطلاعات کافی، برای خرید ویلا نوشهر و آپارتمان در این منطقه، تصمیم‌گیری کنید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بخوانید  تأثیر افت قیمت بیت‌کوین بر سقوط شیبا در بازار!

 

نوشهر کجاست؟

یکی از شهر‌های مازندران است که در غرب این استان قرار دارد. مردم این شهر به زبان مازندرانی با گویش کجوری صحبت می‌کنند. این منطقه، یکی از بنادر مهم اقتصادی و تجاری در کشور محسوب می‌شود. همچنین دارای دو بخش و چهار روستا است. طبق آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵ نزدیک به پنجاه هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند.

این شهر ساحلی با راه‌های اصلی و مهم مثل جاده کندوان، حدود ۱۰ کیلومتر و با جاده هراز، ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد. به همین دلیل دسترسی آسان و راحتی را به شهر تهران فراهم می‌کند. مساحت کلی شهرستان ۱۷۱۸ کیلومتر مربع است. همچنین دارای سه ارتباط زمینی، هوایی و دریایی است، از این جهت مهم‌ترین شهر غرب مازندران به شمار می‌رود.

 

مزایای خرید ویلا در شهر نوشهر چیست؟

این شهرستان دارای محله‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک است. این شهر دارای ویلا‌های متنوع ساحلی و جنگلی در دامنه کوه‌ها با قیمت‌های مناسب است. شما می‌توانید متناسب با بودجه خود، یکی از این موقعیت‌ها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. این شهر در بیشتر مناطق خود به صورت همزمان به ساحل دریا و جنگل نزدیک است. به همین دلیل زیباترین مناظر را در شمال به خود اختصاص داده است.

بخوانید  مرحله سوم ایردراپ اپتیمیسم (Optimism) آغاز شد

همچنین با حجم ترافیک کم و شلوغی کمتر نسبت به شهر‌های چالوس، متل قو و رامسر دارای محیط ساکت و آرام برای لذت بردن از طبیعت است. برای خرید ویلا و آپارتمان ساحلی یا جنگلی با شماره­های سایت تماس بگیرید. در ادامه به بررسی مزایای سرمایه‌گذاری در این شهر می‌پردازیم.

 

نزدیک بودن به شهر تهران

این منطقه از مسیر‌های جاده چالوس و جاده هراز به پایتخت بسیار نزدیک است. دسترسی سریع به امکانات پایتخت در سریع‌ترین زمان از مهمترین ویژگی‌های این شهر برای سرمایه‌گذاری است.

 

رشد اقتصادی با وجود بندر

این بندر یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بنادر اقتصادی ایران است. به واسطه بندرگاه، در شهر رونق اقتصادی بالایی شکل گرفته است. در نتیجه سالانه حجم زیادی از مبادلات و جریان‌های اقتصادی در این منطقه رخ می‌دهد. سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در این شهر روی کیفیت زندگی شما تأثیرگذار خواهد بود.

 

راه‌های ارتباطی متنوع

به عنوان مهمترین شهر استان مازندران دارای راه‌های ارتباطی متنوع مانند راه زمینی، هوایی و دریایی است. با این وجود سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر به این شهر برای خرید ویلا و آپارتمان می‌آیند.

بخوانید  لیست‌شدن ۶ رمز ارز جدید در صرافی تبدیل

نوشهر

تنوع ویلا‌های ساحلی و جنگلی

آب و هوای متنوع و دسترسی آسان به دریای زیبای خزر و جنگل‌های کوهستانی این شهر، باعث شده تا حق انتخاب‌های متنوعی برای خرید واحد‌های مسکونی ساحلی یا جنگلی داشته باشید. برای اطلاع از انواع ویلا‌های ساحلی و جنگلی و شرایط فروش آن‌ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

وجود فرودگاه در شهر

مسیر هوایی و مسافرت با هواپیما از سریع‌ترین و بهترین راه‌های سفر کردن است. این فرودگاه در طول هفته پرواز به تهران و سایر نقاط کشور دارد. بنابراین می‌توانید هر زمان که خواستید به این شهر زیبای ساحلی بیاید.

 

جاذبه‌های گردشگری و توریستی فراوان

از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به تالاب ارواح، پارک جنگلی سیسنگان، آبشار چلندر، روستای حیرت، روستای کندلوس، دیو چشمه، دریاچه فراخین، دریاچه خضر نبی و آبشار زانوس اشاره کرد. به راحتی و با طی مسافت‌های کوتاه امکان سفر به این مناطق را دارید.

نوشهر

سؤالات متداول

قیمت خرید و فروش ویلا و زمین در شهر نوشهر چقدر است؟

قیمت ویلا با توجه به محل ویلا، متراژ، مساحت بنا و امکانات رفاهی و تفریحی تعیین می‌شود. تنوع ویلا و آپارتمان در این منطقه، گزینه‌های بسیاری را برای سرمایه‌گذاری با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دریافت قیمت روز خرید ویلا سیسنگان ، خرید ویلای جنگلی و ساحلی خرید زمین نوشهر ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بخوانید  تعمیر موبایل شیائومی

 

شهر نوشهر کجاست؟

این منطقه ساحلی و زیبا، در غرب استان مازندران قرار دارد.

 

چرا شهر نوشهر برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا مناسب است؟

موقعیت جغرافیایی، ساحل زیبا و جنگل‌های انبوه و سرسبز، مناطق گردشگری، تفریحی و توریستی بسیار از دلایل محبوبیت این شهر ساحلی برای سرمایه‌گذاری است. برای اطلاع از شرایط خرید ویلا و زمین در نوشهر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

جاذبه‌های گردشگری شهر نوشهر کدام است؟

پارک جنگلی سیسنگان، رودخانه و پل خیرود، آبشار چلندر، آبشار‌های دارنو، سد آویدر، غار‌های چلک و سواحل زیبای دریای خزر تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری و توریستی آن است.

 

سخن آخر

با توجه به موارد ذکر شده در متن مقاله، شهر نوشهر، یکی از شهر‌های مهم و توریستی استان مازندران است. خرید ویلا و زمین در این منطقه از گذشته مورد استقبال مردم بوده است. امروزه به دلیل آلودگی هوا در کلان شهر‌ها و فشار زندگی شهری، میزان تقاضا برای خرید ملک در این شهر افزایش پیدا کرده است. اگر تمایل به سرمایه‌گذاری یا خرید ملک با آینده عالی دارید، خرید ویلا و آپارتمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخوانید  تحلیل آنچین بیت کوین، مشاهده نمودار و آخرین تحلیل های آنچین BTC

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط سرمایه‌گذاری، با کارشناسان mhmelk تماس بگیرید. این مجموعه، با در اختیار داشتن افراد با تجربه و آشنا به منطقه مازندران، گزینه‌های مناسبی را برای خرید زمین و ویلا‌های ساحلی یا جنگلی خرید ویلا ونوش با شرایط ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. در این متن به بررسی شهر زیبای نوشهر پرداختیم. نظرات خودتان را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید. ‌امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما در تصمیم‌گیری بهتر برای خرید ویلا و آپارتمان در شمال کمک کند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596149

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها