تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :خرید تتر erc20 | آموزش خرید تتر اتریومی و انتقال آن به دیگران

  • کد خبر : 2637065
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لورس :خرید تتر erc20 | آموزش خرید تتر اتریومی و انتقال آن به دیگران
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تتر به عنوان اولین استیبل کوین بازار در بسیاری از شبکه های بلاک چینی ایجاد شده و کاربران می‌توانند با استفاده از آن فعالیت‌های آنچین خود را به صورت پایدارتر و بدون متحمل شدن نوسانات بازار ارز دیجیتال انجام دهند. شبکه اتریوم یکی از اولین شبکه‌ها برای مستقر شدن تتر بوده است خرید تتر ERC20 یا همان خرید تتر اتریومی از گذشته مورد توجه کاربران بوده است. حجم زیاد کاربران فعال در شبکه اتریوم باعث شده است که بخش زیادی از تترهای ایجاد شده نیز در داخل این شبکه مستقر شده باشد.
در این مقاله به بررسی مفهوم تتر ERC20 پرداخته و تفاوت‌ها و شباهت‌های آن را با سایر انواع تتر بررسی می‌کنیم. علاوه بر این نحوه خرید تتر | خرید تتر با بهترین قیمت تتر و کمترین کارمزد را برای کاربران ایرانی در شبکه اتریوم و سایر شبکه‌ها برسی می کنیم. نکته مهم دیگر پس از خرید تتر ERC20 نحوه انتقال از صرافی به یک آدرس دیگر است که مراحل آن را به همراه هزینه‌های محتمل بررسی می کنیم.
خرید تتر ERC20 خرید تتر ERC20 به معنی خرید تتری است که بر روی شبکه اتریوم راه اندازی شده و بر بستر آن قابل انتقال به دیگر آدرس‌های ساخته شده در شبکه ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تتر به عنوان اولین استیبل کوین بازار در بسیاری از شبکه های بلاک چینی ایجاد شده و کاربران می‌توانند با استفاده از آن فعالیت‌های آنچین خود را به صورت پایدارتر و بدون متحمل شدن نوسانات بازار ارز دیجیتال انجام دهند. شبکه اتریوم یکی از اولین شبکه‌ها برای مستقر شدن تتر بوده است خرید تتر ERC20 یا همان خرید تتر اتریومی از گذشته مورد توجه کاربران بوده است. حجم زیاد کاربران فعال در شبکه اتریوم باعث شده است که بخش زیادی از تترهای ایجاد شده نیز در داخل این شبکه مستقر شده باشد.

در این مقاله به بررسی مفهوم تتر ERC20 پرداخته و تفاوت‌ها و شباهت‌های آن را با سایر انواع تتر بررسی می‌کنیم. علاوه بر این نحوه خرید تتر | خرید تتر با بهترین قیمت تتر و کمترین کارمزد را برای کاربران ایرانی در شبکه اتریوم و سایر شبکه‌ها برسی می کنیم. نکته مهم دیگر پس از خرید تتر ERC20 نحوه انتقال از صرافی به یک آدرس دیگر است که مراحل آن را به همراه هزینه‌های محتمل بررسی می کنیم.

خرید تتر ERC20

خرید تتر ERC20 به معنی خرید تتری است که بر روی شبکه اتریوم راه اندازی شده و بر بستر آن قابل انتقال به دیگر آدرس‌های ساخته شده در شبکه اتریوم است. تتر یک توکن با ارزش ثابت یا همان استیبل کوین است که ارزش برابر با یک دلار دارد و به پشتوانه دارایی های قفل شده شرکت تتر در نهادهای مالی آمریکا ایجاد می‌شود.

تتر در بسیاری از شبکه های بلاک جینی ایجاد شده و قابل استفاده است. برای درک مفهوم تتر ERC20 و سایر انواع تتر و اینکه چرا خرید تتر ERC20 به معنی خرید تتر در شبکه اتریوم است، نیاز است که شما با مفهوم توکن، قرارداد هوشمند و استانداردهای ساخت توکن آشنا شوید. توکن یک نوع از رمز ارزها است که با استفاده از قراردادهای هوشمند و استانداردهای مختلف درون بلاک چین ایجاد می‌شود.

توکن‌ها می‌توانند کاربردهای مختلف مثل پرداخت هزینه خدمات یک اپلیکیشن غیرمتمرکز یا ابزار حاکمیتی برای رای گیری فعالیت‌های یک پروژه باشند. توکن‌ها به صورت قراردادهای هوشمند درون یک بلاک چین بارگزاری می‌شوند و از طریق آن قرارداد هوشمند در دسترس کاربران هستند. اعتبارسنج‌های شبکه تراکنش های مربوط به هر قرارداد هوشمند را دریافت کرده و با توجه به کدهای تعریف شده در قرارداد هوشمند اجرا می کنند تا وضعیت جدید شبکه را از این طریق برای کلیه ادرس ها و قراردادهای هوشمند ایجاد کنند.

برای ساخت توکن‌ها استانداردهایی ایجاد شده تا ارتباط بین قراردادهای هوشمند مختلف در شبکه بلاک چین آسان باشد. از آن‌جایی که خود توکن‌ها نیز می‌توانند براساس نیاز متغیرهای متفاوتی داشته باشند برای هر نوع خاص توکن یک استاندارد تعریف شده است. برای مثال، توکن‌های قابل معاوضه که هر یک واحد آن با دیگر واحد‌ها تفاوتی ندارد در شبکه اتریوم براساس استاندارد ERC20 و توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFTها با استاندارد ERC721 در شبکه اتریوم ساخته می‌شوند.

با این توضیحات مشخص می‌شود که منظور از خرید تتر ERC20 خرید توکن تتری است که به صورت یک توکن قابل معاضه و توسط شرکت تتر در بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. مشابه همین کار را شرکت تتر در سایر بلاک چین ها انجام داده و توکن تتر را با استفاده از استانداردهای ساخت توکن قابل معاوضه آن‌ها ایجاد کرده و به همین دلیل ما شاهد توکن تتر TRC20 در شبکه ترون هستیم.

از آنجایی که تتر یک استیبل کوین با ارزش ثابت یک دلار است، هیچ تفاوتی بین یک تتر در شبکه اتریوم با یک شبکه دیگر مثل ترون وجود ندارد اما از انجایی که انتقال هر توکن تنها از طریق شبکه آن امکانپذیر است، نوع تتر در انتقال آن به کیف پول شخصی یا دیگران اهمیت پیدا می‌کند.

دلایل خرید تتر ERC20 چیست؟

شبکه اتریوم اولین و بزرگترین شبکه بلاک چینی موجود است. اکوسیستم اتریوم در همه زمینه‌های کاربردی دنیای بلاک چین پیشتاز بوده و اکوسیستم بزرگی از پروژه‌های مختلف لایه دوم، زنجیره‌های جانبی، پروژه‌های دیفای، پروژه‌های NFT، اوراکل‌ها، پروژه‌های هوش مصنوعی و غیره حول آن ایجاد شده است. کاربران برای استفاده از بسیاری از خدمات دنیای بلاک چین نیازمند استفاده از پروژه‌های شبکه اتریوم و اکوسیستم آن هستند.

نکته مهم دیگر این است که فعالیت در شبکه اتریوم معمولا برای کاربران سودآوری متناسبی داشته است. علاوه بر کسب سود از طریق فعالیت در حوزه‌های دیفای و استیکینگ کاربران با فعالیت در این شبکه می‌توانند توکن‌های پروژه‌های جدید را به صورت ایردراپ دریافت کنند که معمولا سود بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع نشان می‌دهد که خرید تتر ERC20 برای فعالیت در شبکه اتریوم یک گزینه مناسب خواهد بود.

دلیل دوم برای خرید تتر ERC20 این است که ممکن است شما به یک شخص دیگری بخواهید تتر ارسال کنید و شخص مقابل به شما آدرس تتر در شبکه اتریوم را ارسال کرده باشد. در اینصورت شما تنها قادر به ارسال تتر از شبکه اتریوم خواهید بود و ارسال تتر از دیگر شبکه‌ها منجر به از دست رفتن تترهای شما خواهد شد. از آنجایی که هزینه انتقال تتر در شبکه اتریوم بالا است به نظر منطقی نمی‌رسد که شما برای نگهداری تتر در کیف پول شخصی خود از این شبکه برای انتقال استفاده کنید.

نحوه خرید تتر اتریومی

آموزش خرید تتر ERC20 در ایران

برای خرید تتر ERC20 می‌توان از صرافی‌های بین‌المللی، صرافی‌های ایرانی یا صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کرد. در صرافی‌های غیرمتمرکز منظور از خرید تتر ERC20 در واقع تبدیل اتریوم یا سایر توکن‌های ERC20 به تتر ERC20 است که این کار با استفاده از گزینه Swap در صرافی‌های غیرمتمرکز مثل Uniswap و کیف پول‌های مانند تراست ولت و متامسک امکان‌پذیر است. امکان خرید تتر ERC20 با ارز فیات در صرافی‌های غیرمتمرکز وجود ندارد.

در صرافی‌های بین‌المللی کاربران می‌توانند با واریز پول به صورت دلار، یورو و سایر پول‌های پشتیبانی شده به خرید تتر ERC20 بپردازند. در این صرافی‌ها نیز امکان تبدیل ارزهای مختلف به تتر ERC20 وجود دارد. به دلیل عدم پشتیبانی از تومان در این صرافی‌ها و همچنین مشکلاتی که در ارتباط با احراز هویت کاربران ایرانی وجود دارد، خرید تتر ERC20 با استفاده از تومان در این صرافی‌ها ممکن نیست.

با این تفاسیر بهترین گزینه خرید تتر ERC20 در ایران استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است. در ایران برای خرید تتر ERC20 کاربران می‌توانند از دو نوع پلتفرم معامله سریع و معامله حرفه‌ای استفاده کنند و تترهای خود را با واریز مبلغ تومانی یا با استفاده از سایر ارزهای دیجیتال خریداری کنند. نکته مهم در ارتباط با خرید تتر ERC20 این است که تتر در شبکه‌های مختلف به صورت یک جفت ارز مجزا معامله نمی‌شود.

این به این معنی است که ما گزینه‌های مجزایی به نام خرید تتر ERC20 یا خرید تتر TRC20 نداریم و تنها گزینه موجود همان خرید تتر است. در واقع مساله مهم این است که صرافی ارز دیجیتالی که از آن خریداری می‌کنید از انتقال تتر در شبکه اتریوم با استاندارد ERC20 پشتیانی کند. در این حالت شما اگر بخواهید تتر خود را در شبکه اتریوم انتقال دهید شبکه را انتخاب می‌کنید و با وارد کردن آدرس مقصد در این شبکه و پرداخت کارمزد انتقال تترها را به آدرس مورد نظر می‌فرستید.

صرافی‌های ارز دیجیتال تترهای کاربران را در شبکه‌‌های مختلف نگهداری می‌کنند و در زمان انتقال نیز از تترهای شبکه مورد نظر برای این کار استفاده می‌کنند از آنجایی که تتر یک استیبل کوین یکپارچه در شبکه‌های مختلف است ارزش آن در شبکه‌های مختلف نیز باهم برابر است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. صرافی ارز دیجیتال رابکس از هر دو نوع پلتفرم معامله سریع و معامله حرفه‌ای برای خرید تتر ERC20 و نه شبکه بلاک چینی دیگر پشتیبانی می‌کند که در ادامه نحوه انجام این کار را بررسی می‌کنیم.

نحوه خرید تتر ERC20 در پنل تبدیل سریع

در پنل تبدیل سریع خرید تتر ERC20 به طور مستقیم از صرافی ارز دیجیتال و با قیمت جهانی انجام می‌شود. در این حالت قیمت توسط صرافی مشخص می‌شود و کاربر با مشخص کردن تعداد تتر و پرداخت هزینه آن معامله خود را به سرعت انجام می‌دهد. این نوع خرید تتر ERC20 آنی است ولی امکان تعیین قیمت در آن برای کاربران وجود ندارد.

برای خرید تتر ERC20 با این روش پس از ورود به حساب کاربری احراز هویت شده خود، گزینه تدبیل سریع را انتخاب کنید. در پنجره مربوط به معامله و در بخش خرید، رمز ارز تتر و میزان آن را مشخص کنید تا قیمت آن برای شما نمایش داده شود. در صورت داشتن مقدار تومانی آن در کیف پول می‌توانید تراکنش را تایید کنید تا خرید تتر ERC20 شما نهایی شود. بخش تبدیل در این پنل برای خرید تتر با استفاده از سایر ارزهای دیجیتال تعبیه شده است.

خرید تتر erc20 در ایران

نحوه خرید تتر اتریومی در پنل معامله حرفه‌ای

در پنل معامله حرفه‌ای خرید تتر اتریومی از دیگر کاربران انجام می‌‌شود. در این روش دو حالت معامله لیمیت و مارکت وجود دارد. در حالت لیمیت شما می‌توانید درخواست خرید تتر ERC20 خود را با قیمت و مقدار دلخواه به صرافی ارسال کنید. اگر در طرف مقابل درخواست فروش در آن قیمت وجود داشته باشید معامله شما نهایی می‌شود. در صورتی که تنها برای بخشی از درخواست شما، درخواست فروش وجود داشته باشد تنها بخشی از معامله شما نهایی می‌شود.

در حالت لیمیت هیچ قطعیتی برای نهایی شدن معامله وجود ندارد برای همین مدل مارکت در پنل معامله حرفه‌ای در نظر گرفته شده است که در آن کاربر تنها میزان خرید را مشخص می‌کند و قیمت براساس آخرین درخواست‌های فروش موجود در دفتر سفارشات تعیین می‌شود. انجام معامله در این حالت سریع و قطعی است اما ممکن است قیمت خرید مناسب نباشد و حتما باید قبل استفاده از آن به دفتر سفارش توجه شود.

خرید تتر اتریومی در ایران

انتقال تتر در شبکه اتریوم

برای انتقال تترهای خریداری شده از صرافی به کیف پول شخصی یا هر آدرس دیگر کافی است که ابتدا آدرس مقصد تتر را در شبکه اتریوم از کیف پول شخصی یا از دیگر کاربران دریافت کنید. با مراجعه به بخش برداشت در کیف پول رابکس می‌توانید رمز ارز تتر را به همراه شبکه اتریوم برای انتقال انتخاب کنید. با وارد کردن آدرس مقصد و تعیین میزان تترها اطلاعات مربوط به کارمزد تراکنش و آدرس برای شما نمایش داده می‌شود. در صورت درست بودن اطلاعات می‌توانید تراکنش را تایید کنید تا پس از چند دقیقه تترهای شما به آدرس مورد نظر ردر شبکه اتریوم منتقل شود.

جمع‌بندی

منظور از خرید تتر ERC20 تتری است که در شبکه اتریوم قابل انتقال است. شما می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال رابکس با استفاده از هر دو نوع پلتفرم معامله سریع و معامله حرفه‌ای به خرید تتر پرداخته و آن را آدرس کیف پول شخصی یا هر آدرس دیگری در شبکه اتریوم انتقال کنید. توجه داشته باشی د که علاوه بر شبکه اتریوم رابکس از انتقال تتر در ۹ شبکه دیگر از جمله بیت کوین، ترون، بایننس و آربیتروم پشتیبانی می‌کند.

منبع : رابکس

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها