تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :مدیرعامل Binance.US از سمت خود استعفا داد

  • کد خبر : 2613448
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
لورس :مدیرعامل Binance.US از سمت خود استعفا داد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مدیرعامل Binance.US از سمت خود استعفا داد براین شرودر (Brian Shroder)، مدیر عامل بایننس ایالات متحده (Binance US)، از سمت خود استعفا داده است. این اخبار در بحبوحه افزایش آشفتگی‌های این صرافی رخ داده است، چرا که بایننس با بررسی‌های نظارتی و تغییرات داخلی دست و پنجه نرم می‌کند. نورمن رید (Norman Reed)، مدیر عامل حقوقی ارشد این شرکت، سکان هدایت این کشتی را فعلاً بر عهده می‌گیرد، اما این تغییرات چه معنایی برای آینده بایننس ایالات متحده خواهد داشت؟
به گزارش والکس و به نقل از u.today، شعبه آمریکایی بایننس به شکل خیره‌کننده‌ای یک سوم از تعداد نیروی کار خود را کاهش داده که معادل بیش از ۱۰۰ موقعیت شغلی از دست رفته است. این حرکت تنها یک تغییر کوچک محسوب نمی‌شود، بلکه یک اتفاق مهم است و ممکن است تبعاتی را در آینده داشته باشد. این صرافی که به صورت رسمی با نام .BAM Trading Services Inc در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد تا به کاربران ایالات متحده خدمات دهد (که قابلیت استفاده از بایننس هولدینگز (Binance Holdings) را ندارند)، اکنون در وضعیت چالش‌برانگیزی قرار دارد و خود را بر سر دوراهی می‌بیند. اقدامات ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مدیرعامل Binance.US از سمت خود استعفا داد

براین شرودر (Brian Shroder)، مدیر عامل بایننس ایالات متحده (Binance US)، از سمت خود استعفا داده است. این اخبار در بحبوحه افزایش آشفتگی‌های این صرافی رخ داده است، چرا که بایننس با بررسی‌های نظارتی و تغییرات داخلی دست و پنجه نرم می‌کند. نورمن رید (Norman Reed)، مدیر عامل حقوقی ارشد این شرکت، سکان هدایت این کشتی را فعلاً بر عهده می‌گیرد، اما این تغییرات چه معنایی برای آینده بایننس ایالات متحده خواهد داشت؟

به گزارش والکس و به نقل از u.today، شعبه آمریکایی بایننس به شکل خیره‌کننده‌ای یک سوم از تعداد نیروی کار خود را کاهش داده که معادل بیش از ۱۰۰ موقعیت شغلی از دست رفته است. این حرکت تنها یک تغییر کوچک محسوب نمی‌شود، بلکه یک اتفاق مهم است و ممکن است تبعاتی را در آینده داشته باشد. این صرافی که به صورت رسمی با نام .BAM Trading Services Inc در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد تا به کاربران ایالات متحده خدمات دهد (که قابلیت استفاده از بایننس هولدینگز (Binance Holdings) را ندارند)، اکنون در وضعیت چالش‌برانگیزی قرار دارد و خود را بر سر دوراهی می‌بیند. اقدامات نظارتی هم در هر صورت بر خلاف میل آن پیش می‌روند.

بخوانید  شبکه آنتولوژی: رقیب جدی اتریوم در آینده نزدیک

خروج شرودر و کاهش نیروی کار بخشی از یک روایت بزرگ‌تر محسوب می‌شود. بایننس، به رهبری شخصیت بحث‌برانگیز این روزها یعنی چانگ پنگ ژائو (Changpeng “CZ” Zhao)، در زیر ذره‌بین قرار دارد. سازمان‌های نظارتی تمرکز زیادی را روی این صرافی گذاشته‌اند و ژائو هم هر از گاهی با مشکلات جدیدی مواجه می‌شود. اما یک وجه دیگر هم از این داستان وجود دارد: نقدینگی – یا فقدان احتمالی آن. منتقدان می‌گویند که بایننس بر لبه تیغ حرکت می‌کند و نقدینگی کافی برای پشتیبانی از عملیات خود را ندارد.

اما چه نکات مهمی را می‌توان از این موضوع به دست آورد؟ بایننس ایالات متحده در وضعیت ناپایداری قرار دارد و استعفای مدیر عامل آن تنها یک علامت است و نه علت. این صرافی با سوالات بنیادینی روبه‌رو شده – سوالاتی که ممکن است آینده آن را در یک چشم‌انداز رمزارزی روز به روز بیش از پیش تنظیم‌شده تعریف کند.

در پایان، باید گفت که خروج مدیر عامل و کاهش نیروهای کار فراتر از حرکات درون شرکتی است؛ این تغییرات نشانگر چالش‌های عمیق‌تری هستند که این صرافی با آنها روبه‌رو شده است. حال که نورمن رید سکان هدایت بایننس ایالات متحده را بر عهده می‌گیرد، حداقل به طور موقت، تمام نگاه‌ها به نحوه عبور بایننس از این آب‌های مواج دوخته شده است.

بخوانید  مدیر عامل بیت‌گت: KYC ارز های دیجیتال ممکن است به طور فزاینده ای سختگیرانه شود
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها