تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :بایننس این آلت کوین جدید شبکه کازماس را لیست کرد

  • کد خبر : 2623357
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
لورس :بایننس این آلت کوین جدید شبکه کازماس را لیست کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بایننس این آلت کوین جدید شبکه کازماس را لیست کرد بایننس، بزرگترین صرافی کریپتویی جهان از نظر حجم معاملات، اعلام کرده که قصد دارد یک ارز دیجیتال جدید ایجاد شده در اکوسیستم بلاک چین تعامل‌پذیر کازماس (ATOM) را به فهرست آلت‌ کوین‌های خود اضافه کند.
به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، طبق اعلامیه جدید بایننس، این پلتفرم در نظر دارد نوترون (NTRN)، پروژه‌ای که هدف آن تبدیل شدن به یک «پلتفرم قرارداد هوشمند کراس چین» است را لیست کند.
به گفته بایننس:
نوترون به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های کراس چین را به راحتی بر روی پروتکل ارتباطات میان‌زنجیره‌ای (IBC) ایجاد کنند و اپلیکیشن‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به واسطه آن می‌توانند از امنیت اقتصادی کامل Cosmos Hub بهره‌مند شوند. بایننس از امروز از جفت ارزهای معاملاتی اسپات برای NTRN از جمله NTRN/USD ،NTRN/BTC و NTRN/BNB پشتیبانی خواهد کرد.
با استناد بر اعلامیه بایننس، یک تگ جدید با عنوان Seed Tagبرای NTRN اعمال خواهد شد. بایننس می‌گوید که ارزهای دارای تگ Seed، کاربران را ملزم می‌کنند هر ۹۰ روز یکبار آزمون‌هایی را پشت سر ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بایننس این آلت کوین جدید شبکه کازماس را لیست کرد

بایننس، بزرگترین صرافی کریپتویی جهان از نظر حجم معاملات، اعلام کرده که قصد دارد یک ارز دیجیتال جدید ایجاد شده در اکوسیستم بلاک چین تعامل‌پذیر کازماس (ATOM) را به فهرست آلت‌ کوین‌های خود اضافه کند.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، طبق اعلامیه جدید بایننس، این پلتفرم در نظر دارد نوترون (NTRN)، پروژه‌ای که هدف آن تبدیل شدن به یک «پلتفرم قرارداد هوشمند کراس چین» است را لیست کند.

به گفته بایننس:

نوترون به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های کراس چین را به راحتی بر روی پروتکل ارتباطات میان‌زنجیره‌ای (IBC) ایجاد کنند و اپلیکیشن‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به واسطه آن می‌توانند از امنیت اقتصادی کامل Cosmos Hub بهره‌مند شوند.

بایننس از امروز از جفت ارزهای معاملاتی اسپات برای NTRN از جمله NTRN/USD ،NTRN/BTC و NTRN/BNB پشتیبانی خواهد کرد.

با استناد بر اعلامیه بایننس، یک تگ جدید با عنوان Seed Tagبرای NTRN اعمال خواهد شد. بایننس می‌گوید که ارزهای دارای تگ Seed، کاربران را ملزم می‌کنند هر ۹۰ روز یکبار آزمون‌هایی را پشت سر بگذارند تا مطمئن شوند که از مخاطرات مرتبط با معامله این‌گونه ارزها آگاه هستند. این سیستم جدید به جای «منطقه نوآوری» بایننس عمل خواهد کرد. منطقه نوآوری بایننس به پروژه‌های جدیدتری که ممکن است دارای نوسانات بالاتر و نقدینگی پایین‌تری باشند اختصاص داده شده بود.

تگ Seed جایگزین منطقه نوآوری خواهد شد و بر روی توکن‌های موجود در منطقه نوآوری و همچنین توکن‌های آینده که پروژه‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهند و ممکن است نوسانات و مخاطرات بیشتری در مقایسه با سایر توکن‌های لیست شده داشته باشند، اعمال خواهد شد.

و در ضمن بایننس اعلام کرده که NTRN در Launchpool این پلتفرم نیز قرار می‌گیرد. معاملات مارجین نوترین نیز از فردا در بایننس شروع خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۳.۵ / ۵. مجموع امتیازها: ۴

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها