تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آیا شایعه فروش بیت‌کوین توسط بایننس برای نجات BNB واقعیت دارد؟

  • کد خبر : 2603251
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
لورس :آیا شایعه فروش بیت‌کوین توسط بایننس برای نجات BNB واقعیت دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهمدیرعامل بایننس چنگ‌پنگ ژائو به ادعاهایی مبنی بر اینکه این صرافی در حال فروش دارایی‌های بیت کوین برای حمایت از قیمت رمزارز بومی خود، بایننس کوین (BNB) است، پاسخ داد. این اتهامات به دلیل نگرانی در مورد یک وام گرفته‌شده با وثیقه بایننس کوین در پروتکل ونوس (Venus) مطرح شد. وام مورد بحث ناشی از هک زنجیره بایننس در اکتبر ۲۰۲۲ است که طی آن یک هکر ۲ میلیون توکن بایننس کوین (به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار در آن زمان) را ربود. هکر بعداً ۹۰۰۰۰۰ بایننس کوین سرقت‌شده را به ونوس واریز و ۱۵۰ میلیون دلار از تتر و USDC وام گرفت. اگر قیمت بایننس کوین به طور قابل توجهی کاهش یابد، وام ممکن است لیکویید شود و به طور بالقوه باعث سقوط گسترده قیمت بایننس کوین شود.
تاکنون ۹۰ میلیون تتر از این وام پرداخت شده است. آستانه لیکوییدیشن وام مذکور، ۱۹۶ دلار است و در این مرحله افراد معمولاً می‌توانند ۵۰ درصد از وثیقه را نقد کنند. قیمت فعلی بایننس کوین ۲۱۷ دلار است، بنابراین لیکوییدیشن همچنان یک تهدید بزرگ برای این رمزارز است. ژائو و تحلیل‌گران معتقدند که بایننس احتمالاً بازپرداخت وام اخیر را تامین نکرده ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل بایننس چنگ‌پنگ ژائو به ادعاهایی مبنی بر اینکه این صرافی در حال فروش دارایی‌های بیت کوین برای حمایت از قیمت رمزارز بومی خود، بایننس کوین (BNB) است، پاسخ داد. این اتهامات به دلیل نگرانی در مورد یک وام گرفته‌شده با وثیقه بایننس کوین در پروتکل ونوس (Venus) مطرح شد. وام مورد بحث ناشی از هک زنجیره بایننس در اکتبر ۲۰۲۲ است که طی آن یک هکر ۲ میلیون توکن بایننس کوین (به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار در آن زمان) را ربود. هکر بعداً ۹۰۰۰۰۰ بایننس کوین سرقت‌شده را به ونوس واریز و ۱۵۰ میلیون دلار از تتر و USDC وام گرفت. اگر قیمت بایننس کوین به طور قابل توجهی کاهش یابد، وام ممکن است لیکویید شود و به طور بالقوه باعث سقوط گسترده قیمت بایننس کوین شود.

تاکنون ۹۰ میلیون تتر از این وام پرداخت شده است. آستانه لیکوییدیشن وام مذکور، ۱۹۶ دلار است و در این مرحله افراد معمولاً می‌توانند ۵۰ درصد از وثیقه را نقد کنند. قیمت فعلی بایننس کوین ۲۱۷ دلار است، بنابراین لیکوییدیشن همچنان یک تهدید بزرگ برای این رمزارز است. ژائو و تحلیل‌گران معتقدند که بایننس احتمالاً بازپرداخت وام اخیر را تامین نکرده است. بایننس و زنجیره BNB نهادهای جداگانه‌ای هستند و بعید است که بایننس دارایی‌های بیت کوین خود را برای تأمین چنین بودجه‌ای، به خصوص با توجه به درآمد قابل توجه آن، بفروشد. ژائو استدلال کرد که حتی فروش فرضی ۳۰ میلیون دلار بیت کوین برای تأمین مالی وام، با توجه به حجم معاملات روزانه بیت کوین، تأثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین نخواهد داشت. او پیشنهاد کرد که برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ ممکن است چنین نظریه‌هایی را برای تعامل و منافع مالی خود ارائه کنند. این پاسخ در چارچوب شایعات و نگرانی‌های جاری در جامعه ارزهای دیجیتال در مورد اقدامات و ثبات داخلی بایننس است. ژائو به طور مداوم ادعاهای مرتبط با اشتباه در داخل صرافی را رد کرده است.

بخوانید  آیا نهنگ‌ها می‌توانند قبل از جلسه فدرال رزرو قیمت بیت کوین را افزایش دهند؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا شایعه فروش بیت‌کوین توسط بایننس برای نجات BNB واقعیت دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603251

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها