تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :پنج رویداد تاثیرگذار بر بازار کریپتو در هفته پیش رو

  • کد خبر : 2602348
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
لورس :پنج رویداد تاثیرگذار بر بازار کریپتو در هفته پیش رو
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

از نبرد برای تایید ETF اسپات بیت‌کوین و جریان‌های مخفی سیاسی و کلان اقتصادی که بر کریپتو تاثیر می‌گذارند تا راه‌اندازی پلتفرم‌های پیشگام و نوآوری‌های حوزه فناوری، این هفته مملو از رویدادهای مهم است. در این گزارش به پنج رویداد مهمی که بر تقویم کریپتو تاثیرگذار است، اشاره خواهیم کرد.
احتمال تصمیم‌گیری درباره ETF گری اسکیل به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت بیت کوینیست، ETF بیت کوین به طور گسترده به عنوان قوی‌ترین کاتالیزور برای یک روند صعودی جدید در بازارهای کریپتو شناخته می‌شود. با وجود اینکه برای تصمیم‌گیری درباره ETF بلک راک، فیدلیتی و دیگر شرکت‌ها تا دوم سپتامبر زمان هست اما احتمالا نتیجه دادگاه مربوط به پرونده SEC و گری اسکیل امروز اعلام می‌شود. همانطور که اشاره شد، دادگاه مربوط به تبدیل تراست بیت کوین گری اسکیل (GBTC) به ETF اسپات سه‌شنبه یا جمعه ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی برگزار شود، که در آن دادگاه تجدیدنظر احکام جدید خود را منتشر می‌کند.
نیت گراچی رئیس شرکت مدیریت دارایی ای‌تی‌اف استور، امروز توییت کرد که ۲ هفته آینده می‌تواند دوره بسیار جذابی در حماسه‌..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

از نبرد برای تایید ETF اسپات بیت‌کوین و جریان‌های مخفی سیاسی و کلان اقتصادی که بر کریپتو تاثیر می‌گذارند تا راه‌اندازی پلتفرم‌های پیشگام و نوآوری‌های حوزه فناوری، این هفته مملو از رویدادهای مهم است. در این گزارش به پنج رویداد مهمی که بر تقویم کریپتو تاثیرگذار است، اشاره خواهیم کرد.

احتمال تصمیم‌گیری درباره ETF گری اسکیل

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت بیت کوینیست، ETF بیت کوین به طور گسترده به عنوان قوی‌ترین کاتالیزور برای یک روند صعودی جدید در بازارهای کریپتو شناخته می‌شود. با وجود اینکه برای تصمیم‌گیری درباره ETF بلک راک، فیدلیتی و دیگر شرکت‌ها تا دوم سپتامبر زمان هست اما احتمالا نتیجه دادگاه مربوط به پرونده SEC و گری اسکیل امروز اعلام می‌شود. همانطور که اشاره شد، دادگاه مربوط به تبدیل تراست بیت کوین گری اسکیل (GBTC) به ETF اسپات سه‌شنبه یا جمعه ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی برگزار شود، که در آن دادگاه تجدیدنظر احکام جدید خود را منتشر می‌کند.

بخوانید  تحلیلگران جی پی مورگان: آیا فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد یا خیر؟

نیت گراچی رئیس شرکت مدیریت دارایی ای‌تی‌اف استور، امروز توییت کرد که ۲ هفته آینده می‌تواند دوره بسیار جذابی در حماسه‌آفرینی ETF بیت کوین اسپات باشد… اعلام حکم در دادخواهی گری اسکیل و SEC شامل هر یک از موارد تایید، رد یا تاخیر در تصمیم‌گیری باشد، موجی را در پرونده‌هایی از جمله BlackRock ایجاد خواهد کرد. زمان بندی این رخدادها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به نظر می‌رسد که حکم مربوط به گری اسکیل قبل از تصمیم SEC صادر شود.

گراچی پیش‌بینی می‌کند که SEC تصمیمات خود درباره ETF بیت کوین را به تاخیر بیاندازد، همانطور که چند روز پیش کمیسیون بورس اعلام نتیجه درخواست ETF اسپات آرک اینوست را به تعویق انداخت. با این حال، حکم مربوط به گری اسکیل می‌تواند زمین بازی را تغییر دهد.

اسکات جانسون، وکیل مالی در دفتر حقوقی بین‌المللی «دیویس پولک» در این زمینه اشاره کرد که پرونده اکنون در دادگاه استیناف است. تنها جایی که برای رفتن باقی مانده دادگاه عالی ایالات‌متحده (SCOTUS) است و مطمئن نیستم که SEC بخواهد حتی به آن گزینه فکر کند.

بخوانید  پندینگ اردر در فارکس چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با Pendin order

جانسون افزود: به عبارت دیگر، بعید است که حکم مذکور توسط SEC مورد اعتراض قرار گیرد. احتمالا SEC درخواست یک دوره زمانی برای رسیدگی مجدد، هم به دادگاه DC و هم به دادگاه عالی ارائه خواهد کرد. درخواست تجدیدنظر بعید است، اما آنها می‌توانند با این کار زمان بخرند.»

اولین مناظره جمهوری‌خواهان آمریکا

مناظره انتخاباتی

همانطور که می‌دانید، در نوامبر ۲۰۲۴ شهروندان آمریکایی به رئیس جمهور بعدی ایالات‌متحده رای خواهند داد، تصمیمی که پیامدهای بالقوه‌ای برای چرخه صعودی بیت‌کوین و کریپتو دارد. در حالی که روز رسمی انتخابات برای ۵ نوامبر ۲۰۲۴ تعیین شده‌است، تعداد زیادی از سیاستمداران این کشور قبلا شانس خود را امتحان کرده و مواضع خود را درباره بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال مطرح کرده‌اند.

روز چهارشنبه، اولین مناظره جمهوری‌خواهان آمریکا برگزار می‌شود. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات‌متحده در این زمینه قبلا اعلام کرده‌بود که از این رویداد صرف نظر می‌کند و به‌جای آن با تاکر کارلسن مجری تلوزیون و روزنامه نگار مصاحبه خواهد کرد؛ این بحث می‌تواند برای بیت کوین و فضای کریپتو جالب باشد.

بخوانید  مدیر عامل بایننس به شایعات پاسخ می دهد و می گوید مدیر اجرایی ایالات متحده “یک استراحت شایسته را انجام می دهد”

با وجود اینکه چند روز پیش فاش شد ترامپ یک نهنگ مخفی اتریوم (ETH) است اما باز هم حامیان بیت کوین و رمزارز زیادی در میان نامزدهای جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا حضور دارند. جالب خواهد بود که ببینیم آیا فرانسیس سوارز، ویوک راماسوامی یا ران دسانتیس که نامزدهای حامی بیت کوین محسوب می‌شوند، کریپتو را در دستور کار این مناظره قرار خواهند داد یا خیر.

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۳۰ مرداد

سخنرانی جروم پاول رئیس فدرال رزرو در جکسون هول

سخنرانی پاول در جکسون هول

سمپوزیوم سالانه جکسون هول بار دیگر به عنوان کانون اصلی بحث‌های سیاست‌گذاری پولی این جمعه عمل خواهد کرد. سخنرانی جروم پاول رئیس فدرال رزرو یکی از مورد انتظارترین رویدادهای این هفته است، به ویژه با توجه به فاصله طولانی بین جلسات فدرال رزرو در ماه جولای و سپتامبر.

داده‌های مالی مهمی مانند CPI، PPI و داده‌های اشتغال بعد از آخرین جلسه فدرال رزرو منتشر شده‌اند که به طور بالقوه روی موضع در حال تکامل پاول در مورد سیاست پولی تاثیر دارند. استراتژیست‎‌های بانک آمریکا بر این باورند که: «فدرال رزرو احتمالا نسبت به افزایش مجدد تورم محتاط عمل می‌کند. بیت کوین و فعالان عرصه کریپتو باید برای یک جمعه پرنوسان آماده شوند. سخنرانی پاول می‌تواند بازارهای مالی را به حرکت درآورد».

بخوانید  میلیونر بیت کوین: قیمت می‌تواند در سال ۲۰۲۰ به ۲۵۰,۰۰۰ دلار برسد!

ایجاد قابلیت‌های جدید در تورچین

شبکه تورچین

همانطور که می‌دانید، تورچین یکی از پروژه‌های DeFi است که امکان تبادل چند زنجیره‌ای ارزهای دیجیتال مختلف را بدون توجه به نوع آن فراهم می‌کند. شبکه تورچین دارای اکوسیستمی است که کاربران می‌توانند به کمک یک پروتکل واحد، ارزهای دیجیتال را از یک شبکه به یک پلتفرم دیگر مبادله کنند.

تورچین (THORChain) قرار است ویژگی وام دهی خود را در روز سه‌شنبه معرفی کند و به دنبال آن Stable Savers در روز پنجشنبه معرفی می‌شود. قیمت رمزارز رون (RUNE) به طور قابل توجهی به این تحولات واکنش نشان داده‌است. بنابراین، سرمایه‌گذاران به دقت این تحولات را برای ارزیابی تاثیر آن‌ها بر بازار کریپتو بررسی خواهند کرد.

راه‌اندازی مجدد شیباریوم

راه اندازی مجدد شیباریوم

توقف غیرمنتظره شیباریوم در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، آن هم با وجود اینکه با سیل ورود کاربران همراه شد، به شدت بر قیمت شیبا اینو (SHIB) تاثیر گذاشته و باعث سقوط آن شده‌است. در آخرین به‌روز رسانی این شبکه در روز شنبه، کوساما سیتوشی توسعه‌دهنده شیبا اظهار داشت که پیشرفت‌های زیادی برای مقیاس‌پذیری Shibarium حاصل شده‌است.

بخوانید  چند ساعت تا اعلام نرخ بهره و سخنرانی رییس فدرال رزرو؛ نوسان قیمت بیت کوین در راه است؟

با اینکه بلاکچین شیباریوم روز شنبه مجددا راه‌اندازی مجدد شد، اما فعلا در حالت خصوصی قرار دارد. پس از تکمیل مراحل آزمایشی، این شبکه مجددا برای عموم راه‌اندازی خواهد شد. اینکه آیا شیبا دوباره تبلیغات گسترده‌ای را برای آن انجام خواهد داد یا خیر، هنوز معلوم نیست.

منبع ompfinex

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها