تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد

  • کد خبر : 2622884
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
لورس :مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۲ در این گزارش رویدادهای هاوینگ بیت کوین و تأثیر آنها بر بازار ارزهای دیجیتال مورد بحث قرار می گیرد. چانگ پنگ ژائو مشاهدات خود را در مورد پویایی و احساسات پیرامون هاوینگ بیت کوین بر اساس تجربیات خود در سه رویداد گذشته به اشتراک گذاشت. او به همهمه ‌ها و پیامدهای پیش از هاوینگ، باورهای غلط رایج و داده‌های تاریخی اشاره کرد. وی از این دیدگاه حمایت کرد که این رویداد در سالهای پیشین منجر به افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین شده است.
با این حال، CZ هشدار داد که گذشته، آینده را در دنیای پرنوسان و غیرقابل پیش‌ بینی ارزهای دیجیتال پیش‌ بینی نمی ‌کند و درک عوامل مؤثر بر مسیر قیمت BTC مهم است. به نقل از cryptopotato، پیش بینی می شود رویداد بعدی هاوینگ BTC در آوریل ۲۰۲۴ رخ دهد.
درباره ی هاوینگ بیشتر بخوانید
نهنگ ها همچنان به شکار شیبا اینو ادامه می دهند؛ منتظر صعود باشیم؟ کمتر از ۲۴ ساعته مانده به هاوینگ، شبکه لایت کوین رونق می یاب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد ۱۷ مهر ۱۴۰۲

  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲

در این گزارش رویدادهای هاوینگ بیت کوین و تأثیر آنها بر بازار ارزهای دیجیتال مورد بحث قرار می گیرد. چانگ پنگ ژائو مشاهدات خود را در مورد پویایی و احساسات پیرامون هاوینگ بیت کوین بر اساس تجربیات خود در سه رویداد گذشته به اشتراک گذاشت. او به همهمه ‌ها و پیامدهای پیش از هاوینگ، باورهای غلط رایج و داده‌های تاریخی اشاره کرد. وی از این دیدگاه حمایت کرد که این رویداد در سالهای پیشین منجر به افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین شده است.

با این حال، CZ هشدار داد که گذشته، آینده را در دنیای پرنوسان و غیرقابل پیش‌ بینی ارزهای دیجیتال پیش‌ بینی نمی ‌کند و درک عوامل مؤثر بر مسیر قیمت BTC مهم است. به نقل از cryptopotato، پیش بینی می شود رویداد بعدی هاوینگ BTC در آوریل ۲۰۲۴ رخ دهد.

درباره ی هاوینگ بیشتر بخوانید

  • نهنگ ها همچنان به شکار شیبا اینو ادامه می دهند؛ منتظر صعود باشیم؟
  • کمتر از ۲۴ ساعته مانده به هاوینگ، شبکه لایت کوین رونق می یابد!
  • شمارش معکوس هاوینگ لایت کوین به پایان می رسد!

مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد منبع:cryptopotato اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه رقابت مایکروسافت با OpenAI در تولید تراشه های هوش مصنوعی هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI از “جنگ” دولت آمریکا علیه کریپتو شاکی است! شبکه اجتماعی فرند تک (Friend.tech) 300000 کاربر ویژه دارد! ایلان ماسک، بزرگترین فن دوج کوین، رکورد جدیدی را در برنامه X به دست آورد! اگر در مبارزه ریپل و SEC این اتفاق بیوفتد، منتظر قیمت ۳ دلاری XRP باشید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها