تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :ارزش بیت‌کوین افت کرد/ کاهش شدید حجم مبادله رمزارزها

  • کد خبر : 2609100
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۸
لورس :ارزش بیت‌کوین افت کرد/ کاهش شدید حجم مبادله رمزارزها
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش «اقتصادنیوز» از بازار ارز دیجیتال؛ ارزش بیت‌کوین افت کرد/ کاهش شدید حجم مبادله رمزارزها کدخبر: ۵۹۶۵۲۱ ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ – ۱۸:۵۸ اقتصادنیوز: قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح خود در حدود شش ماه اخیر رسیده و کاهش حجم معاملات رمزارزها به کمترین میزان در حدود سه سال گذشته، خبر خوبی برای سرمایه‌گذاران رمزارز نیست. به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (۱۴ شهریور) با کاهش یک درصدی روبه‌رو شد و به کمتر از ۲۵ هزار دلار و ۷۰۰ کاهش یافت. همچنین قیمت این رمزارز طی چهارشنبه (۱۵ شهریور)، از ۲۵ هزار دلار و ۷۱۴ سِنت تا ۲۵ هزار دلار و ۸۶۲ سنت نوسان داشته است. این درحالیست که حدود یک هفته قبل، قیمت بیت‌کوین به کانال ۲۸ هزار دلار نیز وارد شده بود.
به نوشته سایت «اینوستینگ»، قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ دلار کاهش یافته و حجم معاملات این رمزارز در یک روز گذشته، ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون دلار بوده است. همچنین ارزش بیت‌کوین در مقایسه با یک هفته گذشته، حدود ۶ درصد کاهش پیدا کرده است.
قیمت اتریوم طی امروز چهارشنبه از ۱۶۲۸ دلار تا ۱۶۴۰ دلار نوسان داشته و تغییر قیمت این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش «اقتصادنیوز» از بازار ارز دیجیتال؛ ارزش بیت‌کوین افت کرد/ کاهش شدید حجم مبادله رمزارزها کدخبر: ۵۹۶۵۲۱ اقتصادنیوز: قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح خود در حدود شش ماه اخیر رسیده و کاهش حجم معاملات رمزارزها به کمترین میزان در حدود سه سال گذشته، خبر خوبی برای سرمایه‌گذاران رمزارز نیست. ارزش بیت‌کوین افت کرد/ کاهش شدید حجم مبادله رمزارزها

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (۱۴ شهریور) با کاهش یک درصدی روبه‌رو شد و به کمتر از ۲۵ هزار دلار و ۷۰۰ کاهش یافت. همچنین قیمت این رمزارز طی چهارشنبه (۱۵ شهریور)، از ۲۵ هزار دلار و ۷۱۴ سِنت تا ۲۵ هزار دلار و ۸۶۲ سنت نوسان داشته است. این درحالیست که حدود یک هفته قبل، قیمت بیت‌کوین به کانال ۲۸ هزار دلار نیز وارد شده بود.

به نوشته سایت «اینوستینگ»، قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ دلار کاهش یافته و حجم معاملات این رمزارز در یک روز گذشته، ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون دلار بوده است. همچنین ارزش بیت‌کوین در مقایسه با یک هفته گذشته، حدود ۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

بخوانید  بلاکچین چیست؟ معرفی کامل شبکه بلاک چین + ویدیو (Blockchain)

قیمت اتریوم طی امروز چهارشنبه از ۱۶۲۸ دلار تا ۱۶۴۰ دلار نوسان داشته و تغییر قیمت این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و حدود یک دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم در یک روز گذشته ۳ میلیارد و ۸۲ میلیون دلار بوده است. طبق گزارش‌ها، ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، بیش از ۵ درصد افت داشته است.

به نوشته سایت «کوین‌دسک»، کاهش قیمت بیت‌کوین تا کانال ۲۵ هزار دلار، کمترین قیمت این رمزارز در حدود شش ماه اخیر محسوب می‌شود. تحلیل‌گران نیز اعلام کرده‌اند حجم مبادله رمزارزها به کمترین میزان خود از سال ۲۰۲۰ رسیده است.

تصمیم عربستان سعودی و روسیه بر ادامه روند کاهش تولید نفت تا پایان سال ۲۰۲۳، قیمت نفت خام «وست تگزاس اینترمدیت» آمریکا را به ۸۶ دلار و ۷۴ سنت به ازای هر بشکه افزایش داد که بیشترین قیمت آن از نوامبر ۲۰۲۲ است.

افزایش قیمت نفت می‌تواند نتایجی مانند رشد تورم و افزایش نرخ بهره را در پی داشته باشد و از این رو، قیمت رمزارزها نیز با کاهش روبه‌رو می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاران در این شرایط به جای سرمایه‌گذاری‌های ریسکی مانند رمزارزها و سهام، به سراغ سرمایه‌گذاری‌های مطمئن‌تری مانند اوراق بهادار خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا می‌روند.

بخوانید  علت کاهش قیمت اتریوم ETH

قرار است جدیدترین گزارش از نرخ تورم آمریکا، یک هفته دیگر منتشر شود.

همچنین بخوانید

  • معرفی ۵ بازنده اصلی بازار رمرزارها در ۲۴ ساعت اخیر!
  • ۵ عاملی که اتریوم را به ۵۰۰۰ دلار می‌رساند
  • رشد و کاهش قیمت ارز دیجیتال: درک نوسانات رمزارزی
  • ترس در بازار رمز ارزها /کمتر از ۱۵۰ دلار تا ورود بیت کوین به کانال ۲۲۰۰۰ دلار
  • بیت کوین
  • ارز دیجیتال
  • اتریوم
  • رمز ارز
  • تتر
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها