تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

لورس :همه چیز در مورد ویزا کارت

  • کد خبر : 2597678
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

همه چیز در مورد ویزا کارت اگر تابه‌حال در فروشگاه‌های مجازی سراسر دنیا چرخی زده باشید می‌بینید که پس از انتخاب محصول در مرحله خریداری به قسمت پرداخت می‌رسید. این مرحله گزینه‌های متفاوتی مانند مستر کارت یا Visa کارت را دارد. بنابراین می‌توانید کارت ویزا را انتخاب کرده و پرداخت ارزی خود را به‌راحتی انجام دهید. نکته این بین وجود دارد و آن‌هم عدم دسترسی افراد تحت تحریم مانند ایرانیان به حساب‌های بین‌المللی ارزی است. با ارائه شدن ویزا کارت مجازی یک راه مستقیم و مطمئن بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی پیش روی ایرانیان قرار گرفت. افراد می‌توانند با تهیه visa card مجازی به‌راحتی از فروشگاه‌های معتبر سراسر دنیا مانند والمارت یا آمازون خرید کنند.
ویزا کارت چه ماهیتی دارد؟ در واقع کارت ویزا مجموعه‌ای از کارت‌هاست که برای ارائه خدمات به کاربران خود آماده شده است و شامل کارت‌های اعتباری، نقدی و پیش‌پرداخت است. این کارت‌ها به شما امکان انجام تراکنش در سراسر دنیا را می‌دهد همچنین می‌توانید از طریق آن به دیگر کشورها پول ارسال یا از آن‌ها دریافت کنید. کارت‌های ویزا توسط یک شرکت مالی در آمریکا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

همه چیز در مورد ویزا کارت

اگر تابه‌حال در فروشگاه‌های مجازی سراسر دنیا چرخی زده باشید می‌بینید که پس از انتخاب محصول در مرحله خریداری به قسمت پرداخت می‌رسید. این مرحله گزینه‌های متفاوتی مانند مستر کارت یا Visa کارت را دارد. بنابراین می‌توانید کارت ویزا را انتخاب کرده و پرداخت ارزی خود را به‌راحتی انجام دهید. نکته این بین وجود دارد و آن‌هم عدم دسترسی افراد تحت تحریم مانند ایرانیان به حساب‌های بین‌المللی ارزی است. با ارائه شدن ویزا کارت مجازی یک راه مستقیم و مطمئن بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی پیش روی ایرانیان قرار گرفت. افراد می‌توانند با تهیه visa card مجازی به‌راحتی از فروشگاه‌های معتبر سراسر دنیا مانند والمارت یا آمازون خرید کنند.

بخوانید  روش استخراج ترون با گوشی

ویزا کارت چه ماهیتی دارد؟

در واقع کارت ویزا مجموعه‌ای از کارت‌هاست که برای ارائه خدمات به کاربران خود آماده شده است و شامل کارت‌های اعتباری، نقدی و پیش‌پرداخت است. این کارت‌ها به شما امکان انجام تراکنش در سراسر دنیا را می‌دهد همچنین می‌توانید از طریق آن به دیگر کشورها پول ارسال یا از آن‌ها دریافت کنید. کارت‌های ویزا توسط یک شرکت مالی در آمریکا ارائه می‌شوند و دفتر مرکزی آن‌ها نیز در کالیفرنیا واقع شده است. ارائه انواع تسهیلات مالی در سرتاسر دنیا بر عهده همین شرکت است.

این کارت‌ها به شما امکان خرید از تمام فروشگاه‌های مجازی و غیرمجازی معتبر دنیا را می‌دهد و می‌توانید از آن‌ها برای سپرده پس‌انداز، انتقال وجه و برداشت وجه استفاده کنید. استفاده از این کارت‌های بین‌المللی کاربردها مزایای بی‌شماری دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تاریخچه ویزا کارت

در گذشته بانک مرکزی آمریکا، امریکارت را به بازار ارائه می‌کرد که پیشینه زیادی در این زمینه دارد اما در اکتبر سال ۲۰۰۷ بانک مرکزی آمریکا نظر خود را تغییر داد. این برند در این سال با نام جدید خود تحت عنوان visa card شروع به فعالیت کرد. این کارت هم‌اکنون تبدیل به یک سیستم پرداخت جهانی شده و دولت‌ها، مشتریان و مؤسسات مالی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا از طریق آن باهم در ارتباط‌اند.

بخوانید  نوبیتکس پرفکت مانی

در سال ۲۰۱۶ سازمان تجارت جهانی چین فشارهایی به شرکت‌های بین‌المللی وارد کردند و این شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات که visa کارت نیز جزئشان بود وارد بازار چین شدند.

انواع Visa کارت

باید بدانید که ویزا کارت‌ها به‌صورت فیزیکی و مجازی ارائه می‌شوند و هرکدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند:

Visa card های فیزیکی

این نوع کارت مانند دیگر کارت‌های بانکی به افراد ارائه می‌شود و به حساب اصلی آن‌ها متصل می‌شود و امکان انجام تراکنش، خرید، دریافت وجه نقد از خودپرداز را دارد. با استفاده از کارت‌های فیزیکی می‌توان از تخفیف‌های ویژه و دیگر مزایای آن بهره‌مند شد. یک کاربرد پراهمیت دیگر کارت‌های مجازی تبدیل موجودی حساب به انواع ارزهای دیگر است.

Visa card های مجازی

این نوع کارت را می‌توانید به‌صورت آنلاین دریافت کرده و از طریق آن، خریدهای خارجی و پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی را به‌راحتی انجام دهید. مشخصات این کارت به‌صورت مجازی ارائه می‌شود و توسط اطلاعات آن می‌توان در سایت‌های موردنظر تراکنش انجام داد.

بخوانید  بررسی انواع شبکه انتقال ارز دیجیتال | صفر تا صد

Visa کارت‌های اعتباری چه نوع کارتی هستند؟

به این کارت‌ها credit card هم می‌گویند و بر اساس اعتبار افراد فعال می‌شوند و برای اعتبارسنجی آن به سابقه درآمد فرد توجه بسیاری می‌شود. این نوع کارت‌ها انواع مختلفی دارند:کردیت کارت ویزا

ویزا کارت‌ کلاسیک

کارت کلاسیک ویزا یکی از محبوب‌ترین‌هاست که با هزینه پایین و امکانات کامل ارائه می‌شود، همچنین از طریق آن می‌توان برای پرداخت حضوری و خرید از وب‌سایت‌ها استفاده کرد.

Visa کارت گلد

کارت گلد دارای تمام خدمات کارت کلاسیک به‌علاوه امکان استفاده از خرید آفلاین است و می‌توان از آن حتی در زمانی که دستگاه کارت‌خوان به شبکه اتصال ندارد استفاده کرد. همچنین توسط آن می‌توان ماشین اجاره کرد و سقف برداشت وجه نقد روزانه آن پنج هزار دلار و سقف کارت کشیدن نامحدود است.

ویزا کارت پلاتینیوم

بالاترین نوع این کارت است و تمام ویژگی‌های دیگر کارت‌ها را دارد بعلاوه مزایایی مانند استفاده از لانژهای فرودگاهی. برداشت وجه از این کارت نامحدود و دارای تخفیف‌های خاص شبکه ویزا در فروشگاه‌های بین‌المللی و لانژهای فرودگاهی است.

بخوانید  استیکینگ ترون چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم؟

مزایای ویزا کارت چیست؟

visa card مزایای بسیاری دارد و در سراسر جهان افراد زیادی طرفدار این کارت‌ها هستند، از مزایای اصلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این کارت‌ها در بسیاری از کشورها قابل استفاده هستند، ازجمله کشورهای پرطرفدار می‌توان به فرانسه، چین، انگلیس، کانادا و غیره اشاره کرد.
  • مهم‌ترین مزیت این نوع کارت‌ها استفاده در دستگاه‌های کارت‌خوان اکثر کشورهای دنیاست و می‌توان با آن به‌راحتی خرید حضوری انجام داد.
  • دریافت وجه نقد در بیشتر کشورهای دنیا یکی دیگر مزایایی است با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز میسر می‌شود.
  • با داشتن visa کارت می‌توانید انواع محصولات یا خدمات را از سایت‌های خارجی مانند آمازون، والمارت و غیره انجام دهید.
  • انتقال پول به دیگر حساب‌های بین‌المللی از طریق این کارت امکان‌پذیر است.
  • پرداخت هزینه‌های انواع آزمون‌های بین‌المللی مانند تافل، آیلتس، دولینگو و غیره.
  • امکان اتصال آسان به کیف پول الکترونیکی پی پال.
  • انجام تراکنش برای دریافت نوبت سفارت کشورهای دیگر مانند انگلیس، آمریکا، کانادا و غیره.
بخوانید  راهنمای جامع کیف پول لجر نانو اس و اس پلاس

استفاده از ویزا کارت در ایران

اگر تا اینجای مقاله همراه ما بوده باشید احتمالاً به مزایای فوق‌العاده این کارت فکر کرده‌اید و برای داشتن آن تشویق شده‌اید. کشور ایران جز لیست کشورهای تحریمی در سراسر دنیاست و هیچ‌گونه خدمات از طرف visa card به ایرانیان ارائه نمی‌شود. همچنین به دلیل وجود این تحریم‌ها سیستم بانکداری ایران دیگر ارتباطی با اکثر کشورهای دنیا ندارد. افراد وقتی به هر دلیلی به کشورهای خارجی سفر می‌کنند مجبور هستند تا از وجه نقد استفاده کنند و همیشه برای چنج کردن پول ریالی به ارزهای دیگر دچار مشکل‌اند. از طرفی تجار و افرادی که با کشورهای خارجی کار می‌کنند هم به دلیل نداشتن ارتباط بانکی همیشه در چالش‌های فراوانی هستند.

نداشتن ارتباط‌های بانکی سبب می‌شود که با حمل پول نقد امنیت افراد در کشورهای خارجی به‌شدت پایین بیاید. حال باید بدانید تحریم‌های ایجادشده توسط کشورهای خارجی محدودیت جدی برای دریافت ویزا کارت ایرانیان به حساب نمی‌آید. درواقع روش‌هایی به وجود آمده و مردم می‌توانند از طریق سایت‌های واسطه این کارت را دریافت کنند. با دریافت کارت مجازی به‌راحتی می‌توانند مشکلات خود را مرتفع سازند و دیگر نگران تحریم‌ها نباشند. افرادی که سفر می‌کنند به‌راحتی می‌توانند از خدمات این کارت استفاده کنند و دیگر مشکل جابه‌جایی وجوه نقد یا چنج کردن پول را نداشته باشند.

بخوانید  نویسنده کتاب «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول»: افزایش ارزش دلار فرصتی برای خرید بیت کوین است

چگونه می‌توان ویزا کارت دریافت کرد؟

افرادی که شرایط مساعدی دارند و تحریم‌ها، آن‌ها را برای داشتن یک Visa card محدود نکرده است باید این شرایط را بدانند. ساخت حساب برای دریافت این کارت شرایط ویژه‌ای دارد و زمانی که برای آن صرف می‌شود تا به دست افراد برسد نیز طولانی‌تر است. این شرایط شامل موارد زیر است:

  • فرم‌های مربوطه و پر کردن آن‌ها
  • گرفتن عکس با سایز پاسپورتی
  • داشتن کپی تمام مدارک هویتی مانند پاسپورت و غیره
  • داشتن مدرک اقامتی مانند گواهینامه رانندگی، کارت اقامت، قبوض آب و برق و غیره
  • اظهارات بانکی

آیا کارت هدیه ویزا هم وجود دارد؟

همان‌طور که در کشور ایران هم دیده‌اید، بسیاری از بانک‌ها کارت‌هایی را ارائه می‌دهند که از آن می‌توانید برای دادن هدیه به عزیزان خود استفاده کنید. شرکت ویزا نیز این کارت‌های هدیه را ارائه می‌دهد که نوعی کارت پیش‌پرداخت است. این کارت‌ها در تمام نقطه‌های جهان که ویزا کارت استفاده شوند کارایی دارند و تمام ویژگی‌های مثبت آن را نیز شامل می‌شود.

بخوانید  کارینو سرویس نمایندگی اسنوا و سامسونگ در کرج

این کارت‌ها با وجوه خاصی ارائه می‌شوند و افراد می‌توانند با سفارش مبالغ متفاوت آن‌ها را دریافت کنند و به دیگران هدیه دهند. از این کارت می‌توان برای خریدهای متعدد استفاده کرد و با هر بار انجام تراکنش مبلغ به حالت خودکار از موجودی کارت کسر می‌شود.

کارت هدیه ویزا دردسر خاصی ندارد و با انتخاب مبلغ موردنظر و پرداخت آن به‌صورت فیزیکی از طریق پست یا به‌صورت مجازی از طریق ایمیل به دست افراد می‌رسد. از این کارت هدیه می‌توان برای خریدهای مجازی فروشگاه‌های معتبر سراسر جهان مانند ای بی، والمارت، آمازون و غیره استفاده کرد. از طرفی دیگر می‌توان بدون تماس با کیف پول‌های دیجیتال مانندهای گوگل پی، سامسونگ پی، اپل پی پرداختی‌های خود را انجام داد.

کارت هدیه ویزا دارای چه ویژگی‌هایی است؟

این کارت هدیه ویژگی‌های کاربردی بسیار مهمی دارد که اکثراً برای افراد ایرانی بسیار مناسب است، این ویژگی‌ها شامل:

  • این کارت همیشه در اختیار مشتری است و افراد می‌توانند از آن برای خرید هر چیزی که نیاز دارند به‌راحتی اقدام کنند.
  • کارت هدیه ویزا دارای امنیت بسیار بالایی است و درصورتی‌که گم شود یا از فرد دزدیده شود قابل تعویض است.
  • استفاده از این کارت بسیار آسان و سهولت خرید توسط آن یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته آن است.
  • کارت هدیه ویزا در همه مکان‌هایی که کارت اصلی پذیرفته می‌شود، قابلیت استفاده دارند.
بخوانید  آیا استیبل کوین ها نظام بانکداری را ایمن می کنند؟

ویزا کارت برای همه!

در این مقاله درخصوص چیستی ویزا کارت صحبت کردیم و دیدیم چه مزایا و کاربردهایی در سراسر دنیا دارند و علاوه بر آن انواع Visa کارت‌های مجازی، فیزیکی و اعتباری را نیز بررسی کردیم. این نوع کارت‌ها در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند اما کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها از استفاده این کارت‌ها محروم‌اند. مستر کارت مجازی نیز مانند Visa کارت در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد اما با Visa کارت متفاوت است. نحوه استفاده از ویزا کارت مجازی نیز برای کاربران بسیار راحت است و به همین دلیل بسیاری از افراد برای خریدهای خود از آن استفاده می‌کنند. افراد ایرانی می‌توانند برای تهیه این کارت سری به سایت واسطه و معتبر والکس بزنند.

سؤالات متداول

آیا امکان استفاده از Visa کارت در سایت‌های خارجی دیگر با ارزهای متفاوت وجود دارد؟

بله موجودی این کارت می‌تواند به ارزهای دیگر تبدیل شود.

چگونه ایرانیان به ویزا کارت دسترسی پیدا کنند؟

بخوانید  OpenSea چیست؟

به‌طورکلی به دلیل وجود تحریم‌ها تنها دسترسی کاربران به این کارت‌ها از طریق خرید Visa کارت‌های مجازی امکان‌پذیر است.

افراد ایرانی این کارت را از کجا باید تهیه کنند؟

افراد ایرانی امکان تهیه مستقیم را ندارند و تنها از طریق سایت‌های واسطه امکان خرید کارت مجازی را دارند.

برچسب هاویزا کارت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها