تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :بازار استیبل کوین در میان رکود حجم

  • کد خبر : 2615540
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
لورس :بازار استیبل کوین در میان رکود حجم
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازار استیبل کوین در میان رکود حجم به گزارش زوم ارز، اقتصاد استیبل کوین در ۳۰ روز گذشته نسبتاً ضعیف بوده و اندکی بالاتر یا کمی کمتر از محدوده ۱۲۴ میلیارد دلاری نوسان داشته است. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم تجارت جهانی برای توکن های فیات و کالا به ۱۱.۵۵ میلیارد دلار رسیده است.
بازار استیبل کوین در میان رکود حجم و بازخرید انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳، coingecko.com گزارش می دهد که ارزش کل تمام توکن های استیبل کوین ۱۲۳.۸۶ میلیارد دلار است. تتر (USDT)، استیبل کوین پیشرو از نظر ارزش بازار، با ۸۳,۰۵۰,۹۹۱,۲۱۴ دلار جایگاه اول را دارد. عرضه USDT طی ماه گذشته ۰.۸ درصد افزایش یافته است.
پنج استیبل کوین برتر بر اساس ارزش گذاری بازار در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳. در روز یکشنبه، ارزش بازار USDC به ۲۶.۱۶ میلیارد دلار رسید و عرضه آن در ۳۰ روز گذشته ۰.۶٪ افزایش یافت. عرضه DAI نسبت به ۳۰ روز قبل ۱.۱ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر به ۳.۸۴ میلیارد دلار رسیده است. عرضه TUSD افزایش یافته است و ۱۲.۹ درصد افزایش را در ماه نشان می دهد و ارزش بازار آن را به ۳.۱ میلیارد دلار رسانده است. Binance USD (BUSD) کاه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازار استیبل کوین در میان رکود حجم

به گزارش زوم ارز، اقتصاد استیبل کوین در ۳۰ روز گذشته نسبتاً ضعیف بوده و اندکی بالاتر یا کمی کمتر از محدوده ۱۲۴ میلیارد دلاری نوسان داشته است. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم تجارت جهانی برای توکن های فیات و کالا به ۱۱.۵۵ میلیارد دلار رسیده است.

بازار استیبل کوین در میان رکود حجم و بازخرید انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد

از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳، coingecko.com گزارش می دهد که ارزش کل تمام توکن های استیبل کوین ۱۲۳.۸۶ میلیارد دلار است. تتر (USDT)، استیبل کوین پیشرو از نظر ارزش بازار، با ۸۳,۰۵۰,۹۹۱,۲۱۴ دلار جایگاه اول را دارد. عرضه USDT طی ماه گذشته ۰.۸ درصد افزایش یافته است.

اکوسیستم استیبل کوین علیرغم فعالیت‌های کم‌کلاس ثابت است پنج استیبل کوین برتر بر اساس ارزش گذاری بازار در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳.

بخوانید  آیا افزایش قیمت دلار قابل پیش‌ بینی بود؟ ایچیموکو پاسخ می‌دهد!

در روز یکشنبه، ارزش بازار USDC به ۲۶.۱۶ میلیارد دلار رسید و عرضه آن در ۳۰ روز گذشته ۰.۶٪ افزایش یافت. عرضه DAI نسبت به ۳۰ روز قبل ۱.۱ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر به ۳.۸۴ میلیارد دلار رسیده است. عرضه TUSD افزایش یافته است و ۱۲.۹ درصد افزایش را در ماه نشان می دهد و ارزش بازار آن را به ۳.۱ میلیارد دلار رسانده است. Binance USD (BUSD) کاهش قابل توجه عرضه ۲۳.۸ درصدی را در مدت مشابه تجربه کرده است و به زیر مرز ۳ میلیارد دلار رسیده است.

با ارزش بازار ۲.۴۹ میلیارد دلار، BUSD اکنون به عنوان پنجمین توکن پایدار بزرگ از نظر ارزش گذاری قرار دارد. پس از BUSD، USDD ترون قرار دارد که با ۰.۷ درصد افزایش به ۷۲۴ میلیون دلار رسیده است. FRAX، استیبل کوین فراکس، در ۳۰ روز گذشته شاهد کاهش ۱۶.۵ درصدی عرضه خود بوده که منجر به ارزش بازار فعلی ۶۶۹ میلیون دلار شده است. دلار پکس (USDP) در ماه گذشته ۲.۴ درصد کاهش یافته است و ارزش بازار در حدود ۴۹۲ میلیون دلار در نوسان است.

بخوانید  زاغه‌نشینی که با خرید دوج کوین میلیونر شد: دوج کوین به یک دلار خواهد رسید!

FDUSD با ۵۲.۷ درصد افزایش در دوره ۳۰ روزه، مهم ترین رشد را تجربه کرده است. ارزش بازار FDUSD امروز ۳۹۳ میلیون دلار است که تقریباً ۱۳۶.۷۲ میلیون دلار در حجم معاملات ۲۴ ساعته است. نقدینگی USD (LUSD) طی ۳۰ روز گذشته شاهد کاهش ۱.۸ درصدی در عرضه بوده است و در حال حاضر ارزش بازار آن حدود ۲۸۰ میلیون دلار است.

در ماه‌های اخیر، استیبل کوین‌ها مانند ماه‌های گذشته بازخرید قابل‌توجه و حجم معاملات کمتری داشته‌اند. با این حال، در حال حاضر، بازخریدها (به جز BUSD) کند شده است و ارزش بازار توکن های فیات ثابت شده است. حجم تجارت استیبل کوین امروزی که تقریباً ۱۱.۵۵ میلیارد دلار است، ۵۴.۰۷ درصد از کل حجم معاملات روزانه در کل اقتصاد کریپتو را تشکیل می دهد که نشان دهنده این ثبات است.

منبع: news.bitcoin.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615540

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها